آشنایی با سوغات آگرا ، هند |Agra

آشنایی با سوغات آگرا ، هند |Agra


منبع: تاپ تراول

163

1398/7/13

13:12


خرید بلیط هواپیما

سوغات آگرا

آگرا یکی از شهرهای محبوب هند برای گردشگران است. این شهر به خاطر بنای باشکوه و زیبای تاج محل و سایر آثار تاریخی و معماری شگفت‌انگیزش شهرت دارد. اما آگرا علاوه بر این جاذبه‌ها، بازارهای متعددی هم برای خرید دارد. در این بازارها می‌توانید بهترین صنایع دستی منطقه را تهیه کنید و به عنوان یادگار سفر به هند، به خانه ببرید. در ادامه با تعدادی از این صنایع دستی و سوغات آشنا می‌شویم.در ادامه مطلب همراه تاپ تراول باشید .

صنایع دستی مرمرین

صنایع دستی ساخته شده از سنگ مرمر یکی از پر فروش ترین نوع صنایع دستی ، در این مراکز خرید به شمار می آید . انواع ظروف تزیینی، جاسیگاری، گلدان، جعبه‌های جواهرات و مدل‌های کوچک تاج محل از جمله این صنایع دستی است . هنگام خرید این نوع محصول سعی کنید از مراکز معتبر خرید کنید زیرا افراد سودجویی در بازار ها وجود دارند که با فروش محصولاتی با کیفیت پایین سعی در فریب مردم دارند .

مالزی 728.90 - آشنایی با سوغات آگرا ، هند |Agra


  تبلیغات   

                        | بلیط هواپیما در طاهاگشت |


سوغات آگرا

سوغات آگرا

ماکت های کوچک تاج محل، سوغات آگرا

تاج محل یکی از زیبا ترین و با شکوه ترین جاذبه های گردشگری جهان به حساب می آید و هر مسافری که به دیدن این مکان می رود علاقه مند است که مجسمه کوچکی را از این محل داشته باشد که با دیدن آن خاطرات خود را تازه کند . به همین منظور انواع ماکت های تاج محل در اندازه ها و جنس های مختلف به عنوان سوغات آگرا برای فروش به مسافران و بازدید کنندگان عرضه می شود . این ماکت های کوچک و بزرگ برخی رنگ شده و برخی دیگر رنگ طبیعی سنگ را دارند و جنس آن ها از سنگ های نیمه قیمتی و یا مرمر می باشد .

728 90 - آشنایی با سوغات آگرا ، هند |Agra

 

سوغات آگرا

سوغات آگرا

محصولات چرمی

مطمئن باشید که در شهر آگرا می توانید محصولات چرمی متنوعی با قیمت های مناسب تهیه نمایید . مانند کیف ، دستکش ، کمربند ، کفش ، کت و سایر محصولات چرمی . نکته قابل توجه این است که این محصولات قیمت های فوق العاده مناسبی نیز دارند . برای تهیه انواع صنایع دستی چرمی می توانید به دهکده صنایع دستی Shilpagram ، بازار Sadar ، Gangotri ، بازار کیناری و Munro Road و همچنین Emporium مراجعه کرد .

سوغات آگرا

سوغات آگرا

صنایع دستی فلزی آگرا

آگرا همچنین به صنایع دستی فلزی نیز هم شهرت دارد. در این شهر می‌توانید انواع اشیا برنجی از قبیل مجسمه‌ها، جعبه‌های تزیینی، بشقاب، جام، گلدان و… را از فروشگاه‌های دولتی و مغازه‌های صنایع دستی خریداری کنید.

سوغات آگرا

سوغات آگرا

فرش

آگرا یکی از بازار های فروش فرش در هند می باشد. بافت های فرش مربوط به زمان سلطنت گورکانیان در این منطقه رواج بسیاری دارد . تاجران زیادی از سراسر جهان به این شهر برای خرید این فرش های زیبا سفر میکنند . شما میتوانید انواع فرش های کوچک و بزرگ و زینتی را در فروشگاه هایی که بیشتر در اطراف تاج محل مشغول کار هستند خریداری کنید . از بهترین مکان هایی که برای خرید فرش میتوانید بروید دهکده صنایع دستی Shilpagram است .

سوغات آگرا

سوغات آگرا

  تبلیغات   

                        | لمینت دندان |   کامپوزیت دندان | ایمپلنت دندان | ارتودنسی |


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو