مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول | Venezia Mega Outlet

مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول | Venezia Mega Outlet


منبع: تاپ تراول

164

1398/7/28

21:43


سفر باتو

خرید بلیط هواپیما

ونیزیا استانبول

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ تراول به معرفی مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول خواهیم پرداخت . در ادامه مطلب همراه ما باشید.


   تبلیغات    

            | بلیط هواپیما در طاهاگشت |


مرکز خرید اوت لت ونیزیا از مهم ترین اوت لت های استانبول می باشد. این مرکز خرید، مجتمع تجاری مسکونی است که طراحی فوق العاده زیبایی مانند شهر ونیز ایتالیا دارد. عمارت بزرگ این مرکز خرید توجه همگان را به خود جلب می کند. عموم مردم مرکز خرید ونیزیا را مانند یک شهرک بسیار جذاب می دانند. طبقات پایین این مرکز خرید، تجاری و طبقات بالاتر، همگی مسکونی هستنند. راهروهای طبقه ی همکف این مرکز خرید کاملا مانند کوچه های ونیز طراحی شده است.

728 90 - مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول | Venezia Mega Outlet

 

به این مرکز خرید مگا اوتلت‌ هم گفته می‌شود که اشاره به مقیاس بزرگ آن و عرضه کالاها از تولید به مصرف در آن با قیمت مناسب است. البته همه فروشگاه‌ها و برندهای حضار در این مرکز خرید، اوت لت نیستند و برخی شعبه‌های اصلی برندهای مشهور هستند و طبیعتا قیمت‌های اصلی و بالایی دارند. به همین دلیل برخی از مشتریان این مرکز خرید از قیمت‌های بسیار مناسب برخی برندها راضی‌اند و بعضی نه! پس در این مرکز خرید هم باید خوب بگردید و بررسی کنید.

ونیزیا استانبول


در این مرکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌های متعدد و با کیفیتی شعبه دارند و خدمات رفاهی برای بازدید چندساعته از آن را فراهم می‌کنند. از جمله کباب ترکی‌های معروف ترکیه را می‌توانید در همین مرکز خرید تجربه کنید. فضای زیبای این مجموعه و خدمات آن موجب شده است، ونیزیا یکی از مراکز خرید استانبول برای سفر گروهی و فامیلی باشد.

ونیزیا استانبول

یکی از نکات خوبی که این مرکز خرید دارد این است که صندلی های زیادی در آن تعبیه شده است که محل مناسبی برای استراحت مشتریان در هر لحظه از خرید را فراهم می کنند. فاصله ی میدان تکسیم تا مرکز خرید ونیزیا، حدودا یک ساعت می باشد. به دلیل وجود مناظر زیبا در اطراف این مرکز خرید، به خودی خود جزئی از جاهای دیدنی استانبول به حساب می آید. بازدید از این مرکز خرید را حتما در تور استانبول خود قرار دهید.

ونیزیا استانبول

راه‌های دسترسی به اوت‌لت ونیزیا

همانطور که اشاره شد در بخش اروپایی استانبول قرار دارد و برای دسترسی به آن به راحتی می‌توانید در میدان تقسیم سوار مترو شوید و در ایستگاه مجیدیه کوی_شیشلی پیاده شوید، سپس با استفاده از خطوط متروبوس که بسیار شبیه BRT هستند به مسیر خود ادامه دهید و در ایستگاه اِدیرنه پیاده شوید.

ساعات کاری مرکز خرید: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید اوت لت ونیزیا:  Karadeniz Mah, Eski Edirne Asf. No:408, 34250 Gaziosmanpaşa/İstanbul, Turkey


  تبلیغات   

                        | لمینت دندان |   کامپوزیت دندان | ایمپلنت دندان | ارتودنسی |


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو