چگونه از رنگ کرم در دکوراسیون بهترین استفاده را داشته باشیم؟

چگونه از رنگ کرم در دکوراسیون بهترین استفاده را داشته باشیم؟


منبع: ستاره

652

1398/7/28

21:36


استفاده از رنگ کرم در دکوراسیون به عنوان جایگزینی برای رنگ سفید به کار می‌رود زیرا به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود و زیبایی خاصی به محیط اطراف می‌دهد

رنگ کرم در دکوراسیون


ستاره
| سرویس دکوراسیون - 
حتما می‌دانید که رنگ سفید به عنوان رنگی خنثی، در طراحی و دکوراسیون به خصوص دکوراسیون داخلی استفاده زیادی دارد؛ اما باید توجه کنید که رنگ سفید در دکوراسیون به راحتی تکراری می‌شود. رنگ کرم بهترین جایگزین برای رنگ سفید است. استفاده از رنگ کرم در دکوراسیون باعث می‌شود که بتوانید به راحتی از رنگ‌های دیگر نیز در کنار این رنگ در دکور استفاده کنید. این رنگ باعث دلبازی فضای شما می‌شود زیرا درخشندگی رنگ سفید را نداشته و با تمام رنگ‌ها به جز رنگ زرد هماهنگی دارد. در این مطلب نکاتی راجع به رنگ کرم و پالت رنگی آن و نحوه‌ی درست ترکیب آن با دیگر رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی را آماده کرده‌ایم:

 

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی


پالت رنگ کرم

کرم یک رنگ روشن است که از ترکیب هر سه رنگ اصلی یعنی زرد، قرمز و آبی و سفید به دست می آید؛ البته مقدار رنگ سفید باید بیشتر باشد. از آنجایی که رنگ کرم گستره‌ی وسیعی از رنگ گرم، سرد و خنثی را در خود دارد،‌ به راحتی و سهولت با سایر رنگ‌ها همنشینی و هماهنگی دارد و ست‌های رنگی موزونی را ایجاد می‌کند. رنگ‌های نزدیک به رنگ کرم شامل نخودی، زرد مایل به سفید، شیری، استخوانی، بژ، خاکی، نباتی، بلوند و قهوه‌ای بسیار روشن هستند.

پالت رنگ کرم در دکوراسیون

 

بیشتر ببینید: آموزش استفاده از ترکیب رنگ ها در دکوراسیون داخلی به صورت تصویری


رنگ کرم در دکوراسیون اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی یکی از عمومی‌ترین فضاهای خانه بوده و محل پذیرایی از مهمانان شماست؛ بنابراین رنگ و لعاب این فضا باید حس گرمی و مهمان‌پذیری شما را نشان دهد. استفاده از رنگ کرم به عنوان رنگ دیوار در این فضا بسیار مناسب است زیرا فضای شما را دلباز و زیبا نشان می‌دهد و در عین حال دلمردگی رنگ سفید را ندارد. در دکوراسیون داخلی اتاق پذیراییتان می‌توانید از رنگ کرم در کاغذ دیواری و یا چیدمان و مبلمانتان استفاده کنید. با توجه به اینکه این رنگ به خوبی با رنگ آبی و بنفش و خاکستری، سبز و حتی خردلی ترکیب می‌شود و هماهنگی فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند، می‌توانید از آن‌ها در کنار رنگ کرم در دکوراسیون داخلی محل زندگیتان استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. استفاده از کوسن یا پرده‌هایی با ترکیب رنگی آبی و سبز و خاکستری یا فرش‌های کرم و آبی بسیار توصیه می‌شود.

رنگ کرم  و آبی کرم در دکوراسیون

 

بیشتر ببینید: دکوراسیون پذیرایی بزرگ؛ ۷ راهکار ساده و کاربردی

 

استفاده از رنگ کرم و خردلی در دکوراسیون

رنگ کرم  و خردلی در دکوراسیون


استفاده از رنگ کرم و بنفش در دکوراسیون

رنگ کرم و بنفش  در دکوراسیون


استفاده از رنگ کرم و آبی در دکوراسیون

رنگ کرم در دکوراسیون پذیرایی


استفاده از رنگ کرم و سبز در دکوراسیون

رنگ کرم  و سبز در دکوراسیون


رنگ کرم در دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب محل استراحت و تجدید انرژی شماست؛ محلی که باید در آن آسوده باشید! بنابراین بهترین‌ها را باید انتخاب کنید. استفاده از رنگ کرم در دکوراسیون اتاق خواب می‌تواند حس راحتی و آسایش را برای شما به وجود آورد. این رنگ روشن، اتاق خواب را دلباز‌تر نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند در انتخاب رنگ دکور راحت باشید؛ زیرا با هر رنگ دیگری به جز رنگ زرد به خوبی هماهنگ می‌شود. ترکیب رنگی کرم و بنفش بهترین گزینه برای استفاده در دکوراسیون داخلی اتاق خواب است؛ چراکه هر دو رنگ ترکیب زیبا و چشم‌نوازی را ایجاد می‌کنند و آرامش دهنده هستند. اگر رنگ کرم را به عنوان رنگ دیوار‌های اتاق خواب انتخاب کرده‌اید می‌توانید از ملحفه و روبالشی‌های بنفش استفاده کنید. همچنین استفاده از دکوری‌های کرم رنگ یا کمد و آباژور یا پاتختی کرم نیز توصیه می‌شود.

رنگ کرم  و بنفش در دکوراسیون اتاق خواب

 

بیشتر ببینید: تزیین اتاق خواب؛ ایده‌های شیک برای زیبا کردن فضای اتاق خواب!

 

رنگ کرم در دکوراسیون آشپزخانه

همانطور که گفتیم رنگ کرم یک رنگ خنثی و ساده است که به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود؛ بنابراین بسیار مناسب فضای آشپزخانه است. برای دکوراسیون آشپزخانه هیچ رنگی به جز رنگ‌های روشن مناسب نیست. آشپزخانه باید دلباز باشد و برای خانم خانه هیچگاه تکراری نشود زیرا اکثر وقت خانم‌ها در آشپزخانه سپری می‌شود. همچنین با استفاده از رنگ روشن مثل رنگ کرم در دکوراسیون آشپزخانه، می‌توانید تمیزی این فضا که یک امر مهم است را بیشتر در معرض دید دیگران قرار دهید. شما می‌توانید از رنگ کرم در کابینت‌ها و یا کاشی‌های آشپزخانه استفاده کنید و این اطمینان را داشته باشید که فضای آشپزخانه‌تان یک فضای زیبا و دلنشین است.

رنگ کرم در دکوراسیون آشپزخانه


در آخر

ممکن است استفاده از رنگ کرم در دکوراسیون داخلی آسان به نظر برسد اما باید دقت کرد که از این رنگ در چه فضایی استفاده می‌کنید و این رنگ را در کنار چه رنگ‌هایی به کار می‌برید. این رنگ با تمام رنگ‌ها هماهنگی و همنشینی خاصی ایجاد می‌کند و کارکرد خود را نشان می‌دهد. با این حال پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به  مطلب بهترین رنگ ها برای دکوراسیون داخلی خانه بیاندازید و سپس تصمیم‌گیری کنید. نظر شما راجع به استفاده از رنگ کرم در دکوراسیون چیست؟ نظرات و تجربیاتتان را در بخش نظرات و پرسش‌ها با ما و دیگر مخاطبان ستاره در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو