اولین تریلر فیلم Richard Jewell به کارگردانی کلینت ایستوود منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

339

1398/7/13

17:00


اولین تریلر فیلم Richard Jewell به کارگردانی کلینت ایستوود منتشر شد

در جدید اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم The Ballad of Richard Jewell (تصنیف ریچارد جول) به کارگردانی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید.

به تازگی اولین تریلر رسمی فیلم Richard Jewell (ریچارد جول) توسط برادران وارنر منتشر شده است و ما در این تریلر شاهد تصاویر رسمی هستیم. کارگردانی این فیلم بر عهده کلینت ایستوود 89 ساله بوده است. این فیلم درام بر اساس یک داستان حقیقی و مقاله‌‌ ای از ماری برنر با نام American Nightmare: The Ballad of Richard Jewell ساخته شده است و  ماجرای ریچارد جول، نگهبان بی‌گناه گارد امنیتی المپیک آتلانتا که در سال ۱۹۹۶ برگزار شد، را روایت می کند. شما در ادامه شاهد تریلر این فیلم هستید:

باید گفت که فیلم The Ballad Of Richard Jewell از روی یک داستان واقعی ساخته می شود، و ماجرای ریچارد جول، نگهبان بی‌گناه گارد امنیتی المپیک آتلانتا که در سال 1996 برگزار شد، را روایت می کند. جول که در جریان برگزاری المپیک تابستانی سال 1996 آتلانتا به‌عنوان بخشی از نگهبانان گارد امنیتی فعالیت می‌ کرد، در آن زمان متوجه وجود یک جسم مشکوک در محل کار خود می‌ شود که این موضوع را به مسئولان خود گزارش می‌ دهد. این جسم مشکوک یک بمب بوده که پیش از خنثی‌ سازی، منفجر و باعث مرگ یک نفر و مجروح شدن بیش از صد نفر می‌ شود. ریچارد جول در ابتدا به‌ عنوان یک قهرمان معرفی شد، اما چند روز بعد FBI به او مشکوک شد و او را به‌ عنوان مظنون اصلی این بمب‌ گذاری دستگیر کرد.

در فیلم Richard Jewell بازیگرانی چون پاول والتر هاوسر در نقش ریچارد جول، سم راکول (Sam Rockwell)، کتی بیتس، جان هم، اولیویا وایلد، ایان گومز، دیلان کوسمن، وین دووال، نینا آریاندا، مایک پنیوسکی، چارلز گرین و کامشا چندلر ایفای نقش داشته اند. فیلم Richard Jewell در تاریخ 13 دسامبر 2019 (22 آذر 1398) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو