فیلم Once Upon a Time in Hollywood در چین اکران نخواهد شد

منبع: گیمفا

144

1398/7/28

21:40


فیلم Once Upon a Time in Hollywood در چین اکران نخواهد شد

پس از اینکه چین تصمیم گرفت از اکران فیلم Once Upon a Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» جلوگیری کند، کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) نویسنده و کارگردان تصمیم گرفته از تدوین مجدد فیلمش مخصوص سینماهای چین خودداری کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این کارگردان قصد ندارد فیلم خودش را برای چین سانسور کند. در حالی که هنوز مشخص نیست دلیل اصلی چین برای جلوگیری از اکران فیلم چیست، اما برخی حدس می‌زنند دلیل آن نمایشی است که تارانتینو از شخصیت بروس لی داشته است. دختر لی به دلیل نمایش نامناسب پدرش از سازندگان فیلم انتقاد کرده و مستقیما از انجمن ملی فیلم چین درخواست کرده جلوی اکران این فیلم را بگیرد.

این در حالی است که Once Upon a Time in Hollywood اولین اکران مناسب را بین فیلم‌های تارانتینو در چین داشته و تهیه‌کنندگان امیدوار بودند این بازار بتواند فروش کلی فیلم را از ۴۰۰ میلیون دلار عبور دهد. این فیلم تاکنون فروش کلی ۳۶۶ میلیون دلاری داشته است.

در این فیلم، لی با بازی مایک موه (Mike Moh) شخصیت مغروری دارد و ادعا می‌کند می‌توانسته محمدعلی کلی را در مبارزه شکست دهد. شخصیت کلیف بوث بدلکار و قهرمان جنگی سابق با بازی برد پیت (Brad Pitt) به این ادعای لی می‌خندد و این دو با یکدیگر مبارزه می‌کنند. با وجود اینکه هیچکدام از دو طرف در این مبارزه برنده نمی‌شوند، اما به نظر می‌آید کلیف در پایان عملکرد بهتری از لی دارد.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو