آموزش تاتو بن مژه

منبع: آسمونی

640

1398/3/13

23:44


ابتدا با سوزن سر پاور کادر خط چشم را می اندازیم و بعد با سوزن ۳ یا ۵ سر پر میکنیم. در خط چشم فشار دست بسیار مهم است اگر فشار زیاد باشد باعث پاره شدن مویرگ ها و پخش رنگ می شود که هیچ درمان و راه حلی ندارد!

تاتو بن مژه ، تزریق رنگ دانه ها بین مژه های چشم برای پر نشان دادن مژه‌ ها و زیبایی چشم است. برای انجام تاتوی بن مژه از سوزن های مخصوصی استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاتو بن مژه این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی تاتو بن مژه و آموزش آن می پردازیم.

آموزش تاتو بن مژه

آموزش تاتو بن مژه

آموزش تاتو بن مژه

آسمونی : اولین موردی که برای خط چشم باید به آن توجه کرد انتخاب مدل خط چشم مناسب بر اساس چشم مشتری است.

خط چشم بسته مناسب چشم های بزرگ و برجسته است . خط چشم باز مناسب چشک گرد و ریز می باشد. برای چشم هایی که فرم آن به صورت چینی یا ژاپنی است خط چشم را درگوشه داخلی به هم میرسانیم.

برای افرادی که پلک افتاده دارند دنباله خط چشم را نمی کشیم.

خط چشم بلند صورت های کشیده و چشم های بادامی را جذاب تر نشان می دهد.

 نکات مهم برای تاتو بن مژه

بعد از بی حسی هر دو چشم را طراحی می کنیم . در خط چشم باید هر دو باهم طراحی و قرینه سازی انجام شود بعد از آن یک چشم را تاتو کرده مکث رنگ را می گذاریم و بعد سراغ چشم بعدی می رویم.

ابتدا با سوزن  سر پاور کادر خط چشم را می اندازیم و بعد با سوزن ۳ یا ۵ سر پر میکنیم. در خط چشم فشار دست بسیار مهم است اگر فشار زیاد باشد باعث پاره شدن مویرگ ها و پخش رنگ می شود که هیچ درمان و راه حلی ندارد!

زاویه دست برای خط چشم ۹۰ درجه و در قسمت های کناری چشم دست حالت خوابیده تر است.

برای اینکه رنگ مشکی خط چشم بعد از مدتی به سبز نزند برای هر ۵ قطره مشکی یک قطره قرمز به رنگ اضافه کنید.

نقاط منع کار در چشم در تاتو بن مژه

هرگز نباید روی غدد اشکی پلک با سوزن بزنید زیرا باعث خشکی پلک به مرور زمان می شود. زاویه خارجی پلک فاصله پلک های بالا و پایین از خارج پلک حساس ترین جا هست چنانچه در این نقطه سوزن زده شود پخش شده و حالت کبودی پیدا می کند. لثه داخل پلک بالا و پایین بسیار حساس و دردناک است و چنانچه سوزن زده شودافتادگی پلک و تیک های مدام پلک را به همراه دارد. انتهای پلک سوم در خارج پلک در این نقطه هم نباید سوزن زده شود زیرا هم باعث ناقرینگی خطوط پلک شده و هم احتمال پخش رنگ در این نقطه زیاد است.

تمام موارد خط چشم باید رعایت شود تنها با این تفاوت که بین مژه ها زده شود و هیچ دمی به خط داده نمی شود. سوزن مناسب ۲ سر و زاویه دست ۹۰ درجه است.

آموزش تاتو بن مژه

آموزش تاتو بن مژه

نکات مهم در تاتو بن مژه

ریموورها و ساکشن ها به هیچ وجه برای خط چشم استفاده نمی شود.

بی حسی در بین کار برای خط چشم استفاده نمی شود.

عمق مناسب سوزن برای پوست حساس ۰/۲۵ و پوست نرمال ۱ میل است.

سه دلیل پخش شدن رنگ در تاتو بن مژه

رقیق بودن رنگ

رنگ نامرغوب

رنگ فاسد و تقلبی

نکته : رنگ را باید یک ربع الی نیم ساعت زودتر درست کنید که سفت شود و زیر پوست حرکت نکند.

موقع تاتو خط چشم دستگاه باید با پلک زاویه ۹۰ درجه باشد و قتی دستگاه اریب گرفته شود سوزن رنگ را زیر پوست پخش می کند.

آسمونی : موقع زدن خط چشم نباید سرعت پایین کار کرد. یعنی دور موتور کم اما سرعت کار بالا باشد. مکث یا سرعت پایین و آروم زدن رنگ رو زیر پوست پخش می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو