دوین جانسون تاریخ آغاز تولید فیلم Black Adam را اعلام کرد

منبع: گیمفا

123

1398/7/28

21:40


دوین جانسون تاریخ آغاز تولید فیلم Black Adam را اعلام کرد

پس از ساختن مجسمه‌ای شگفت‌انگیز و با جزئیات از دوین جانسون (Dwayne Johnson) در نقش بلک آدام توسط یک طرفدار، جانسون در توییتر به این عمل واکنش نشان داد و ضمن قدردانی از سازنده‌ی این اثر اعلام کرد که تولید فیلم این شخصیت که متعلق به شرکت DC است و برای مدت طولانی توسط Warner Bros. Pictures در دست توسعه قرار دارد، در ژوئیه سال آینده آغاز خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

دوین جانسون برای ۱۰ سال است که مشغول کار بر روی Black Adam است. این شخصیت در اصل قرار بود در فیلم امسال Shazam! حضور پیدا کند اما تصمیم گرفته شد تا او در فیلم دیگری اولین حضور خود را تجربه کند و به هر شخصیت به‌اندازه‌ی کافی اجازه برای پرداخته شدن داده شود.

فیلم Black Adam بر اساس شخصیتی خلق‌شده توسط اتو بیندر (Otto Binder) و سی.سی. بک (C.C. Beck) در DC Comics، توسط ژاومه کویت-سرا (Jaume Collet-Serra) کارگردانی خواهد شد و جانسون نقش این ضدقهرمان را ایفا خواهد کرد. این فیلم دومین همکاری کویت-سرا و جانسون است؛ این دو در فیلم ماجراجویی پیشِ رو و مورد انتظار دیزنی به نام Jungle Cruise با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

فیلم Black Adam توسط جانسون و بو فلین (Beau Flyn) از FlynnPicturesCo در کنار دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) از Seven Bucks Productions تهیه خواهد شد. اسکات شلدون (Scott Sheldon) این پروژه را برای FlynnPictureCo نظارت خواهد کرد.

منبع: Cominsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو