آموزش بافت کندویی با دو میل | لانه زنبوری

724

1398/7/28

21:42


آموزش بافت کندویی با دو میل

بافت لانه زنبوری

با دومیل سایز 7، 26 دونه سربگیرید.
رج 1: تمام دانه ها از رو
رج 2: تمام دانه ها از زیر
رج 3: تمام دانه ها از رو
رج 4: یکی از زیر، *( 3 تا از رو، 2تا دونه با نخ در جلو رد کنید، 3 تا از رو) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 5: یکی از زیر، *( 3 تا از زیر، 2تا دونه با نخ در پشت رد کنید، 3 تا از زیر) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 6: یکی از زیر، *( 3 تا از رو، 2تا دونه با نخ در جلو رد کنید، 3 تا از رو) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 7: یکی از زیر، *( 3 تا از زیر، 2تا دونه با نخ در پشت رد کنید، 3 تا از زیر) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 8: یکی از زیر، *( 3 تا از رو، 2تا دونه با نخ در جلو رد کنید، 3 تا از رو) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 9: یکی از زیر، *( 3 تا از زیر، 2تا دونه با نخ در پشت رد کنید، 3 تا از زیر) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 10: یکی از زیر، *( 3 تا از رو، 2تا دونه با نخ در جلو رد کنید، 3 تا از رو) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.

بافت لانه زنبوری

رج 11: تمام دانه ها از رو
رج 12: تمام دانه ها از زیر
رج 13: تمام دانه ها از رو
رج 14: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در جلو رد کنید ، 6 تا از رو ، یک دونه با نخ در جلو رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 15: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در پشت رد کنید ، 6 تا از زیر ، یک دونه با نخ در پشت رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 16: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در جلو رد کنید ، 6 تا از رو ، یک دونه با نخ در جلو رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 17: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در پشت رد کنید ، 6 تا از زیر ، یک دونه با نخ در پشت رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 18: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در جلو رد کنید ، 6 تا از رو ، یک دونه با نخ در جلو رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 19: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در پشت رد کنید ، 6 تا از زیر ، یک دونه با نخ در پشت رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 20: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در جلو رد کنید ، 6 تا از رو ، یک دونه با نخ در جلو رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج 21 تا 40: تکرار رج 1 تا 20
رج 41: تمام دانه ها از رو
رج 42: تمام دانه ها از زیر
رج 43: تمام دانه ها از رو
کور کنید.
قسمت لبه های راست و چپ با قلاب بافته شده.

آموزش بافت کندویی با دو میل

وب سایت ایران بانو  انواع آموزش های مربوط به  قلاب بافی و بافتنی را با توضیحات کامل و مرحله به مرحله برای همه نوع بافت مثل انواع کلاه پسرانه و کلاه دخترانه و شال گردن  و عروسک های بافتنی و  پاپوش های زنانه و مردانه و بچه گانه را به صورت رایگان  دارد و حتی به شما کمک می کنیم که برا اساس جدول اندازه گیری درست و مناسبی را داشته باشید تا بتوانید یک بافت عالی ارائه دهید آموزش های ما همراه با فیلم آموزشی رایگان هستند با ما همراه باشید و از وقت خودتان نهایت استفاده را بکنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو