مارتین اسکورسیزی صحبت هایی تند در رابطه با فیلم های ابرقهرمانی مارول داشته است

منبع: بلاکس آپ

322

1398/7/13

15:09


مارتین اسکورسیزی صحبت هایی تند در رابطه با فیلم های ابرقهرمانی مارول داشته است

به تازگی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) کارگردان مطرح هالیوود، صحبت هایی تند در رابطه با فیلم های ابرقهرمانی مارول داشته است. برای شنیدن صحبت های اسکورسیزی در ادامه خبر با ما همراه باشید.

به جرات می توان گفت که مارتین اسکورسیزی جز برترین کارگردان های قرن است و فیلم های او تاثیر بسیار زیادی بر سینما داشته اند. به تازگی فیلم فیلم The Irishman (ایرلندی) به کارگردانی  اسکورسیزی اکران خود را آغاز کرده و موفقیت های این فیلم باعث شده که توجه ها به تیم سازنده این فیلم بیشتر جلب شود. حال به تازگی اسکورسیزی در مصاحبه ای جنجالی به انتقاد از فیلم های ابرقهرمانی کمپانی مارول پرداخته است. او در مصاحبه ای که به تازگی داشته، گفته است:

من این فیلمها رو نمیبینم، سعی کردم اما میدونی.. این فیلمها سینما نیستند و صادقانه بگم، نزدیک ترین چیزی که میتونم درباره این فیلمها بهش فکر کنم اینه که بازیگران بهترین بازی هایشان را در چیزی شبیه شهر بازی ( یا کارتون ) به کار می گیرند. این فیلمها سینمایی نیستند که بشریت بتواند احساسات و تجربیات روانشناختی اش را به دیگر انسانها انتقال دهد!

با وجود صحبت هایی که اسکورسیزی داشته است، از طرفی باید گفت که فیلم های ابرقهرمانی مارول فروش بسیار بالایی دارند و مثلا فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) در کل دنیا توانسته 2 میلیارد و 800 میلیون دلار بفروشد و پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما شود. کوین فایگی رییس کمپانی مارول البته حرف‌ های اسکورسیزی را قبول ندارد و می‌ گوید جایزه نگرفتن فیلم‌ های ابرقهرمانی نشان بی‌ کیفیت بودن این دست فیلم‌ ها نیست. البته بجز فایگی، طرفداران این سری فیلم ها نیز واکنش منفی به حرف های اسکورسیزی داشته اند و او را به حسادت به موفقیت آثار ابرقهرمانی مارول متهم کرده اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو