سعید معروف پس از پیروزی ۳ بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا درمورد این مسابقه اظهار داشت: هر دو تیم خیلی خوب یکدیگر را می‌شناختند، چراکه در ماه‌های اخیر ۳-۴ بار با هم بازی کرده بودند. فکر می‌کنم امروز ما عالی بودیم و دریافت کننده‌های ما خیلی خوب ظاهر شدند. این به ما کمک کرد تا سه ست را به سود خود رقم بزنیم و در نهایت پیروز شویم.

وی درمورد بازی فردای ایران مقابل برزیل، خاطرنشان کرد: به عقیده من در دو بازی گذشته شرایط خوبی داشتیم. ما مسابقات را بد شروع کردیم، اما حالا شرایط تغییر کرده و بهتر شده‌ایم. ما باید مقابل برزیل، بهترین تیم جهان بازی کنیم. توجهی به نتیجه نداریم و فقط برای لذت بردن از والیبال به مصاف برزیل می‌رویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درمورد غیبتش در دو بازی گذشته ایران، گفت: ما بازیکنان خوبی در ترکیب خود داریم. در هر پست بازیکنان جوانی داریم و استراتژی ما استفاده از آنها بود. ما نمی‌دانیم که فردا و بازی‌های بعدی چه نفراتی بازی خواهند کرد، اما فکر می‌کنم پاسور دوم ما (جواد کریمی) خیلی خوب بازی می‌کند. او تمرکز کافی در بازی دارد. او دو بازی در ترکیب قرار گرفته و در هر دو بازی ایران برنده شده است. من نمی‌دانم، اما فکر می‌کنم با همین سیستم ادامه دهیم.