سه خانه آپارتمانی مدرن با طراحی به سبک چینی ها

سه خانه آپارتمانی مدرن با طراحی به سبک چینی ها


منبع: دکوراسیون

599

1398/7/28

21:49


دکوراسیون خانه چینی

دکوراسیون های چینی دارای طراحی متفاوت و بی نظیری هستند و اگر شما تمایل دارید دیزاین داخلی منزل تان منحصر به فرد باشد بهتر است از این سبک دکوراسیون های داخلی الگوبرداری نمایید و طراحی متفاوتی را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد کنید.

طراحی دکوراسیون سه خانه چینی

مینیمالیسم مدرن سریع تر از همیشه به طراحی دکوراسیون داخلی خانه های چینی منتقل شده است. در دیزاین داخلی برخی از خانه ها در کشور چین مشاهده می شود که عناصر سنتی با دکوراسیون مینیمالیستی ترکیب شده اند و دیزاینی متفاوت را در قسمت های مختلف منزل بوجود آورده اند. در ادامه طراحی سه خانه با دکوراسیون هایی متفاوت و زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که هر یک از این دکوراسیون ها رویکردی متفاوت را نشان می دهند.

دکوراسیون خانه چینی

دکوراسیون داخلی خانه اول

خانه اول در پکن واقع شده و دیزاین داخلی آن توسط طراح معروف انجام شده است. در دکوراسیون این خانه آپارتمانی سطوح سفید و خطوط صاف به چشم می خورند.

اتاق نشیمن در این خانه آپارتمانی دارای فضایی بزرگ و مهیج است و در قسمتی از فضای اتاق نشیمن مبلمان سفید و میزهای جلو مبلی ساده و زیبایی قرار داده شده اند.
در قسمتی از اتاق نشیمن میز غذاخوری خاکستری به چشم می خورد و در قسمت دیگری از اتاق نشیمن نیز از پنل های چوبی برای پوشش کف استفاده شده و گیاهان زیبایی این قسمت از اتاق نشیمن را تزیین کرده اند و فضایی مناسب برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت در این بخش ایجاد شده است.
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید اتاق نشیمن طراحی ساده و در عین حال امروزی دارد و وسایل اضافی در فضای این بخش از منزل به چشم نمی خورند در طراحی اتاق نشیمن همچنین سبک مدرن و سنتی با یکدیگر ترکیب شده اند.

اجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

دکوراسیون نشیمن ساده

دکوراسیون چینی

برای طراحی بخش غذاخوری از صندلی های چرخشی خاکستری و میز ناهارخوری خاکستری استفاده شده است و روی سطح میز ناهارخوری توسط لوستری آویز نورپردازی شده و دیوار پشت میز ناهارخوری نیز به کمک اثر زیبایی تزیین شده است.

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق غذاخوری

دکوراسیون داخلی اتاق غذاخوری

آشپزخانه دارای فضایی ساده و کاربردی است و از دیگر بخش های منزل جدا شده است. در طراحی آشپزخانه رنگ های سفید و خاکستری روشن به چشم می خورند و کابینت ها نیز دارای فضایی زیادی می باشند و از کشوها و قفسه هایی کاربردی تشکیل شده اند.

دکوراسیون مدرن آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

با توجه به اینکه اتاق خواب مهم ترین بخش از منزل می باشد از این رو فضایی آرامش بخش در اتاق خواب این خانه آپارتمانی ایجاد شده است. در طراحی دکوراسیون اتاق خواب رنگ های صورتی و خاکستری و نورپردازی مخفی در زیر تخت خواب و روی دیوار به چشم می خورند.

دکوراسیون اتاق خواب چینی

طراحی داخلی اتاق خواب چینی

دیزاین اتاق خواب

در قسمتی از فضای اتاق خواب حمام با دکوراسیون ساده و تمیزی ساخته شده است همچنین در بخشی دیگر از اتاق خواب کمد دیواری بزرگی طراحی شده است که از قفسه های کمد برای قرار دادن لباس و کفش و سایر وسایل خصوصی استفاده می شود.

کمد دیواری بزرگ

دکوراسیون داخلی حمام

طراحی داخلی حمام

اتاق کار در مقایسه با سایر بخش های خانه دارای طراحی دکوراسیون متفاوتی می باشد و فضای این اتاق کار به کمک قفسه های دیواری سازمان دهی شده است همچنین میز کار و صندلی مناسب و راحتی در قسمت مرکزی اتاق کار به چشم می خورد.

دکوراسیون اتاق کار

دیزاین اتاق کار

دکوراسیون داخلی خانه دوم

آپارتمان دوم نیز در پکن واقع شده و در طراحی این خانه آپارتمانی از عناصر سنتی شرقی با پیچیدگی معاصر استفاده شده است.
راهروی ورودی این خانه آپارتمانی دارای طراحی متفاوت و بی نظیری است و از چوب در طراحی آن استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی خانه چینی


در فضای اتاق نشیمن مبلمان چوبی با پارچه های سبز به چشم می خورند و برای تزیین دیوارها از خوشنویسی با سبک های متنوع استفاده شده و در حقیقت بخش زیادی از اتاق نشیمن به ایجاد خوشنویسی اختصاص داده شده است. برای نورپردازی اتاق نشیمن نیز از نورپردازی خطی و چراغ های خطی استفاده شده است.

دکوراسیون خانه چینی

دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون خانه آپارتمانی

دکوراسیون داخلی منزل

آشپزخانه مانند آپارتمان قبلی از سایر بخش های منزل جدا است و دارای دکوراسیونی گرم و در عین حال بی نظیر می باشد از قسمت جزیره آشپزخانه نیز به عنوان میز غذاخوری می شود.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

در طراحی اتاق خواب رنگ های بژ و خاکستری به چشم می خورند و برای پوشاندن پنجره ها و ورود نور به صورت غیر مستقیم به فضای اتاق خواب نیز از پرده حریر زیبا و ساده ای استفاده شده و علاوه بر این نورپردازی اتاق خواب نیز به کمک چراغ های آویز انجام شده است. در فضای اتاق خواب هیچ وسیله بلا استفاده ای به چشم نمی خورد و برای پوشاندن قسمتی از کف اتاق نیز از فرش ساده و زیبایی که با سایر رنگ ها در فضای اتاق خواب مطابقت دارد استفاده شده است. اتاق خواب همچنین به صورت مستر طراحی شده و در بخشی از آن حمامی با فضای کاربردی به چشم می خورد.

دکوراسیون حمام

طراحی داخلی حمام

دکوراسیون حمام

دکوراسیون سرویس بهداشتی

در قسمتی از منزل کمد لباسی مجهزی طراحی شده است و این کمد لباس دارای قفسه ها و کشوهای زیادی است که به راحتی می توان از آن ها برای نگهداری وسایل خصوصی و ضروری استفاده کرد.

دکوراسیون خانه چینی

حمام دوم نیز در زیر پله ها قرار دارد و دارای شکل ظاهری و دکوراسیونی منحصر به فرد و در عین حال ساده می باشد.

دکوراسیون داخلی حمام

دکوراسیون داخلی خانه سوم

خانه سوم در هاربین چین واقع شده است. این خانه دارای دکوراسیون مینیمالیستی می باشد و در فضای اتاق نشیمن مبلمان با طراحی خاصی به چشم می خورند همچنین برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن از ترکیب رنگ های مشکی و سفید و خاکستری استفاده شده است.

دکوراسیون اتاق نشیمن

طراحی داخلی اتاق نشیمن

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

طراحی اتاق نشیمن

برای تزیین اتاق نشیمن از وسایل ساده و در عین حال لوکسی استفاده شده و قسمتی از فضای اتاق نشیمن نیز به عنوان اتاق غذاخوری در نظر گرفته شده است.

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نشیمن

اتاق خواب دارای فضایی لوکس و خاص است و در قسمتی از اتاق خواب وان حمام مدرن و زیبایی قرار داده شده است همچنین این اتاق خواب دارای دکوراسیونی گرم و بی نظیر می باشد و از نورپردازی مناسبی نیز برخوردار می باشد.

طراحی داخلی اتاق خواب

دکوراسیون مدرن اتاق خواب

در این مطلب با طراحی دکوراسیون داخلی سه خانه آپارتمانی واقع در کشور چین در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم این دیزاین های داخلی مورد توجه تان قرار بگیرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو