بسیاری از طرفداران “لیسانسه ها” منتظر شروع پخش سریال فوق لیسانسه ها هستند. مجموعه ای که فصل سوم سریال پر بیننده لیسانسه هاست و سه بازیگر اصلی آن یعنی امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا و امیر کاظمی در آن حضور دارند.

شروع پخش سریال فوق لیسانسه ها

شروع پخش سریال فوق لیسانسه ها

چند وقتی است کنداکتور تلویزیون در شبکه‌های مختلف پر از سریال های درام و تلخ شده است که عملا با مذاق این روزهای مردم هیچ تناسبی ندارد. بدیهی است تلویزیون به عنوان موثرترین رسانه در دسترس انواع مخاطب موظف است حجم وسیعی از تلاطم‌های روحی مخاطبانش را تعدیل کند و  دمای روحی و روانی جامعه را با تولیدات جذاب و مفرح متعادل نماید. درحالی که در چند ماه اخیر سریال های تلخ و پر غم و اندوه که البته بخشی از آن به مناسبت های ملی و مذهبی مرتبط می شود به شکل ممتد روی آنتن هستند و مخاطبان آثار طنز نمی توانند آنچه می خواهند را در تلویزیون بیابند.

مدیران شبکه سه در تصمیمی مهم سریال فوق لیسانسه‌ها را جایگزین سریال «ستایش» می‌کنند تا حداقل برای چند وقت به شکل موقت کنداکتور نمایشی تلویزیون حالش خوب شود. در چند سریال آماده پیش رو در شبکه‌های مختلف تنها سریال فوق لیسانسه‌ها در ژانر طنز تولید شده است. درحقیقت می‌توان گفت تا فصل جدید «پایتخت» که سال آینده روی آنتن خواهد رفت به غیر از «فوق لیسانسه‌ها» تا آنجا که اعلام شده هیچ سریال طنزی در نوبت آنتن نیست.

قطعا این سریال می‌تواند جایگزین مناسبی برای سریال پرمخاطب «ستایش» باشد تا کمی فضای تلخ و سنگین نمایشی از تلویزیون فاصله بگیرد.