تفریحات آبی آنتالیا چیست؟

تفریحات آبی آنتالیا چیست؟


منبع: تاپ تراول

294

1398/7/13

17:33


خرید بلیط هواپیما

آنتالیا شهری در کنار دریای سیاه و مرمره و تنگه بسفر قرار دارد. این شهر به دلیل قرار گیری در کنار دریا محل مناسبی برای انجام انواع تفریحات آبی است. گردشگران زیادی از اروپا و آسیا مخصوصا ایران سالانه به این شهر سفر می کنند تا بتوانند از امکانات و تفریحات آبی این منطقه استفاده کنند.

پس از تور استانبول ، تور آنتالیا یکی از پر طرفدار ترین تور های گردشگری است ، با اینکه استانبول دارای مکان های گردشگری بسیار جذابی است ، اما ساحل بسیار زیبای آنتالیا هم زیبایی های خاص خود را دارد.

مالزی 728.90 - تفریحات آبی آنتالیا چیست؟


  تبلیغات   

                        | بلیط هواپیما در طاهاگشت |


تفریحات آبی آنتالیا

728 90 - تفریحات آبی آنتالیا چیست؟

 

رفتینگ

تور آنتالیا با آب های خروشان امروزه جزو پر طرفدارترین ورزش های آبی است که افراد علاقه مند به هیجان بیشتر از بقیه از این تور استقبال می کنند. با تور رفتینگ می توانید از مناظر زیبا و آبشار های آنتالیا دیدن کنید.

غواصی

آنتالیا به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی دریای سیاه و مرمره محل مناسبی برای غواصی و کشف دنیای زیر آب است. سواحل زیبای آنتالیا بیش از ۳۰ مرکز برای غواصی دارد. ابتدا آموزش های ابتدایی غواصی را یاد میگیرید و با یک مربی به عمق آب های مدیترانه می روید. غواصی کردن یکی از به یاد ماندنی ترین تفریحاتی است که تا به حال انجام داده اید، چرا که دنیای شگفت انگیز زیر آب را با چشمای خود می بینید. در برخی از تور ها غواصی به صورت گروهی در زیر آب انجام می شود. همچنین فیلم برداری و عکس برداری با درخواست شما صورت می گیرد.

پارک های آبی

از جمله مراکز تفریحی که در آنتالیا به وفور یافت می شود، پارک های آبی است. معمولا هتل هایی که در کنار ساحل هستند دارای پارک های آبی اختصاصی هستند تا گردشگران دسترسی راحت تری داشته باشند. پارک آبی تروی واقع در هتل ریکسوس آنتالیا، پارک آبی هتل دیدمان در لارا بیچ آنتالیا و پارک آبی بسیار عالی آکوالند در ساحل کونیالتی از پارک های آبی معروف آنتالیاست.

کشتی سواری

کشتی سواری جزو تفریحات لاکچری است که اکثر افراد دوست دارند آن را تجربه کنند. اگه علاقه مند هستید تا یک روز لذت بخش را بر روی آب های مدیترانه سپری کنید، بهتر است کشتی سواری را امتحان کنید. علاوه بر اینکه از منظره زیبای دریای مدیترانه لذت می برید، می توانید در صورت تمایل درون آب های زلال دریای سیاه و مرمره شنا کنید. و نیز یک تجربه عالی از غذا خوردن بر روی کشتی داشته باشید. انواع بار، کافی شاپ و رستوران ها بر روی کشتی ها وجود دارد تا رضایت مسافران را جلب کنند.

تفریحات آبی آنتالیا

اسکی

اسکی بر روی آب های مدیترانه از تفریحات مهیج آنتالیاست. مرکز اسکی هیب ناتیک آنتالیا در سواحل جنوبی امکان اسکان و تفریحات ساحلی را علاوه بر اسکی برای گردشگران فراهم کرده است تا بتوانند خاطرات خوشی را در این شهر رقم بزنند.

پاراسل

پاراسل ورزش آبی است که به صورت معلق در هوا انجام شده و علاقه مندانی که می خواهند در هوا معلق باشند و حس پرواز را تجربه کنند، مناسب است. این ورزش به صورت دو نفری یا تک نفری است که افراد با چتر های بزرگ به قایق موتوری متصل می شوند. زمانی که قایق به حرکت دربیاید افراد به صورت معلق بر روی هوا حرکت می کنند و مناظر دیدنی آنتالیا را مشاهده می کنند.

فلای بورد و جت اسکی

از تفریحات آبی که در اکثر سواحل آنتالیا وجود دارد، فلای بورد و جت اسکی است. جت اسکی وسیله ای است که به دلیل هدایت و کنترل آسان آن مورد استقبال گردشگران زیادی قرار گرفته است که به صورت دو نفری و تک نفری انجام می شود. اما فلای بورد باید به صورت تک نفره انجام شود.

تور آنتالیا دلارام سیر

مجموعه توریستی دلارام سیر با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه برگزاری انواع تورها به شهر های مختلف ترکیه به عنوان بهترین و قدیمی ترین کارگزار تور ترکیه در تهران شناخته شده است. تیم مجرب و حرفه ای دلارام سیر برای رضایت بیشتر مسافران بهترین خدمات خود را ارائه می دهد. همچنین هزینه های تور به گونه ای تنظیم شده است تا افراد با میزان بودجه حداقلی هم بتوانند یک سفر خوش و خاطره انگیزی را برای خود به وجود آورند. دلارام سیر برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند به صورت انفرادی به آنتالیا سفر کنند هم تور های جداگانه ای در نظر گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از انواع تور های آنتالیا می توانید به وب سایت رسمی دلارام سیر مراجعه کنید. و در صورت تمایل پکیج مورد نظر خود را رزرو کنید.


  تبلیغات   

                        | لمینت دندان |   کامپوزیت دندان | ایمپلنت دندان | ارتودنسی |


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو