طرح های دیوارپوش فومی و مزایا و معایب استفاده از آن

طرح های دیوارپوش فومی و مزایا و معایب استفاده از آن


منبع: دکوراسیون

897

1398/7/28

21:49


دیوارپوش فومی

دیوارها اصلی ترین اجزاء در معماری داخلی منزل به شمار می روند و اگر به کمک دیوارپوشی مناسب پوشش داده شوند زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی را تکمیل می کنند. در ادامه با انواع طرح های دیوارپوش فومی و مزایا و معایب این دیوارپوش ها آشنا خواهید شد.

بررسی مزایا و معایب دیوارپوش فومی

دیوارپوش ها در منازل مسکونی و ساختمان های اداری وظیفه پوشش دادن سطح دیوارها را عهده دار می باشند و شما می توانید از انواع طرح های متنوع دیوارپوش نظیر کاغذ دیواری و دیوارپوش فومی و … برای پوشش دیوارها استفاده نمایید.

دیوارپوش فومی

دیوارپوش فوم چیست ؟

دیوارپوش های فوم به صورت شیت ( تایل ، پنل ) یا به صورت رول تولید می شوند و این نوع دیوار پوش ها دارای ضخامت نیم سانت هستند و از برجستگی سه بعدی برخوردار می باشند و عموما پشت آن ها دارای چسب می باشد.

دیوارپوش های فوم اغلب به صورت طرح آجری تولید می شوند و نسبت به کاغذ دیوارهای سه بعدی دارای طرح های محدودی می باشند و شما می توانید این نوع پوشش دهنده های دیوار را به راحتی نصب نمایید.

اجرای دکوراسیون داخلی

دیوارپوش فومی

انواع مدل های دیوارپوش فوم

دیوارپوش های فوم در دو نوع رولی و پازلی موجود می باشند که دیوارپوش های رولی به صورت رول هایی با ارتفاع و ضخامت معینی که طبق اصول استاندارد باشند تولید می شوند و با استفاده از چسب به دیوار نصب می شوند و دیوارپوش های پازلی نیز به صورت قطعه های پازل و در ابعاد یک مترمربع و با ضخامت های 10 و 15 میلی متر تولید می گردند که این نوع دیوارپوش ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند و به دیوار متصل می گردند.

دیوارپوش فومی زیبا

مزایای دیوارپوش فومی

1. جزء جدیدترین دیوارپوش ها هستند.

2. دارای قابلیت شستشو به کمک مواد شوینده می باشند.

3. عایق صوتی و حرارتی هستند.

4. مناسب برای پوشش دیوارهای مهدکودک و سالن های ورزشی و تالارها و هتل و آرایشگاه ها هستند.

5. قابلیت نصب سریع و آسان بدون نیاز به نصاب

طرح دیوارپوش فومی

6. انعطاف پذیری بالا

7. عایق رطوبت

8. دارای خاصیت آنتی باکتریال

9. وزن کم

10. قابلیت برش به کمک قیچی و کاتر

طرح دیوارپوش فوم

معایب دیوارپوش فوم

1. این پوشش ها برای سطوحی مناسب می باشند که در معرض آسیب یا ضربه اجسام تیز و برنده نباشند.

2. جنس دیوارپوش های فوم شبیه به یونولیت های فشرده هستند که با کمک فشار ناخن یا ضربه محکم سوراخ می شوند بنابراین بهتر است از این پنل ها در مکان هایی که دور از دسترس می باشند و دارای جنبه نمایشی هستند استفاده نمایید.

3. دیوارپوش های فومی قابلیت رنگ آمیزی ندارند.

4. دیوارپوش های فوم نباید در معرض گرما شدید و شعله مستقیم آتش قرار بگیرند.

5. از نصب دیوارپوش های فوم در مکان های مرطوب خودداری نمایید.

طرح دیوارپوش فوم

مدل های دیوارپوش فوم

دیوارپوش های فوم به دلیل نرمی و ضخامت کمی که دارند به راحتی توسط قیچی یا کاتر بریده می شوند و شما می توانید آن ها را در کنار یکدیگر قرار دهید و به راحتی سطح دیوار را به کمک این پنل ها بپوشانید.

دیوارپوش های فوم می توانند تغییرات مثبتی را در دکوراسیون داخلی ایجاد نمایند از این رو بهتر است شما برای ایجاد تنوع در طراحلی داخلی مکان های اداری و منازل از این پنل های دیواری استفاده نمایید.

دیوارپوش فومی

دیوارپوش اتاق خواب

طرح دیوارپوش اتاق خواب

دیوارپوش فوم

طرح دیوارپوش فومی

دیوارپوش فوم اتاق خواب

طرح زیبا دیوارپوش فوم

دیوارپوش فوم قهوه ای

دیوارپوش فوم

در این مطلب انواع مدل دیوارپوش فومی را به شما عزیزان معرفی کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از این طرح ها دیوارپوشی مناسب را برای مکان مورد نظر خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو