اقدامات لردگان کار سلطنت‌طلبان و ضد انقلاب‌‌ بود

منبع: برترین ها

182

1398/7/14

01:00


فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در‌ تماس‌های تلفنی ‌خواستار رسیدگی به مشکلات مردم چنار محمودی شهرستان لردگان شد.

خبرگزاری تسنیم: سردار علیمحمد اکبری، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری امروز در جمع مردم چنار محمودی اظهارداشت: امروز کارهای ناشایستی که در لردگان شکل گرفت از سوی مردم چنار محمودی و شهرستان لردگان نبوده است‌.

وی افزود: برخی‌ها به نام شما ‌علیه نظام جمهوری اسلامی فضاسازی‌ می‌کنند اما شما با مشت محکم‌ بر دهان آمریکا و اسرائیل زده و همچون گذشته پای انقلاب و نظام‌ بایستید‌.

اقدامات لردگان کار سلطنت‌طلبان و ضد انقلاب‌‌ بود

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بنده به عنوان خادم مردم در سپاه به تمام دنیا اعلام انزجا می‌کنیم‌ نسبت‌ به کسانی که‌ به دنبال خدشه‌دار‌ کردن‌ نظام‌ هستند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد می‌زنیم.

اکبری با اشاره به پیگیری‌های فرمانده کل‌ سپاه در مورد موضوع چنار محمودی ادامه داد: سردار سلامی امروز در پی 3 تماس خواستار رسیدگی به مشکلات مردم چنار محمودی شد و بنده به عنوان نماینده فرمانده کل سپاه و عضو شورای تامین مطالبات شما را به مسئولان می‌رسانم.

وی گفت: عده‌ای امروز باعث‌ خدشه‌دار شدن‌ زحمات و تلاش‌های مردم زحمتکش‌ روستای چنار محمودی شدند‌ اما سپاه از ابتدا در دفاع مقدس، در حمایت از حرم‌ آل‌الله و کمک به سیل‌زدگان حضور داشته و امروز هم در کنار مردم چنار محمودی است تا مشکلاتشان‌ رفع شود.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مسئولانی‌ که مسئولیت مستقیم دارند باید نسبت به شناسایی راه‌های درمان‌ و علل و موانع و ریشه این مشکل تلاش و مسببان‌ را شناسایی کنند.

اکبری افزود: افرادی که امروز صورت خود را پوشانده بودند‌ از سلطنت‌طلبان‌ و منافقین‌ و ضدانقلاب‌ها بودند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو