بهترین فیلم های ژانر کمدی سال 2019

بهترین فیلم های ژانر کمدی سال 2019


514

1398/7/28

21:39


بهترین و محبوب ترین فیلم های خارجی ژانر کمدی سال 2019 کدام اند؟ معرفی فیلم های کمدی با چاشنی ابرقهرمانی، بیوگرافی، موزیکال، درام، عاشقانه و حتی ترسناک

بهترین فیلم های ژانر کمدی سال 2019

۷ روز پیش
بهترین و محبوب ترین فیلم های خارجی ژانر کمدی سال 2019 کدام اند؟ معرفی فیلم های کمدی با چاشنی ابرقهرمانی، بیوگرافی، موزیکال، درام، عاشقانه و حتی ترسناک

بهترین فیلم های ژانر کمدی سال 2019

اختصاصی سلام سینما، فیلم های کمدی سال 2019 همه سلیقه ها را پوشش می دهند؛ ابرقهرمانی، بیوگرافی، موزیکال، درام، عاشقانه و حتی ترسناک!

بر اساس این فهرست، می توانید ضمن تماشای «دیروز» با گروه «بیتلز» خاطره بازی کنید یا با «کثیف» سری به دنیای پر هرج و مرج گروه بدنام «ماتلی کرو» بزنید؛ می توانید با حماقت های بچگانه «شزم» از ته دل بخندید یا همراه با نوعروسی که به جنگ خانواده شوهرش می رود در «آماده ای یا نه» با ترس از یک کمدی سیاه لذت ببرید؛ می توانید با 2 دختر خرخوان در اولین تجربه مهمانی رفتنشان در «درس خوان» همراه شوید و یا شاهد جدال دختری کشتی گیر در «مبارزه با خانواده ام» باشید؛ می توانید در «لانگ شات» با مردی که پرستار دوران کودکی اش حالا یک سیاست مدار بزرگ شده پا به دنیای گردن کلف ها بگذارید و یا به هالیوود بروید و تلاش یک بازیگر از رده خارج را برای برگشتن به میدان در «روزی روزگاری..در هالیوود» به تماشا بنشینید.  

خلاصه که اگر دلتان می خواهد با یک لبخند به لب، فیلم تماشا کنید یا جلوی تلویزیون یک دل سیر بخندید؛ فیلم های این فهرست را از دست ندهید.

ضمنا، تا پایان 2019 هر فیلم دیگری که محبوب واقع شود و یا امتیاز بالایی بگیرد به این فهرست اضافه می شود و امتیازات فیلم های این فهرست هم به روز رسانی خواهند شد.

 

معرفی بهترین فیلم های ژانر کمدی سال 2019:

8-دیروز/ Yesterday

بهترین فیلم های کمدی 2019-دیروز

امتیاز: 6.9

ژانر: کمدی، فانتزی، موزیکال

این فیلم بر اساس داستانی از «ریچارد کرتیس» ساخته شده است. در این کمدی موزیکال، «هیمش پاتل» در نقش موزیسینی پرتلاش ظاهر شده است که بعد از یک تصادف خودش را در دنیایی می بیند که کسی گروه «بیتلز» را به یاد ندارد و او حالا می توان از این قضیه به نفع خودش استفاده کند. «لیلی جیمز» هم نقش دوست دوران کودکی او را بازی می کند.

«دنی بویل» برای این فیلم موزیکال، 10 میلیون دلار هزینه کرده تا حق استفاده از موزیک «گروه بیتلز» را به دست بیاورد. در کل، بودجه این فیلم 26 میلیون دلار بوده است؛ با این حال بعد از اکران در فستیوال فیلم ترابیکا این فیلم به مذاق بسیاری خوش آمد و به فروش 144 میلیون دلاری رسید.

 

7-لانگ شات/ Long Shot

بهترین فیلم های کمدی-لانگ شات

امتیاز: 6.9   (نقد فیلم لانگ شات)

ژانر: کمدی-رمانتیک

«بعید اما نه غیرممکن!» این تگ لاینی بود که برای این فیلم در نظر گرفته شد. «لانگ شات»، اوایل امسال، در فستیوال «جنوب از جنوب غربی/ SXSW» اکران شد و نقدهای نسبتا خوبی، هم برای فیلم و هم برای بازی «ست روگن» و «شارلیز ترون» دریافت کرد. 

داستان از این قرار است که روزنامه نگاری به نام «فرد فلرسکی» با پرستاربچه دوران کودکی اش، «شارلوت فیلد»، که حالا وزیر امور خارجه آمریکا شده است روبه رو می شود. آنها با هم قرار می گذارند که «فرد» متن سخنرانی های «شارلوت» را بنویسد و ماجرا به این شکل شروع می شود.

 

6-کثیف/ The Dirt 

بهترین فیلم های کمدی-کثیف

امتیاز: 7

ژانر: بیوگرافی، کمدی، درام

فیلم روایتگر داستانی باورنکردنی اما واقعی درباره یکی از بدنام ترین گروه های هوی متال به نام «ماتلی کرو» است که آنها را به ناهنجار بودن رفتار، دستگیری های پی در پی و روابط کوتاه مدت عاطفی با زن ها می شناسند.

صحبت ها درباره این گروه زمانی داغ شد که «پارارمونت پیکچرز» در سال 2006 حق و حقوق کتاب «کثیف: اعترافات بدنام ترین گروه راک دنیا» (The Dirt: Confessions of the World's Most Notorious Rock Band) نوشته روزنامه نگاری به نام «نیل استراوس» را خرید. این کتاب به قلم «نیل» و با استناد به صحبت های خودِ اعضای بند «ماتلی کرو» نوشته شده است. اگرچه پروژه ساخت این فیلم سال ها به تعویق افتاد، اما بالاخره نتفلیکس آن را خرید و ساخت این فیلم در فوریه 2018 کلید خورد.

فیلم «کثیف» از ابتدای اکران، طرفداران را راضی کرد اما با نقدهای منفی از سوی منتقدان مواجه شد که عقیده داشتند این فیلم در به تصویر کشیدن جنبه های نگران کننده و مشکل ساز این گروه کم کاری کرده است.

 

5-آماده ای یا نه/ Ready or Not

بهترین فیلم های کمدی-آماده ای یا نه

امتیاز: 7.1  (نقد فیلم آماده ای یا نه)

ژانر: کمدی، ترسناک، اسرارآمیز

این فیلم در سبک کمدی سیاه و با المان های وحشت ساخته شده است. در این فیلم، «سامارا ویوینگ»، در نقش نوعروسی ظاهر شده است که در روز مراسم با سنت عجیب و وحشتناک خانواده همسرش روبه رو می شود؛ در واقع اتفاقی که قرار بود به خوشی به سرانجام برسد به فاجعه ای تبدیل می شود که در آخر در آن هرکس برای نجات جان خودش تقلا می کند.

فیلم «آماده ای یا نه» با بودجه تنها 6 میلیون دلار ساخته شد؛ با این حال، هم بازخوردهای خوبی دریافت کرد و هم حدودا 10 برابر آن در گیشه فروش داشته است. بازی «سامارا ویوینگ» هم مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.  

 

4-مبارزه با خانواده ام/ Fighting with My Family

بهترین فیلم های کمدی-مبارزه با خانواده ام

امتیاز: 7.1

ژانر: بیوگرافی، کمدی، درام

این فیلم بر اساس مستندی به نام «کشتی گیران: مبارزه با خانواده من» از «مکس فیشر» ساخته شده و در آن زندگی «سارایا جید بیویس» ملقب به «پیج»، قهرمان کشتی حرفه ای (کشتی کج) و کمسیونر «اِسمک داون» به تصویر کشیده شده است. «فلورنس پیو» نقش «پیج» را بازی می کند البته در صحنه های کشتی در فیلم، «تسا بلانچارد» که کشتی گیر حرفه ای است به عنوان بدل حضور دارد.

این فیلم از کودکی «سارایا» تا تبدیل شدن او به یک کشتی گیر حرفه ای، آن هم در کنار برادر بزرگترش «زک» را نشان می دهد.

فیلم «مبارزه با خانواده ام» با بودجه 11 میلیون دلار ساخته شد و ضمن گرفتن بازخوردهای مثبت به فروش حدود 40 میلیون رسید.  

 

3-درس خوان/ Booksmart 

بهترین فیلم های کمدی-درس خوان

امتیاز: 7.3

ژانر: کمدی

کمدیِ این فیلم از نوع «داستان بلوغ» است. در واقع، «الیویا وایلد» در اولین تجربه کارگردانی اش، ماجرای 2 دختر دبیرستانی را نشان می دهد که در آخرین روزهای مدرسه و با نزدیک شدن به فارغ التحصیلی، تازه تصمیم می گیرند تا یک سری قوانین را زیر پا بگذارند و در پارتی ها شرکت کنند و 4 سالی که به درس خواندن و خانه نشینی گذشته را تلافی کنند.

این فیلم اوایل امسال در فستیوال «جنوب از جنوب غربی/ SXSW» همزمان با تولد 35 سالگی کارگردانش «الیویا وایلد» اکران و با تحسین منتقدان مواجه شد. بودجه این فیلم 6 میلیون دلار است و 24 میلیون فروش داشته است.

 

2-شزم/ Shazam

بهترین فیلم های کمدی-شزم

امتیاز: 7.1   (نقد فیلم شزم!)

ژانر: اکشن، ماجراجویانه، کمدی

در خلاصه فیلم آمده که هرکس یک ابرقهرمان درون دارد و فقط باید کلمه جادویی را بداند تا قدرتش را نمایان کند. در این فیلم سرنوشت برای «بیلی بتسون» 14 ساله طوری رقم می خورد که به عنوان برگزیده نیرویی ابرقهرمانی به او برسد. اگرچه در ابتدا آن را به شوخی می گیرد و به شکل خنده داری در جهت معروف شدن از آن استفاده می کند اما با ورود شرور داستان، ورق بر می گردد و «بیلی» سعی می کند با وجود سن پایینش، یک ابرقهرمان واقعی شود.

این فیلم در زمان اکران موفق ظاهر شد و با فروش بیش از 364 میلیون دلار در صدر باکس آفیس قرار بگیرد. همچنین بازخورد مردم و نظر منتقدان به این فیلم بسیار مثبت بوده است.

 

1-روزی روزگاری...در هالیوود/ Once Upon a Time... in Hollywood

بهترین فیلم های کمدی-روزی روزگاری در هالیوود

امتیاز: 8  (نقدهای فیلم روزی روزگاری در هالیوود)

ژانر: کمدی درام

نهمین فیلم بلند «تارنتینو»، در فضای سال 1969 هالیوود روایت می شود؛ زمانی که یک بازیگر که ستاره درخشان حرفه اش رو به افول است با دوست و بدلکارش در تلاش اند تا به روزهای اوج برگردند و اسم و رسمی به هم بزنند.

این فیلم، در بخش رقابت اصلی هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن حضور داشت و برای اولین بار در تاریخ 21 می 2019 در جشنواره اکران شد. از شگفتی های کن 2019 این بود که این فیلم به مذاق هیات داوران خوش نیامد و هیچ جایزه ای دریافت نکرد و در نهایت «تارنتینو» و تیمش دست خالی فرانسه را ترک کردند. تنها جایزه ای که به این فیلم رسید، جایزه نخلی بود که به سگی اهدا شد که در فیلم حضور داشت.


**بهترین فیلم های ژانر کمدی سال 2018**


**بهترین فیلم های ژانر کمدی سال 2017**


زهرا توللی

زهرا توللی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو