طراوت بخشی به پوست با گلاب در پاییز

63

1398/7/13

13:06


طراوت بخشی به پوست با گلاب در پاییز

سلامت نیوز: گل محمدی، برای حفظ سلامت و زیبایی پوست به خصوص در فصل پاییز بسیار مفید است؛ از مرطوب کردن پوست و پاک کردن آرایش گرفته تا درمان جای زخم، آکنه و حتی خاصیت ضدآفتابی.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان ، در فصل پاییز، پوست به دلیل خشکی هوا به سرعت خشک، شکننده و تیره می‌شود بنابراین اگر ساعات زیادی را بیرون از خانه به سر می‌برید و به طور مرتب نیاز به مرطوب‌کننده دارید، پیشنهاد ساده‌ ما آن است که کمی گلاب و آب را داخل بطری اسپری بریزید تا هر موقع که احساس کردید پوست‌تان خشک شده‌است، روی پوست خود اسپری کنید.این کار ظرف مدت کوتاهی به شما ظاهری باطراوت‌تر می‌بخشد.

جایگزین طبیعی مواد آرایشی

گلاب جایگزینی ملایم و طبیعی برای تونرهای شیمیایی و حاوی الکل است.کمی پنبه را به گلاب آغشته کنید و روی پوست بکشید تا آلودگی‌های روزانه‌ای که در عمق پوست‌تان نفوذ کرده‌است، پاک شود. آرایشگران حرفه‌ای از ماسک‌های گلاب برای آب‌رسانی و مرطوب‌کنندگی زیر آرایش استفاده می کنند.

به جای خرید پا‌‌ک‌کننده‌های آرایشی گران از گلاب استفاده کنید، مطمئن باشید که قدرت پاک‌کنندگی این ماده از برندهای مشهور کمتر نیست. گلاب حتی می‌تواند آرایش ضدآب چشم را پاک کند و باعث قرمزی و تحریک پوست هم نشود.

گلاب برای کدام پوست‌ها مناسب است؟

می‌توان از گلاب برای انواع پوست‌ها استفاده کرد.گلاب پوست‌های خشک را آب‌رسانی، پوست‌های چرب را تقویت و پوست‌های حساس و قرمز را آرام می‌کند. می‌توانید از گلاب برای استریلیزه کردن زخم و کمک به بهبود آن هم استفاده کنیم. قبل از استفاده از گلاب بهتر است پوست صورت‌تان را با آب داغ بخور دهید تا منافذ پوست باز و اثرگذاری آن بیشتر شود. نگران نباشید گلاب قابض است و پس از شست‌وشوی صورت‌تان، منافذ بازشده را می‌بندد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو