عوارض فیبروز ابرو + بررسی میکروبلیدینگ ابروها

منبع: زیبامون

1,040

1398/2/27

22:47


همیشه دونستن عوارض احتمالی و جنبه های منفی یه کار، باعث میشه با چشم باز و احتیاط بیشتری دست به انتخاب و اقدام بزنیم. اگه عوارض فیبروز ابرو رو بدونید، قطعا مشکلات کمتری برای زیبایی صورت و پوستتون به وجود خواهد آمد.

عوارض فیبروز ابرو + بررسی میکروبلیدینگ ابروها

تتوی ابروها، این روزها با روش های مختلف و اسامی گوناگونی انجام میشه که هر کدوم، مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن. فیبروز ابرو که از روش های میکروبلیدینگ هستش، بیشتر برای هاشور زدن ابروها استفاده میشه و هیچ قابی در ابروها ایجاد نمی کنه و نمایی کاملا طبیعی داره و باعث میشه ابروهای فرد، پرپشت و پهن تر دیده بشن. در این روش با استفاده از قلم میکلروبلیدینگ، تارهای ظریف و مومانندی در داخل ابروها کشیده میشن که به دلیل سطحی بودن، قابلیت این رو داره که به راحتی پاک بشه و بشه در مدل ابروها تغییر ایجاد کرد.

اما همین ویژگی باعث میشه که فیبروز و میکروبلیدینگ، ماندگاری کمتری داشته باشن و لازم هست که هر 3 تا 4 ماه یکبار، تجدید و ترمیم بشه که از این نظر، روش راحت و بدون دردسری برای داشتن ابروها زیبا نیست و خیلی از کسانی که این کار رو انجام دادن، توصیه می کنن در صورت نبودن ضرورت، بهتره این کار رو انجام ندید.

 

عوارض فیبروز ابرو

استفاده از خدماتی مثل میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو، یه ریسک بزرگ محسوب میشه، حتی اگه شما بهترین و ماهرترین سالن ها و متخصصین رو برای این کار انتخاب کنید و هزینه زیادی بابت اون بپردازید، باز هم نمی تونید از نتیجه اون مطمئئن باشید یا خیالتون از اینکه گرفتار عوارض و مشکلات احتمالی اون نمیشید، راحت باشه. عوارضی که ممکنه فیبروز ابرو به بار بیاره، عبارتند از:

 

میکروبلیدینگ ابروها به روش فیبروز

 

احتمال گوشت اضافه آوردن پوست ابرو

البته این عارضه با توجه به اینکه قلم میکروبلیدینگ طریف هستش و تا عمق بسیار کمی در پوست فرو میره، بسیار کمتر از روش های قدیمی مثل تتو ابرو هستش، اما باز هم ممکنه به دلیل حساس بودن پوست و یا ماهر نبودن متخصص میکروپیگمنتیشن، این اتفاق بیفته.

 

احتمال نامتقارن شدن و تغییر رنگ ابروها

یکی دیگر از عواض فیبروز و به طور کلی تتوی ابروها، اینه که ممکنه ابروها نمای طبیعی نداشته باشن و تقارن و زیبایی که انتظار دارید براتون به همراه داشته باشه رو ایجاد نکنه. نامتقارن شدن ابروها و یا ایحاد مدل ابرویی که به شما نیاد (حتی اگه قبل از انجام فیبروز، الگوی اون روی ابروها اجرا شده باشه)، از مسائلی هستش که باید قبل از تتو حسابی بهش فکر کنید، چون ممکنه شما رو متحمل هزینه های سنگین تری برای ترمیم یا پاک کردن تتو بکنه.

موضوع دیگه هم، رنگ جوهر تتو هستش که بعد از گذشت مدتی، ممکنه آبی، قرمز یا زرد بشه که اصلا خوشایند نیست.

 

احتمال انتقال بیماری های واگیر خطرناک

بیماری هایی مثل ایدز و هپاتیت از طریق خون آلوده به افراد دیگه منتقل میشن که ممکنه در اثر سهل انگاری، ناآگاهی و بهداشتی نبودن وسایل تتو در مراکز میکروپیگمنتیشن اتفاق بیقته.

 

احتمال بروز حساسیت

تتو یعنی وارد کردن جوهر و ماده خارجی در پوست که ممکنه بعضی از افراد به این ماده واکنش آلرژیک نشون بدن و این واکنش به صورت اگزما، تورم، التهاب و .... نمایش پیدا کنه که متاسفانه نمیشه از اون قبل از تتو کردن آگاهی پیدا کرد.

 

چند نکته:

اگر ابروهاتون نقص بزرگی ندارن، از تتو و هاشور زدن اونا صرف نظر کنید که واقعا بر اساس تجربه ای که دیگران در این زمینه داشتن، بهترین کار همینه.

گول تبلیغات رو نخورید و هر جایی که قیمت ارزون تری داره رو انتخاب نکنید و از متخصص، آگاه و متعهد بودن افرادی که این خدمات رو ارائه میدن، مطمئن بشید.

اگه بیماری خاصی دارید که قابل انتقال هستش، حتما مراکز رو در جریان قرار بدید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو