در حساس ترین بازی هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های شهرخودرو و پرسپولیس در استادیوم امام رضا مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس در نهایت با نتیجه ۱-۰ به سود شهرخودروی مشهد خاتمه یافت.

بازی که با حضور پر شور هواداران دو تیم برگزار می شد،داغ و مهیج آغاز شد و در همان نیمه اول پرسپولیس می توانست روی اشتباه سید مهدی رحمتی توسط علی علیپور به گل برسد که این اتفاق نیفتاد. در ادامه نیمه نخست هم شهرخودرو صاحب دو موقعیت عالی گلزنی شد که ابتدا تیر دروازه و سپس واکنش عالی بیرانوند مانع فرو ریختن دروازه تیم گابریل کالدرون شد.

در نیمه دوم هم به جز چند حمله نصفه و نیمه از سوی دو تیم،موقعیت خاصی روی دروازه ها پیش نیامد و حتی تعویض های هجومی دو مربی و ورود بازیکنانی مثل روح الله باقری و امید عالیشاه هم نتوانست چندان روند مسابقه را تغییر دهد اما آخرین کرنر این دیدار در دقیقه ۹۳ که روی دروازه پرسپولیس فرستاده شد،باعث شد تا فرشاد فرجی با ضربه سر دروازه بیرانوند را باز کند و سه امتیاز شیرین این دیدار را به حساب شهر خودرو واریز کند.

با این برد شهرخودرو با ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت و پرسپولیس هم ضمن تجربه دومین شکست پیاپی خود در لیگ، با ۹ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاد.

در دیگر بازی جمعه شب هم صنعت نفت آبادان در خانه موفق شد با یک گل سایپا را شکست دهد.