فیلم بلک آدام کلید خورد/ دواین جانسون با اکشن فیگور تازه/عکس

منبع: ایران آرت

135

1398/7/28

21:41


پس از چندین سال انتظار، دواین جانسون سرانجام از زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Black Adam خبر داده است.

ایران آرت، به‌نظر می‌رسد که سرانجام فیلم مستقل شخصیت بلک آدام (Black Adam) قرار است وارد مراحل فیلمبرداری و تولید شود. دواین جانسون، بازیگر نقش بلک آدام در واکنش به طراحی یک اکشن فیگور از او در این نقش در توییتر ضمن تشکر از سازنده آن تایید کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Black Adam از ماه جولای ۲۰۲۰ (تیر یا مرداد ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد. او گفت که حدود ۱۰ سال است که در این پروژه حضور دارد و حال ظاهرا قرار است طلسم ساخت این فیلم شکسته شود. اگرچه شرکت برادران وارنر و دی سی (DC) واکنشی به این موضوع نداشته‌اند، اما به‌نظر می‌رسد که پس از موفقیت فیلم Shazam (شزم) در گیشه، حال فیلم Black Adam نیز از برزخ خارج شده و در صورت شروع مراحل فیلمبرداری فیلم از تابستان سال آینده، می‌توان انتظار داشت که در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ شاهد اکران آن باشیم.

دواین جانسون

با اینکه شخصیت بلک آدام در فیلم Shazam حضور نداشت، اما به این شخصیت در فیلم اشاره شد و حال بسیاری امیدوار هستند که شاهد رویارویی این دو شخصیت در آینده نزدیک باشند. گفته می‌شود که وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) و فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز)، خواهد بود. آدام ﺍﺳﺘﯿﮑﯿﻞ، نویسنده فیلم Rampage (رمپیج) که در آن با جانسون همکاری کرده بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بلک آدام را بر عهده دارد. جانسون و کویت-سرا پیش از این در فیلم Jungle Cruise با یکدیگر همکاری کرده بودند و این پروژه در واقع باعث شده تا جانسون او را برای کارگردانی فیلم بلک آدام پیشنهاد دهد.

دواین جانسون

به گزارش زومیت، انتظار می‌رود که پیش از فیلم Black Adam، جانسون برای حضور در فیلم Red Notice (اعلان قرمز) در اوایل سال ۲۰۲۰ جلوی دوربین برود و پس از آن به انتظار ۱۰ ساله برای بازی در نقش بلک آدام پایان دهد. فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی)، فیلم بعدی جانسون است که برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر امسال (۲۲ آذر) برنامه‌ریزی شده شده و پس از آن فیلم Jungle Cruise در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) اکران می‌شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو