شایعه ی فوت پژمان بازغی بازیگر سریال مرضیه

شایعه ی فوت پژمان بازغی بازیگر سریال مرضیه


منبع: زیبامون

735

1398/7/13

17:19


در این پست از زیبامون با بیوگرافی پژمان بازغی بازیگر و مجری توانمند سینما و تلویزیون، همراه باشید.

شایعه ی فوت پژمان بازغی بازیگر سریال مرضیه

پژمان بازغی بازیگر و مجری 45 ساله متولد 19 مرداد سال 1353 در شهر تهران است. او در یک خانواده ی 5 نفره به دنیا آمد و به واسطه ی شغل پدرش در شهر های مختلفی زندگی کرده است. او در رشته مهندسی معدن در دانشگاه آزاد لاهیجان تحصیل کرده است و در همان زمان با سینما آشنا می شود و در سال 1373 با ورود به سینمای مرکز جوانان گیلان در اولین فیلمش به نام اعتراف به کاگردانی مجید فهیم خواه بازی کرد و بعد از به مدت دو سال در سریال آژانس دوستی ایفای نقش می کند که باعث شهرت بازغی می شود. همچنین با بازی در فیلم های بلوغ، جوانی، سریال ماه رمضانی گمگشته جایگاه خود را تثبیت می کند. در ادامه با زیبامون همراه باشید تا بیشتر با بیوگرافی و آثار این بازیگر و مجری محبوب آشنا شوید.

 

پژمان بازغی

 

شایعه ی خبر فوت پژمان بازغی

چندی پیش خبر مرگ پژمان بازغی پخش شد و همه را شوکه کرد و اما دلیل پخش این خبر چه بوده است؟ به گفته ی پژمان بازغی او مدتی در تیم فوتبال هنرمندان بازی و تمرین می کرده است و مصرف سیگار در همین دوران باعث شده است که آن را تا مرز مرگ ببرد. او سکته ی قلبی می کند و بعد از بردن به بیمارستان بعد از 20 ثانیه ایست قلبی پزشکان موفق می شوند او را به زندگی برگردانند. پژمان بازغی اکنون سلامت است و در کنار خانواده اش مشغول فعالیت است. و در این شب ها سریال مرضیه را بروی آنتن داشت.

 

پژمان بازغی و مستانه مهاجر

 

ازدواج پژمان بازغی با مستانه مهاجر

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با هم ازدواج کردند و سال بعدش صاحب دختری به نام نفس شدند. مستانه مهاجر متولد 15 اردبیهشت 1353 در شهر تهران است. او تدوینگر شناخته شده ای است و فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

 

پژمان بازغی و مستانه مهاجر

 

سریال مرضیه

سریال مرضیه، سریالی مناسبتی برای ایام محرم بود که از 23 شهریور ماه بر روی آنتن تلویزیون رفت و از شبکه ی دو پخش شد. مرضیه به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی با بازی بازیگرانی همچون آتیلا پسیانی، ماه چهره خلیلی، امیر حسین صدیق، داریوش ارجمند، گوهر خیر اندیش، نیلوفر شهیدی، علی اوجی و پژمان بازغی ساخته شد. این فیلم یک ملودرام اجتماعی است و داستان زوج جوان و خوشبختی را بیان می کند که مرضیه (ماه چهره ی خلیلی) پزشک و همسرش علی (امیر حسین صدیق) خبرنگار است و بعد از کشف اختلاس و پولشویی به قتل می رسد و ادامه ی ماجرا رقم می خورد. پژمان بازغی در این سریال نقش برادر مرضیه را دارد.

 

سریال مرضیه

 

دیگر آثار سینمایی و تلویزیونی پژمان بازغی

از مجموعه های تلویزیونی می توان به آژانس دوستی، گروه ویژه، زیر آسمان شهر، این یک دادگاه نیست، دریایی ها، گذر عشق، مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره، تاوان، همچون سرو، مادر، بوی باران، فرشته ها بر فراز آسمان، دولت مخفی، گذر رنج و مرضیه را اشاره کرد.

از شبکه نمایش خانگی می توان به مجموعه های خیابان یک طرفه، قلب یخی و شام ایرانی اشاره کرد.

از فیلم های سینمایی می توان به اعتراف، جوانی، بلوغ، دختری در قفس، دوئل، سرباز های جمعه، تارا و تب توت فرنگی، کافه ستاره، ریسمان باز، خواب لیلا، خاطره، فاصله، ندار ها، شهر تنهایی، ماموریت در تهران، انار ها نارس، خنده های آتوسا، این سیب هم برای تو، ناهید، من و شارمین، بارکد، هلن و اسرافیل اشاره کرد.

 

پژمان بازغی

 

مسابقه ی کودک شو با اجرای پژمان بازغی

پژمان بازغی علاوه بر بازیگری در دنیای مجری گری هم درخشش خوبی داشته است. برنامه ی کودک شو که یک مسابقه ی خانوادگی است از شبکه ی نسیم پخش می شود و طرفداران زیادی دارد. در این مسابقه کودکان در دنیای کودکانه ی خود و بزرگسالان برای جایزه ی بزرگ رقابت می کنند. این برنامه ی مهیج و سرگرم کننده در نوع خودش یکی از بزرگ ترین پروژه های تلویزیون محسوب می شود.

 

کودک شو

 

مطالب پیشنهادی:

بیوگرافی ساعد سهیلی و ماهور الوند بازیگران سریال نهنگ آبی

بیوگرافی بازیگران نقش اصلی فیلم سینمایی متری شیش و نیم

هانیه توسلی + بیوگرافی و زندگی شخصی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو