حضور سندرز در تجمع انتخاباتی پس از حمله قلبی

منبع: برترین ها

69

1398/7/28

21:29


الکساندریا اوکازیو کورتز در نخستین تجمع انتخاباتی برنی سندرز پس از حمله‌ قلبی، این نامزد دموکرات و تاثیرش بر سیاست‌های حزب دموکرات را تحسین کرد.

ایسنا نوشت: الکساندریا اوکازیو کورتز در نخستین تجمع انتخاباتی برنی سندرز پس از حمله‌ قلبی، این نامزد دموکرات و تاثیرش بر سیاست‌های حزب دموکرات را تحسین کرد.

برنی سندرز، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ در این تجمع خواستار نمایشی از قدرت خود بود تا رای‌دهندگان را متقاعد کند که حمله قلبی را پشت سر گذاشته و به کمپین انتخاباتی‌اش بازگشته است.

او در نخستین تجمع انتخاباتی خود پس از حمله قلبی دو هفته پیش، تایید الکساندریا اوکازیو کورتز، نماینده دموکرات نیویورک در مجلس نمایندگان آمریکا را دریافت کرد.

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، اوکازیو کورتز با اشاره به تاثیر برنی سندرز در شکل‌گیری انتخابات مقدماتی حزب دموکرات گفت: هیچ کس نمی‌خواست سیستم انتخاباتی را زیر سوال ببرد تا اینکه در سال ۲۰۱۶ او سیاست را در آمریکا تغییر داد. ما هم‌اکنون یکی از بهترین زمینه‌های انتخابات مقدماتی برای حزب دموکرات را در اختیار داریم و بیشتر آن به لطف کارهایی است که برنی سندرز در تمام عمرش انجام داده است.

سندرز از حمایت و تایید اوکازیو کورتز ابراز خرسندی کرد و او را "الهام‌بخشی برای میلیون‌ها جوان، نه تنها در نیویورک بلکه در سراسر آمریکا" توصیف کرد که "اکنون اهمیت مشارکت سیاسی و دفاع از عدالت را متوجه می‌شوند".

برنی سندرز در این تجمع انتخاباتی درباره وضعیت سلامتی خود گفت: خوشحالم که می‌توانم به شما بگویم (برای فعالیت انتخاباتی) بسیار آماده هستم، آماده‌تر از همیشه، تا به همراه شما مبارزه‌ای را که امروز با آن روبه‌رو هستیم، پشت سر بگذاریم. من برای در اختیار گرفتن دفتر ریاست جمهوری آمریکا کاملا آماده‌ام و (به کمپین انتخاباتی) بازگشته‌ام.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو