رزرو هتل در جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی ایتالیا

رزرو هتل در جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی ایتالیا


منبع: روزگار

321

1398/7/13

16:07


آیا قصد دارید به ایتالیا سفر کنید؟ پس آماده ی دیدن یک کشور خارق العاده و زیبا باشید. غذا‌ها، نوشیدنی‌ها، تاریخ، هنر و معماری شگفت انگیز، شهر‌های مجلل، طبیعت بی نظیر و هر چیزی که سفرتان را یک سفر مهیج و خارق العاده می‌کند، در این کشور زیبا وجود دارد. لیست مکان‌های دیدنی ایتالیا طولانی است. در حقیقت، خیلی طولانی است! شاید بازدید از همه ی آن‌ها ماه‌ها طول بکشد. بیشتر گردشگران و مهمانان نهایتا یک یا دو هفته فرصت دارند تا در این کشور شگفت انگیز، گشت و گذار کنند. برای سفر به این کشور زیبا می‌توانید با گوبوکینک، هتل دلخواه خود را رزرو نمایید. گوبوکینگ، مرجع رزرو هتل با کارت شتاب در سرتاسر ایتالیا و سایر کشور‌ها می‌باشد. در ادامه لیستی از جذاب ترین مکان‌های دیدنی کشور ایتالیا را آورده ایم و به بررسی اجمالی هر کدام می‌پردازیم.

رزرو هتل و معرفی شهر‌های دیدنی کشور ایتالیا
رم
رم پایتخت کشور ایتالیا می‌باشد. این شهر تاریخی و باستانی، شگفتی‌های فراوانی دارد. به طوری که برای دیدن نقاط جذاب آن بین ۵ تا ۷ روز نیاز به ماندن در این شهر شکوهمند دارید. کلوسئوم، موزه ی واتیکان، موزه ی بورگزه و قلعه ی سنت آنجلو، را نمی توان از دست داد. قدم زدن در خیابان‌ها با وجود خانه‌های رنگارنگ و کافه‌های شلوغ، یک تجریه ی رویایی برای هر گردشگری است.شهر زیبای رم با داشتن ساحلی بی نظیر، یکی از محبوب ترین شهر‌های ساحلی کشور ایتالیا به حساب می‌آید.شهر زیبای رم را بیشتر بشناسید و هتل خود را در کمترین فاصله با آثار دیدنی رزرو کنید.

رزرو هتل در جذاب ترین مکان‌های دیدنی کشور ایتالیا


 
فلورانس
شهر فلورانس، پایتخت هنری جهان است. این شهر یکی از پر زرق و برق ترین و زیبا ترین شهر‌های ایتالیا می‌باشد. وجود گالری‌های بسیار، کافه‌های دنج و رنگارنگ و غروب دل انگیز این شهر هنری، زیبایی شهر را دو چندان کرده است. برای لذت بردن و گشت وگذار در این شهر، بین ۲ تا ۳ روز می‌تواند مناسب باشد.گشت و گذار و قیمت هتل در شهر نسبتا ارزان است.

توسکانی
شهر توسکانی، شهری زیبا با تپه‌های دیدنی و باغ‌ها و تاکستان‌های دل انگیز، یکی از بهترین مقاصد پاییزه به حساب می‌آید. بسیاری از گردشگران معتقدند بهتر است یک هفته در این شهر ماند، در این شهر هتل خود را در مرکز شهر رزرو کنید تا بتوانید، در طول مدت اقامت، از شهر‌های اطراف دیدن به راحتی کنید. تپه‌های مونتالچینو، مونته پولچیانو و تپه‌های پینزا بهترین مکان‌ها برای گشت و گذار در فصل پاییز هستند.

ونیز
ونیز، شهر مورد علاقه ی بسیاری از مردم و گردشگران است. یک شهر کوچک ولی عاشقانه، تاریخی، پر زرق و برق و رنگارنگ. کانال‌های پر از آب، معماری زیبای شهر و خانه‌های رنگارنگ تنها برخی از شگفتی‌ها و زیبایی‌های این شهر می‌باشد. قدم زدن در خیابان سنت مارک، پل ریالتو و دیدن کاخ داگس می‌تواند لذت ماندن در ونیز را دو چندان کند. دو تا سه روز برای ماندن در ونیز، می‌تواند ایده آل باشد. پیشنهاد میکنیم در منطقه جزیره شکل هتل رزرو کنید تا وقت بیشتری برای گردش در ونیز داشته باشید.
 

میلان
میلان از شهر‌های بزرگ کشور ایتالیا می‌باشد. موزه‌ها و معماری این شهر در جهان زبان زد خاص و عام است. در سفر به میلان، حتی اگر هیچ وقتی برای اقامت در این شهر ندارید، رزرو هتل خود را در مرکز شهر انجام دهید تا حداقل یک برنامه ی چند ساعته برای دیدن این شهر زیبا اختصاص دهید.
 


 
سی ینا
سی ینا شهری شبیه به فلورانس است. اما ساکت تر و کوچک تر. این شهر هر گردشگری را مجذوب و عاشق خود می‌کند. قدم زدن در خیابان‌های سنگ فرش شده و دیدن کلیسای شکوهمند سی ینا می‌تواند سفرتان را به سفری خاطره انگیز تبدیل نماید. گوبوینک مرجع معتبر برای رزرو هتل در تمام شهر‌های کشور ایتالیا برای ایرانیان می‌باشد. به راحتی می‌توانید به رزرو هتل مورد نظر خود بپردازید و سفری فراموش نشدنی و اقامتی آسوده را برای خود به ارمغان بیاورید.


 


رزرو هتل و معرفی شهر‌های دیدنی کشور ایتالیا

منابع:
•    http://bia2safa.net/goto/web/url/796702
•    http://bia2safa.net/goto/web/url/796703
•    https://www.thoughtco.com/reasons-for-the-fall-of-rome-118350

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو