رابرت دنیرو

دستیار رابرت دنیرو ستاره سرشناس هالیوود مدعی شد که دنیرو او را آزار داده است.

به نظر می‌رسد رابرت دنیرو؛ ستاره سرشناس دنیای هالیوود در زندگی واقعی خود نیز در یک درام واقعی گیر افتاده است. این در حالی است که دنیرو اکنون فیلم مرد ایرلندی را در جدول اکران فیلمهای هالیوودی دارد که در آن با دیگر اسطوره هالیوود یعنی آل پاچینو همبازی است و مارتین اسکورسیزی نیز در مقام کارگردان فیلم قرار دارد.

به گزارش مووی مگ به نقل از انتخاب، چیس رابینسون که دستیار ارشد و کارمند پیشین دنیرو است، روز پنجشنبه در دادگاه فدرال منهتن از دنیروی 76 ساله شکایت کرد و بر اساس متن شکواییه به دنبال دریافت 12 میلیون دلار (10 میلیون پوند) غرامت است.  رابینسون که 37 ساله است می گوید که وی سالها تبعیض و آزار و اذیت جنسی را تحمل کرده است اما دیگر نمی خواهد سکوت کند. رابینسون مدعی شده که دنیرو انواع و اقسام آزارها از آزارهای کلامی تا جنسی را علیه او اجرا می کرده است.

مطابق متن دادخواست دنیرو از رابینسون درخواست هایی عجیب و خارج از عرف داشته است. برای مثال وی گاهی به رابینسون دستور می داد که پشتش را بخاراند، پیراهن های او را تنش کند و ببندد، یقه او را صاف کند، کمربندش را ببندد و بسیاری از امور دیگر که اساس ربطی به شغل و حرفه وی نداشته است. رابینسون در هنگام استخدام برای دنیرو حدود 25 سال داشته ولی می گوید که به سرعت آرزو کرده کاش در شغلی دیگر حضور داشت.

بخشی از متن دادخواست می گوید: "دنیرو غالبا به خانم رابینسون فحاشی می کرد، او را کتک می زد  و به خانم رابینسون صفت های جنسی بسیار مبتذل می داد. وی بارها با خانم رابینسون شوخی های جنسی سخیف انجام داده است." این دادخواست شامل پیوستی بود که پیام صوتی متهم را شامل می شد که به خانم رابینسون فحاشی می کرد و او را دزد فاسد می نامید.

این ادعا در شرایطی مطرح می شود که حدود دو هفته پیش دنیرو از رابینسون شکایت کرده بود و گفته بود رابینسون از سرمایه شرکت وی صدها هزار دلار سوء استفاده کرده و ساعت ها به تماشای نتفلیکس نشسته آن هم به هزینه شرکت. درواقع دنیرو در تلشا بود با شکایت از رابینسون از وی غرامت بگیرد. اکنون به نظر می رسد دادخواست رابینسون یک دادخواست تلافی جویانه است زیرا این پرونده پس از استعفا وی از شرکت دنیرو تشکیل شده است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

اتهام آزار جنسی عجیب علیه راب کوهن / تجاوز به زن جوان در خواب!

ناراحتی شدید مگان فاکس از نگاه جنسیتی که هالیوود به او داشته

کشیش فیلم « جن گیر » به آزار جنسی متهم شد!

امتیاز صفر منتقدان به فیلم کارگردان برنده نخل طلای کن! / 15 دقیقه صحنه جنسی مخاطبین را از سالن سینما فراری داد!

دختر مایکل جکسون بعد از نمایش مستند آزار جنسی پدرش خودکشی کرد