بچه مهندس ۳ کی پخش می شود ؟ | زمان پخش فصل سوم سریال بچه مهندس

منبع: کولاک

262

1398/7/28

21:45


بچه مهندس ۳ کی پخش می شود ؟ این مهمترین سوال طرفداران این سریال است. سازندگان سریال «بچه مهندس» در تدارک ساخت فصل سوم آن هستند. بازیگران سریال بچه مهندس ۳ مشخص شده و ضبط سکانس های آن هم اکنون در حال انجام است. کارگردانی این فصل نیز بر عهده علی غفاری خواهد بود. آنطور که تهیه کنندگان سریال گفته اند با توجه به روند آماده سازی، سریال بچه مهندس ۳ سال آینده روی آنتن می رود.

 سریال بچه مهندس ۳ کی پخش می شود

سریال بچه مهندس ۳ کی پخش می شود

«حسن وارسته» نویسنده سریال «بچه مهندس» در مصاحبه ای گفته است: خوشبختانه تا این لحظه بازخوردهای خوبی از پخش فصل جدید این سریال داشتیم. ما در این فصل ورودی بسیار ظریف به دوران نوجوانی و نوستالژی‌های این دوران داشتیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر و در سینما و تلویزیون ورود به دنیای نوجوان ها بسیار سخت است مخصوصاً قصه عاطفی بین جواد و مژگان که ما تلاش کردیم با رعایت موازین اخلاقی به این ماجرا ورود پیدا کنیم.

نویسنده سریال «پایتخت ۲» در ادامه با اشاره به این که به نسبت فصل گذشته ریزش مخاطب داشته‌اید یا نه گفت: به هر حال نباید این را از خاطر برد که تماشای دوران کودکی با آن همه معصومیت و جذابیت که ذاتا در آن دوران وجود دارد برای هر مخاطبی لذت بخش است. شاید دلیل استقبال مخاطبان از فصل ۱ غیر از فضای قصه همین موضوع باشد و اینکه ما با یک سری بازیگرهای کودک اما شیرین مواجه بودیم که در نوع خود برای مخاطب جذابیت داشتند.

وارسته در ادامه با اشاره به وجود بازیگرهای مشترک در فصل دو و سه این سریال نیز گفت: بعید می‌دانم بازیگر مشترک زیادی داشته باشیم، اما سوال‌هایی در فصل ۲ در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود که بنا به باز باز کردن گره‌های داستان باید آنها را در فصل ۳ پاسخ دهیم و بر همین اساس ممکن است تعدادی از بازیگرها مشترک باشند.

نویسنده سریال «بچه مهندس» با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا از هرگونه شعارزدگی در فیلمنامه این سریال دوری کنیم، گفت: قصه «بچه مهندس ۳» در سال ۹۱ اتفاق می‌افتد و ما تلاش کردیم که از هرگونه شعارزدگی در این متن دوری کنیم.

این نویسنده با اشاره به بازخوردهایی که درباره فصل دوم این سریال شنیده می‌شود نیز گفت تعدادی از مردم در کامنت‌هایی در فضای مجازی درباره گم شدن زمان در این سریال می‌گویند برای مثال از ماشین مدل بالای یکی از کاراکترهای سریال که در دهه ۸۰ چنین ماشینی وجود نداشته می‌گویند اما چیزی که هست این ماجرا دست من نویسنده نیست و دوستان در بخش طراحی صحنه باید به راکوردها دقت کنند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو