فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۱۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸


منبع: برترین ها

126

1398/7/12

05:18


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه جمعه 12 مهر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی با آرزوهایی بزرگی در سر هستید، اما اگر همین حالا نجنبید به خیلی از آنها نخواهید رسید. بنابراین از همین امروز اهداف تان را روی برگه ای بنویسید و برای آنها برنامه ریزی کنید. اگربا برنامه پیش روید نه تنها از نظر کاری بلکه از مالی نیز پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید داشت. شما مهارت های زیادی دارید، کافی ست که از آنها به شکل درستی استفاده کنید. هر چه بیشتر خودی به دیگران نشان دهید، فرصت های بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. سختی هایی که سال گذشته کشیدید، تمام می شود و بسیاری از نگرانی های شما از بین خواهد رفت. در روابط عاطفی خود حساسیت بیشتری به خرج دهید و سعی کنید که آدمهای زندگی تان را با وسواس بیشتری انتخاب کنید. در این مورد کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید. اگر مجرد هستید، در اواخر سال در جمعی با فردی آشنا می شوید و رابطه ای عاشقانه را آغاز می کنید. امسال سال سفر، تغییرات مثبت و روابط عاطفی برایتان خواهد بود. ماههای اسفند، تیر و شهریور از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دوست دارید دور و برتان خلوت باشید. موضوعی فکر شما را به خود مشغول کرده که نمی خواهید در مورد آن با کسی حرف بزنید از این رو پیشنهاد دوستان تان را رد می کنید. این روند تا چند روز ادامه دارد اما پس از آن همه چیز مانند سابق می شود. تغییری از طرف فردی در زندگی تان ایجاد می شود که منتظر انتظارش را می کشیدید. سعی کنید که این فرد را در زندگی تان نگه دارید، حتی اگر اختلاف نظر میان شما و او وجود دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

کاری را که قرار بود انجام دهید، با موفقیت پشت سر می گذارید و همین موضواعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. سعی کنید که دنباله کار را بگیرید زیرا بر شرایط مالی شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. شما روابط اجتماعی بالایی دارید، از این خصوصیت اخلاقی خود استفاده کنید و کارهایتان را پیش ببرید. برای کمک گرفتن از دیگران درنگ نکنید در غیر این صورت کارهایتان روی هم تلنبار خواهد شد. خبری خوبی از دهان فردی که دوستش دارید، در انتهای روز خواهید شنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز شلوغی دارید اما در نهایت به تمام کارهای نیمه تمام چند وقت اخیر خود پایان خواهید داد و نفسی از روی رضایت خواهید کشید. در مورد کار بعدی تان از دیگران کمک بگیرید و از آنها ایده های تازه دریافت کنید. در غیر این صورت تنهایی پیشرفتی نخواهید داشت. مدتی است که رابطه عاطفی شما در هاله ای از ابهام به سر می برد طوری که جایگاه تان را گم کرده اید. کمی زمان به هر دویتان دهید و سپس با گفتگو مشکلات خود را حل کنید. اگر منطقی باشید همه چیز حل خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیشتر از توان تان باری بلند نکنید وگرنه کم می آورید. کارهای نیمه تمامی دارید که اگر بتوانید به آنها سروسامان دهید، خیلی زود می بینید که نصف راه را رفته اید و به هدف بزرگ ترتان نزدیک تر شدید. اگر امروز از رابطه عاطفی تان راضی نیستید، بهتر است که تصمیم خاصی در مورد آن نگیرید. در روزهای آتی خبرهای خوبی خواهید شنید که امید را در دلتان زنده می کند. دوستی از راه دور با شما تماس می گیرد و خبر خوبی را به گوش تان می رساند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزهاست که باید دقیق تر به اطرافتان نگاه کنید. شما تا اینجای راه تلاش زیادی بع خرج داده اید و این لحظه باید تمام توانتان را به کار گیرید تا نتیجه مطلوب را کسب کنید پس کوتاهی نکنید. حقایقی در روابط اطرافتان وجود دارد که شما از آن بی خبرید، پس بهتر است که به دنبال یافتن آنها باشید. ارتباط و گفتگو با دیگران می تواند درهای زیادی را به رویتان بگشوید. سعی کنید که به جای احساس از منطق تان برای حل مشکلات کمک بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکی درکارتان به وجود آمده که کمی شما را مضطرب کرده است. اجازه ندهید که این اتفاقات روز شما را خراب کنند. اگر تحمل تان کم شده، بهتر ورزش را در برنامه روزانه تان جای دهید. هیچکس جز خود شما نمی توانید به خودتان کمک کنید. پس بلند شوید و دست به کار شوید. دوستی پس از مدت ها به سمت شما باز می گردد، شما نیز کدورت ها را فراموش کرده و فرصت دوباره ای به او دهید. حرفی میان شما و شریک زندگی تان رد و بدل می شود که خیلی خوشایند شما نیست اما به دل نگیرید. در انتهای روز حالتان به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز همه انرژی تان را روی هدفی که در سر دارید بگذارید. اگر قدم درست را بردارید و خلاقانه عمل کنید، چنان پیشرفتی خواهید داشت که افراد زیادی به شما حسادت خواهند کرد. به زودی در جمعی حضور می یابید و در این میان با فردی آشنا می شوید که شخصیت جذابی برایتان دارد. برای بیان احساسات خود اگر درنگ کنید، دیگر شانسی برای شروع این رابطه نخواهید داشت. جسارت داشته باشید و برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

تغییری برایتان رخ داد که بسیار برایتان لذت بخش خواهد بود. اجازه ندهید که دیگران با دخالت های خود این خوشی را از شما بگیرند.در محیط کار کمی از سرعت تان بکاهید. شرایط شما به ثبات رسیده، پس نگران تغییر آن نباشید. تا زمانی که شما نخواهید، حتی باد هم نمی تواند قایق شما را تکان دهد و آرامش را از شما بگیرد. فردی قصد نزدیک شدن به شما را دارد اما حس خوبی به او ندارید. به حس تان اعتماد کنید و اجازه نزدیک شدن به او را ندهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بدبینی شما نسبت به اطرافیان تان تنها به ضرر خود شما تمام می شود پس این عینک را از چشم هایتان بد دارید. اگر سعی کنید در هر شرایطی مثبت اندیش باشید، اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. یکی از نزدیکان تان درخواستی از شما کرده است، اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، هر چه سریع تر از غرور خود پایین بیایید و وارد عمل شوید. در کاری که آغاز کرده اید شخصی قصد مداخله دارد، از همین حالا جلوی او را بگیرید وگرنه به ضررتان تمام خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به درخواست های دیگران پاسخ منفی دهید و تنها روی کار خود تمرکز کنید. در غیر این صورت از کارهای خود عقب می مانید. کارتان را تمام کنید و سپس به سراغ دیگران بروید. به دلیل مشغله ذهنی، این روزها رفتارهای بدی با شریک زندگی تان دارید. بهتر است که برای اصلاح خودتان وقت بیشتری بگذارید. امروز روز خوبی برای هدیه گرفتن و نزدیک شدن دوباره به همسرتان است پس معطل نکنید. پیشنهادی به زودی به شما می شود که بهتر است به آن پاسخ مثبت دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بدون به دست آوردن اطلاعات لازم، کاری انجام دهید وگرنه در آینده ای نزدیک پشیمان خواهید ش. ممکن است ارتباط با افراد مختلف ذهن تان را منحرف کند اما در نهایت می توانید به آنچه می خواهید دست پیدا کنید. اگر سعی کنید که در برنامه هایتان نظم بیشتری داشته باشید، زودتر موفق خواهید شد. در اطرافتان فردی به شما علاقمند شده اما قدرت بیان آن را ندارد، کمی مهربان تر باشید تا دیگر نیز از بیان احساسات خود به شما هراسی نداشته باشند.

فـال روزانـه - Daily Omen

با این که اعصاب تان از خبرهایی که شنیده اید کمی بهم ریخته اما اگر بتوانید خودتان را کنترل کنید، درهای تازه ای به رویتان گشوده می شود. سعی کنید روابط تان با دیگران را نیز حفظ کنید و به دلیل بی حوصلگی آنها رااز خود نرانید. فردی که دوستش دارید رفتارهای عجیبی از خود نشان می دهد که شما را متعجب کرده است. شاید بهتر است که امروز با او کاری نداشته باشید و بهش فرصت دهید تا این دوران را سپری کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو