دانلود بازی اسکیت سواری True Skate 1.5.11 – اندروید

دانلود بازی اسکیت سواری True Skate 1.5.11 – اندروید


منبع: دانلود ها

99

1398/7/13

15:22


True Skate یک بازی جذاب و زیبای ورزشی می باشد که در آن کاربران می توانند با دانلود True Skate به اسکیت سواری بپردازند و از لحظات زیبا و هیجان انگیز بازی لذت ببرید. وجود مراحل زیبا و بسیار مهیج از قابلیت های اساسی این بازی می باشد. هر کسی که علاقه مند به بازی های اسکیت باشد می تواند از این بازی لذت کافی را برده و در خیابان ها و مناطق دیدنی مختلف بازی به اسکیت سواری مشغول شود. بازی دارای ریتم واقعی اسکیت سواری می باشد که شما را به فضای بسیار زیبای بازی علاقه مند خواهد کرد. پس فرصت را از دست نداده و در دنیای زیبای بازی قدم بگذارید. فیزیک بازی مبتنی بر لمس می باشد بدین معنی که شما باید تجربه اسکیت را به صورت واقعی در گوشی تجربه کرده و با لمس درست ابزار و کشیدن به سمت گوشی شخصیت بازی را از بین موانعی که طراحی شده است عبور داده باشید. بازی دارای مراحل زیبایی نیز می باشد که شما را به جنگل ها و مناطق برفی و همچنین به مناطق شهری و روستایی خواهد برد. این بازی دارای تمام المان های حرکتی از جمله حرکات آهسته، عقب و جلو رفتن، و همچنین پیش بینی حرکات نیز می باشد.

با دانلود True Skate شما می توانید چالش های متعددی را در مراحل اصلی و فرعی بازی تجربه نمایید و در نهایت در پارک اصلی بازی به بازی کردن با دوستان خودتان مشغول شوید. کافی است تا انگشت خود را روی زمین کشیده و هدایت درستی را برای شخصیت اصلی بازی در نظر گرفته باشید. هر امتیازی که شما در این بازی کسب می کنید کمک می کند تا شما بتوانید مراحل جدیدتر بازی را از حالت قفل خارج کرده و مجوز بازی در مراحل فرعی و ویژه بازی را نیز کسب نمایید. این مسائل به هرچه زیباتر شدن بازی کمک می کند و کاربر می تواند براحتی وقت خود را برای لذت بردن از این بازی بگذارد. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۳٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود True Skate سرورهای قدرتمند سایت دانلودها را انتخاب نمایند.

True Skate 1.5.11 Apk + Mod

کاور-True-Skate

اسکرین-شات-True-Skate

  

اسکرین-شات-True-Skate

info

The official Street League Skateboarding mobile game.

The ultimate skateboarding sim.

Note: True Skate only comes with a single skate park and contains additional content only available by In-App purchase. See below.

Features:
– Realistic touch based physics that give an authentic skateboarding experience.
– Deck wear. Scuff up your Deck.
– Drag your finger on the ground to push.
– A beautiful skate park to get lost in including ledges, stairs, grind rails plus a bowl, half pipe and quarter pipes. (Additional skate parks are available as an In-App Purchase)
– Slow motion.
– Rewind
– User challenges
– Replay viewer
– Global leaderboards.
Changelog :
– Fixed issue which could cause grind ledges to become sticky in SLS 2017 Munich.
– Fixed issue which could cause texture corruption when changing graphics settings.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود

ADs

دانلود بازی اسکیت سواری True Skate 1.5.11 – اندروید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو