ماجرای دستگیری سحر تبر چه بود؟ + عکس و بیوگرافی سحرتبر

ماجرای دستگیری سحر تبر چه بود؟ + عکس و بیوگرافی سحرتبر


منبع: زیبامون

1,321

1398/7/28

21:38


ماجرای بازداشت شدن سحر تبر چهره بحث برانگیز اینستاگرام رو در این بخش از زیبامون بخوانید!

ماجرای دستگیری سحر تبر چه بود؟ + عکس و بیوگرافی سحرتبر

در چند وقت اخیر بازار چهره های متفاوت و خاص در اینستاگرام بسیار داغ شده بود که در این میان سحر تبر یکی از بحث بر انگیزترین چهره هایی بود که با عمل های زیبایی مختلف و همچنین آرایش و گریم متفاوتی که انجام میداد چهره ای کاملا متفاوت برای خودش ایجاد کرده و از این طریق به جذب فالوور پرداخته بود.

این فعال اینستاگرامی که میشه با عنوان "شاخ اینستاگرام" نیز از او یاد کرد، نزدیک به یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داشته و از این طریق نیز شهرت خیلی زیادی پیدا کرده است. 

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و ماجرای دستگیر شدن سحر تبر، چهره بحث برانگیز اینستاگرام رو بخونید.

 

 

سحر تبر کیست؟ بیوگرافی سحر تبر

سحر تبر که با نام اصلی فاطمه.خ  متولد سال 1376 بوده و در ابتدا با عمل های زیبایی مختلف سعی داشته تا چهره خودش رو به آنجلینا جولی نزدیک کنه اما این تغییر چهره بیشتر او را شبیه به "عروس مردگان" کرده بود و برخی از افراد او را با این نام نیز می شناسند! او با انتشار عکس های متفاوت و عجیب از خودش در اینستاگرام به جذب فالوور پرداخته است.

سحر تبر در رابطه با فعالیت و سبک زندگی خودش اینطور میگه که به دنبال حاشیه نیست و این سبک زندگی رو انتخاب کرده چون این مدل زندگی کردن رو دوست داره اما حالا این سبک زندگی برای او گران تمام شده است.

سحر تبر و آنجلینا جولی

 

علت دستگیری سحر تبر چیست؟

 

سحر تبر


خبر دستگیری سحر تبر در تاریخ 13 مهر 1398 منتشر شد. ماجرای بازداشت و دستگیری سحر تبر به پیگیری و ارسال پیام های مختلف از طرف مردم به سامانه دادسرای ارشاد بر می گردد و بعد از پیگیری این پیام ها، دستور بازداشت سحر تبر صادر می شود. بعد از دستگیری سحر تبر، حساب کاربری او در اینستاگرام بسته شده است.

او به جرایم مختلفی از جمله هنجار شکنی، ترویج دادن خشونت، کسب در آمد از منابع نامشروع، توهین به مقدسات، توهین به حجاب اسلامی، ترویج بی بند و باری یا اباحه گری و تشویق جوانان به فساد محکوم شده است.

 

عکس سحر تبر قبل از عمل

 

عکس سحر تبر قبل از عمل

 

عکس قبل و بعد از عمل سحر تبر

 

عکس قبل و بعد از عمل سحر تبر

 

سحر تبر قبل و بعد از عمل

 

سحر تبر قبل  و بعد از عمل

 

عکس سحر تبر

 

عکس سحر تبر

 

sahar tabar

 

sahar tabar

 

عکس جدید سحر تبر با فتوشاپ و گریم

 

عکس جدید سحر تبر

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو