علاقه جنسی زن و مرد متولد آذر ماه/ شخصیت شناسی

علاقه جنسی زن و مرد متولد آذر ماه/ شخصیت شناسی


منبع: ناز وب

2,157

1398/7/12

20:49


نگاهی به مهم ترین خصوصیات فردی زن و مرد متولد آذر. در ابتدای این بخش بدانید این مطالب تنها جنبه سرگرمی دارد ولی در تمام جهان بسیاری از افراد بر این باورند که طالع بینی برگرفته از سیاره ها و کائنات است و بی شک به این پیشگویی ها اعتقاد و باور دارند.

بسیاری از افراد نیز این طالع بینی و خصوصیات متولد هر فرد را مهملات و خرافات می دانند. وبسایت نازوب آنچه که توسط طالع بینان چینی و هندی بیان شده است را در این بخش گنجانده است صحت یا خرافه بودن آن بسته به باور خود شما دارد. از این که با ما هستید سپاسگزاریم.

 

ویژگی های کلی متولدین زن و مرد آذر ماه/ پادشاه عشق. آخرین فصل دلدادگی!

General characteristics of the male and female birthdays of December / King of Love. The Last Season of Noodle

 

علاقه جنسی زن و مرد متولد آذر ماه/ شخصیت شناسی

 

1- نشان : کمان یا کمانگیر

2- سیاره : مشتری

3- عنصر : آب

4- عدد موافق : ( 3-0 )

5- سنگهای موافق : یاقوت اصغر – فیروزه

6- سنگهای مخالف : عقیق – یاقوت کبود

7- فلزات موافق : طلا –آهن – روی

8- رنگهای موافق : سیاه – سفید – سبز – آبی – ارغوانی

9- حرف موافق : ف

10- روز موافق : پنجشنبه

11- سمت موافق : شرق – شمال شرقی

12- رابطه بین متولدین ماههای دیگر: با متولدین فروردین و مرداد ، خیلی خوب – با مهر و بهمن ، خوب – با خرداد و شهریور و اسفند ، بد – با اردیبهشت و تیر و آبان و دی ، دشمن

13- بیماری ها: امراض عصبی – امراض خونی – امراض گلو – امراض کبدی – امراض داخلی – فشار خون – غش و صرع – درد زانوها – درد رانها – درد شانه ها – روماتیسم – زخمهای مختلف

14- عضو حساس : ران ها

15 – طبع : گرم و خشک

16- سوره های موافق : فجر – فیل – فلق

17- مشاغل مناسب : مهندس – معلم – استاد – مدیر و رئیس – مربی – پزشک – داور – واسطه – شاغل در امور معاملاتی – کاسب و …

 

علاقه جنسی زن و مرد متولد آذر ماه/ شخصیت شناسی

 

متولدین آذر، نماد : قوس
ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ آذر ماه‌:
خوش‌ بین‌،خوش‌ خلق‌، مهربان‌، خونگرم‌ و شاد،
درستکار، صادق‌، شریف‌، رو راست‌،
راستگو، بی‌غل‌ و غش‌ و بی‌شیله‌ پیله‌
اندیشمند، روشنفکر و فیلسوف‌ منش‌جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ آذر ماه‌:
خوش‌ بینی‌ کورکورانه‌، بی‌خیالی‌، بی‌دقتی‌، بی‌احتیاطی‌ و بی‌توجهی‌
ظاهر بینی‌ و بی‌ملاحظه‌گی‌

 

علاقه جنسی زن و مرد متولد آذر ماه/ شخصیت شناسی

 

سکس و خصوصیات اخلاقی مردان متولد آذر
برای مردان آذر زندگی جنسی او پر هیجان و ماجراست.در یک شب طوفانی در چادر،در کنار دریای طوفانی،در یک جنگل بیسو و هر مکان عجیب غریبی که به ذهنتان میرسد دوست دارد س-ک-س داشته باشد.

از آمیزش های آخر هفته که با یک دوش گرم و موسیقی آرام و صحبت های لطیف آغاز میشود بشدت نفرت دارد و دوست دارد تکنیک های آمیزش از خاور میانه گرفته تا آفریقای جنوبی را امتحان کند.

نميخواهيم شما را نسبت به اين مرد نااميد كنيم ولي حقيقت اين است كه مرد متولد آذر عادتهاي عجيب و غريبي دارد. مثلاً ممكن است بعد از ازدواج با شما به اين مقوله عادت كرده و چندين بار ديگر هم ازدواج بكند!

و يا به دليل اينكه به كار كردن در نيمههاي شب عادت دارد كف اتاقش را كه سقف همسايه طبقه پايين محسوب ميشود به وسيله كلنگ خراب كرده و همان موقع از نو سراميك بكند.

مرد متولد آذر بسيار بلندپرواز است به طوري كه ممكن است برود روي كوه دماوند و خودش را رها كرده و پرواز بكند! سعي كنيد هيچ وقت عاشق يك مرد آذري نشويد زيرا اگر منزل شما در حوالي كوه دماوند باشد

او حتي حاضر نيست براي ديدن شما با ماشين هم به آنجا بيايد چه برسد به اينكه بخواهد كوه دماوند را با تيشه فرهاد خراب كند و خودش را به شما برساند.

اگر اصرار به ازدواج با مرد آذرماهي داريد سعي كنيد با يك مرد آذري خارجي ازدواج كنيد. دليلش اين است كه مرد آذري خارجي به شدت شيفته ورزش فوتبال است و دوست دارد

براي رفتن به استاديوم شما هم همراه او باشيد و از آنجايي كه در ايران حضور زنها در استاديوم ممنوع است اين ممنوعيت در درازمدت زندگي شما را سرد خواهد كرد.

 

علاقه جنسی زن و مرد متولد آذر ماه/ شخصیت شناسی

 

 

سکس و خصوصیات اخلاقی زنان متولد آذر

به عشق و س-ک-س مانند بازی نگاه میکنند اما این موضوع را سرسری نمیگیرند.یک عاشق آتشی است و زمانی که عاشق میشود به افکار دور و برش زیاد اهمیت نمیدهد.

در عشق نیز خصلت خوش منشانه ای دارد و دوست دارد با همسرش دوست باشد.زنان آذر نیز مانند مردان آذر بسیار پر ماجرا هستند و از این مورد هرگز خسته نمیشوند.در عشق هرگز او را محدود نکنید چرا که از این رفتار بشدت متنفر است برای بدست آوردن قلبش طوری رفتار کنید تا در کنار شما راحت باشد.

 

علاقه جنسی زن و مرد متولد آذر ماه/ شخصیت شناسی

 

زنهاي متولد آذر از اتفاقات بيرون از خانواده بيشتر از اتفاقات درون خانواده اطلاع دارند. مثلاً ممكن است زن متولد آذر به خواهرش كه براي شام به خانه آنها آمده بگويد:

پس چرا شوهرت را نياوردي و اين در حالي است كه خواهر او مدتي است با شوهرش متاركه كرده است! يك زن آذري را ميشناسم كه بعدازظهر يك روز زنگ زده بود به شوهرش و گفته بود: عزيزم شب مهمان داريم لطفاً ميوه فراموشت نشود و شوهرش جواب داده بود:

لطفاً بگو كه بابا جانت براي ميوه بخرد، چون ما شش ماه است كه از هم جدا شدهايم!اگر ميخواهيد با يك زن آذري ازدواج كنيد، از همان صبح عليالطلوع روز خواستگاري برويد و روزي پنج دقيقه ورزش بكنيد زيرا زن آذري شما از دو چيز بيزار است اول مرد و دوم مرد ضعيف.

البته در نظر داشته باشيد كه بيشتر از پنج دقيقه هم ورزش نكنيد زيرا اگر شما بهعنوان شوهر او در برنامه قويترين مردان ايران هم مقام اول را كسب بكنيد ولي در مقابل غذاي شور اعتراض نكنيد، او اين عدم اعتراض شما را ضعفي عميق تلقي كرده و طلاقش را ميگيرد.

 

علاقه جنسی زن و مرد متولد آذر ماه/ شخصیت شناسی

 

از ويژگيهاي ديگر زن متولد آذر Woman born in December  شلختگي اوست. در توضيح شلختگي زنهاي اين ماه همين قدر كافيست كه بدانيد آنها معمولاً ظرفهاي كثيف را در يخچال و باقيمانده غذا را در آشپزخانه ميگذارند!

اگر يك زن آذري به شما گفت كه عاشقتان شده همان الساعه غش نكنيد زيرا عشق اين زنها مثل گل لاله عباسي است و فقط شبها باز ميشود و روز بعد كه بسته شد ديگر براي هميشه بسته ميماند. البته تمام این مباحث فرضیه افراد پیشگو است و بیشتر جنبه سرگرمی دارد ولی به طور کل بیشتر افراد دنیا به این پیشگویی ها و طالع بینی ها اعتقاد دارند!!!

 

علاقه جنسی زن و مرد متولد آذر ماه/ شخصیت شناسی

 

بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ زن و مرد متولدین‌ آذر ماه‌:

صورت‌ فلکی‌ قوس‌ بر روی‌ باسن‌ و رانها حکومت‌ می‌کند و در نتیجه‌ متولدین‌ آذر ماه‌می‌بایست‌ مراقب‌ باشند تا به‌ بیماری‌ هایی‌ مثل‌ سیاتیک‌ و روماتیسم‌ مبتلا نشوند.گفته‌ می‌شود که‌ به‌ خاطر کمبود طبیعی‌ سیلیسیم‌ در بدن‌، پوست‌، ناخن‌ و مویی‌ضعیف‌ دارند.

از آنجایی‌ که‌ ورزش‌ دوست‌ و دارای‌ روحیه‌ ورزشکاری‌ هستند، بایدمراقب‌ حوادث‌ و اتفاقات‌ ناشی‌ از همانها باشند. در قدیم‌ بسری‌ از آنها در هنگام‌سوار کاری‌ از اسب‌ یا چهار پایان‌ دیگر به‌ زمین‌ سقوط می‌کردند و صدمات‌ زیادی‌می‌دیدند. هم‌ چنین‌ باید در هنگام‌ کار با آتش‌ و گرما نیز به‌ شدت‌ محتاط باشند.

 

علاقه جنسی زن و مرد متولد آذر ماه/ شخصیت شناسی

 

علاقمندیها: مسافرت‌، یک‌ سره‌ به‌ سراغ‌ اصل‌ مطلب‌ رفتن‌، تمایل‌ به‌ آزادی‌،قوانین‌ و معانی‌، درک‌ احساسی‌ از مسایل‌

بیزاریها: مواجهه‌ با نظریات‌ دست‌ و پاگی گرفتاری‌های‌ داخل‌ خانه‌، مقید بودن‌،مداخله‌ دیگران‌ در مسایل‌ خصوصی‌ زندگی‌شان‌، سر و کله‌ زدن‌ با جزییات‌.

 

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری‌ راجع‌ به‌ ماه‌ تولد شما (آذر ماه‌):
حیوانی‌ که‌ در ارتباط با برج‌ تولد شماست‌، قنطورس‌ می‌باشد. یونانی‌های‌ باستان‌ آن‌چنان‌ به‌ اسب‌ عشق‌ می‌ورزیدند که‌ در افسانه‌ و اسطوره‌ به‌ قنطورس‌ منزلت‌ و لقب‌دادند. قنطورس‌ به‌ واسطه‌ خرد و توانایی‌های‌ شفا بخشش‌ مشهور شده‌ بود. قنطورس‌سمبل‌ طبیعت‌های‌ دو گانه‌ انسانها به‌ عنوان‌ یک‌ مخلوق‌ روشنفکر است‌. (به‌ نفع‌ بشر)

 

علاقه جنسی زن و مرد متولد آذر ماه/ شخصیت شناسی

 

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ آذر ماه‌ «ارغوانی‌ سیر» است‌.

سنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ آذر ماه‌ «زبرجد» است‌. زبرجد، این‌ سنگ‌قیمتی‌ در رنگ‌های‌ متعددی‌ یافت‌ شده‌ و جزء خانواده‌ کوارتز است‌. همراه‌ داشتن‌این‌ سنگ‌ به‌ شما کمک‌ می‌کند تا در تمام‌ مشکلات‌ موفق‌ شده‌ و ویژگی‌های‌ رهبرگونه‌تان‌ را پیش‌ ببرید. این‌ سنگ‌ باعث‌ می‌شود که‌ بیشتر احساس‌ کنید که‌ تحت‌کنترل‌ خودتان‌ هستید و در موقعیت‌های‌ پر درد سر و ناراحت‌ کننده‌ به‌ شکل‌ قابل‌قبول‌ و خوبی‌ عمل‌ نمایید. هم‌ چنین‌ گفته‌ می‌شود که‌ زبرجد در افزایش‌ انرژی‌ وایجاد سازگاری‌ کمک‌ شایان‌ توجهی‌ به‌ متولدین‌ آذر ماه‌ می‌نماید.

نام‌ افراد مشهوری‌ که‌ در ماه‌ آذر متولد شده‌اند:
وینستون‌ چرچیل‌
لودویگ‌ وان‌ بتهوون‌
مارک‌ تواین‌

 

علاقه جنسی زن و مرد متولد آذر ماه/ شخصیت شناسی

Sexual Interests Male and Female Born in December / Personality

 

طالع بینی متولدین پاییز | فال عشق و احساس زن و مرد متولد پاییز

فال میل جنسی و طالع بینی جنسی زنان و مردان در ماههای سال

عکس نوشته های خصوصیات متولدین آذر

بهترین مرد متولد کدام ماه است| شخصیت شناسی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو