جشنواره ونیز ۲۰۱۹ : از کیت بلانشت تا فرشتگان ویکتوریا سکرت

جشنواره ونیز ۲۰۱۹ : از کیت بلانشت تا فرشتگان ویکتوریا سکرت


619

1398/7/28

22:13


جشنواره ونیز ۲۰۱۹ : از کیت بلانشت تا فرشتگان ویکتوریا سکرت

جشنواره فیلم ونیز ایتالیا از معتبر ترین جشنواره های فیلم اروپا بوده و همه ساله در شهریور ماه برگزار می شود. این جشنواره معتبر، معمولا پس از کن فرانسه، دومین جشنواره معتبر فیلم قاره سبز محسوب شده و فرش قرمز آن، محفل نمایش جدید ترین طرح های اوت کوتور برترین طراحان مد مردانه و زنانه جهان بر قامت سلبریتی ها می شود. در مراسم امسال، برند ARMANI PRIVE و CHANEL و البته GUCCI و ژیوانشی، طراحی لباس های شیک برخی از سلبریتی ها از جمله فرشتگان ویکتوریا  سکرت، کیت بلانشت و ژولیت بنویس و السا هوسک را بر عهده داشتند که به نوعی نمایش  دهنده خط تولید تابستانی برندهای لاکچری پیش از پاییز ۲۰۱۹ و فشن ویک های زمستاانی است.

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس  تهران، شما را به فرش قرمز مراسم امسال برده تا در جریان استایل سلبریتی های پرده نقره ای روی رد کارپت طوفانی جشنواره ونیز قرار بگیرید. لینک این گفتار را با دوستان فشن باز خود ارسال کنید.

با ما همراه باشید.

حتما ببینید: مد و لباس سلبریتی  ها در مراسم اسکار ۲۰۱۹

درباره  جشنواره  فیلم ونیز

جشنواره فیلم ونیز با نام Mostra Internazionale d’Arte Cinematografica di Venezia  از بزرگ ترین جشنواره های سینمایی جهان به شمار می رود. امسال،‌ هفتاد و شمشین مراسمش برگزار شد و جایزه شیر طلایی را به برنده جشنواره اعطا کرد. سایت جشنواره فیلم ونیز در این لینک در دسترس است و شما را در جریان اطلاعات کاملی از شرکت کنندگان و برندگان آثار و حاشیه مراسم قرار خواهد داد. در  اینستاگرام هم می توانید با مراجعه به هشتگ ونیز، در جریان اتفاقات مراسم از نگاه دوربین گردشگران قرار بگیرید.

براد پیت در جشنواره ونیز ، کت و شلواری از برند BRIONI بر تن داشت

(براد پیت، کت و شلواری از برند BRIONI بر تن داشت)

حتما ببینید: شیک ترین لباس سلبریتی ها در جشنواره ۷۵ ونیز

مد گردی با ستارگان جشنواره فیلم ونیز

 لباس پر دار رنگارنگ مفهومی آبی و سفید IMAN

(عکس بالا، لباس  پر دار رنگارنگ مفهومی آبی و سفید IMAN که در رد کارپت هفتاد و ششمین جشنواره فیلم ونیز ایتالیا، رونمایی کرد که برای نمایش فیلم LA VERITE یا TRUTH حاضر شده بود. وی، مدل و هنرپیشه سومالی-آمریکایی است)

از فرشتگان ویکتوریا سکرت در مراسم فرش قرمز جشنواره ونیز ایتالیا

(اگر به دنبال مدل ۲۰۱۹ دکلته با مدل دامنه بلند دنباله دار تیره رنگ هستید، مارتا هانت (MARTHA HUNT) از  فرشتگان ویکتوریا سکرت در مراسم فرش قرمز جشنواره ونیز ایتالیا، پوششی جذاب و در عین حال ساده را برای بانوان قد بلند به نمایش گذاشته که محصولی  از برند محبوب ALBERTA  FERRETTI ایتالیا بوده و در زمان اکران فیلم THE TRUTH  حاضر شده بود)

 مدل های جذاب فرشتگان ویکتوریا سکرت در مراسم فرش قرمز افتتاحیه فیلم ونیز

(کاندیس سوانپول آفریقای جنوبی از مدل های جذاب فرشتگان ویکتوریا سکرت در مراسم فرش قرمز  افتتاحیه فیلم ونیز، با نمایش لباسی بلند و نازک از برند ETRO، در مراسم ظاهر  شد و مدلی از دکلته های تک بند ساده را به نمایش گذاشت. سوانپول، ۱۷۷ سانتی متر قد دارد و ۲ فرزند به نام ARIEL و ANACA دارد)

خانم پالوین در جشنواره ونیز ایتالیا

(دکلته مشکی رنگ  بلند که با صندل بند دار مشکی نوک باز ست شده است، توسط BARBARA PALVIN در رد کارپت جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۹ میلادی رونمایی شد که محصولی از برند ARMANI PRIVE است. باربارا پالوین، بارها در مراسم هنری، محصولات لاکچری و اوت کوتور از آرمانی پریوه را بر تن کرده بود. خانم پالوین، مدل مجارستانی است و از فرشتگان ویکتوریا سکرت محسوب می شد. ۱۲  میلیون فالور در اینستاگرامش  دارد)

حتما ببییند: محرمانه های فرشتگان ویکتوریا سکرت

مد و لباس ایزابلی فونتانا در جشواره ونیز ایتالیا

(عکس بالا،  مد و لباس ایزابلی فونتانا  (ISABELI FONTANA) را به نمایش می گذارد که جدید ترین اوت ک.تور آبرتا فررتی ایتالیایی را بر تن کرده است و در رد کارپت جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۹  میلادی ظاهر شد.  ایزابلی فونتانا، مدل برزیلی است که  با DIEGO FERRERO در سال  ۲۰۱۶ میلادی  ازدواج کرد  و با ۱۷۷ سانتی متر قد، صفحه ای در اینستاگرام  ندارد)

مد و لباس NI NI از مهمانان شرکت کننده در مراسم فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز

(تصویر بالا، مد و لباس NI  NI از مهمانان شرکت کننده در مراسم  فرش قرمز جشنواره  فیلم ونیز را نشان می دهد که محصول از  برند مطرح  گوچی بر تن کرده  است. این هنرپیشه ۱۷۰ سانتی متری چینی، ۱ میلیون  فالور در اینستاگرامش دارد که شما را با جدید ترین فوتوشوت های این مدل شرقی آشنا می کند)

استایل لیدی کیتی در جشنواره ونیز ایتالیا

(در این عکس، لیدی کیتی اسپنسر (LADY  KITTY SPENCER) را  در یک دکلته مشکی بلند مشاهده می کنید که محصولی اوت کوتور و شیک از برند ERMANNO  SCERVINO بر تن  کرده  است.  لیدی کیتی  اسپنسر، مدل ۱۷۳ سانتی متری متولد ۱۹۹۰ میلادی در شهر لندن است و در سال ۲۰۱۸ به عنوان سخنگوی برند لاکچری جواهرات بولگاری معرفی شد. دنیای لاکچری  گردی های کیتی اسپنسر را در اینستاگرامش دنبال کنید)

حتما ببینید: لوکس ترین مزون های تهران از شمال تا مرکز  شهر

(اگر به دنبال مدلی شیک برای ست های پاییز ۱۳۹۸ هستید، ژولیت بینوش همیشه شیک  پوش و خندان، طرحی زیبا  از برند ARMANI PRIVE را در کنار کاترین دنووو (CATHERINE DENEUVE) به نمایش گذاشته است که محصولی از ژان پل گولتیر  است. ژولیت بینوش، ۵۵ سال دارد و هنرپیشه ۱۶۸ سانتی متری فرانسوی محسوب  می شود. اینستاگرامش را در این لینک دنبال کنید تا جزییاتی از متن و حاشیه مراسم  افتتاحیه فیلم ونیز را تماشا کنید)

استایل اسکارلت جوهانسون، مدل خوش تیپ و خوش چهره در جشنواره ونیز

(اسکارلت جوهانسون، مدل خوش تیپ و خوش چهره  را در این دکلته زیبا چاک دار قرمز رنگ جذاب مشاهده می  کنید که محصولی از برند CELINE را که HEDI SLIMANE طراحی کرده بود بر تن داشت. او در مراسم اکران ف یلم MARRIAGE STORY در فرش  قرمز جشنواره ونیز ۲۰۱۹ حاضر  شد که تیپش، بازتاب گسترده  ای در  رسانه های فشن روزهای پایانی آگوست امسال داشت. اسکارلت،  ۱۶۰  سانتی متر قد داشته  و متولد ۱۹۸۴ در  شهر نیویورک است.  هیچ صفحه  ای مثل آنجلینا جولی در اینستاگرام ندارد)

 مد و لباس SOFIA RICHIE ، مدل آمریکایی در جشنواره ونیز

(در این تصویر،  مد و لباس SOFIA  RICHIE ،  مدل  آمریکایی را مشاهده می کنید که ۱۶۸ سانتی  متر قد داشته و متولد ۱۹۹۸ در کالیفرنیا است. او لباسی از برند: PLEASE DO  NOT BUY که توسط TWINSET عرضه شده را در مراسم امسال بر تن داشت)

استایل الساندرا ماستروناردی در جشنواره ونیز ایتالیا

(الساندرا ماستروناردی (ALESSANDRA MASTRONARDI) در مراسم امسال، محصولی بلند پر زرق و برق و کار شده از برند آرمانی پریوه را بر تن داشت. به نظر می رسد که ARMANI PRIVE، حضور فعالی در رد کارپت ونیز ۲۰۱۹  میلادی داشته و طراحی  مد و لباس برخی از سلبریتی ها را بر عهده گرفت. این هنرپیشه ۱۶۰ سانتی متری، متولد  ۱۹۸۶ میلادی در شهر ناپل ایتالیا است و اینستاگرامش در این  لینک در دسترس می باشد)

 لباس نیکولاس هولت هنرپیشه فیلم مطرح مکس دیوانه در ونیز

(تصویری  از لباس نیکولاس هولت (NICOLAS  HOULT) هنرپیشه  فیلم  مطرح مکس دیوانه (MAD MAX) را مشاهده می کنید که در فرش قرمز ونیز ۲۰۱۹، محصولاتی از برند ARMANI   را بر تن داشت و در مراسم اکران فیلم THE TRUTH حاضر  شد.  این پسر  خوش  تیپ  ۱۹۰ سانتی متری انگلیسی، متولد ۱۹۸۹ بوده و اخیرا با BRYANA HOLLY ازدواج کرد و یک  فرزند دارد. اینستاگرام نیکولاس در این لینک در دسترس است)

استایل کیت گراهام در جشنواره ونیز

(اگر به دنبال پوششی  شیک برای پارتی های نیمه دوم سال هستید، بانوان مشکل پسند می توانند انتخاب کیت گراهام (KAT GRAHAM) که محصولی از برند ERMANNO SCERVINO هست را در نظر داشته باشند. بانو گراهام، متولد ۱۹۸۹ میلادی  در ژنو سوئیس بوده و خواننده و هنرپیشه و مدل است. او ۱۵۷ سانتی متر قد دارد و اینستاگرامش در این لینک در دسترش علاقمندان است)

مد و لباس نیکول وارن در جشنواره ونیز

(در این عکس، مد و لباس نیکول وارن (NICOLE WARNE) را مشاهده می کنیم که محصولی  از برند ARMANI PRIVE را برتن  داشته است و در مراسم  اکران THE TRUTH حضور یافت. خانم نیکول، بیست و نه ساله و اهل استرالیا می باشد. اینستاگرام این مدل  محبوب مجله VOGUE را در این لینک دنبال کنید)

استایل کیت آپتون در جشنواره ونیز

(کیت آپتون (KATE  UPTON) در این  عکس لباس شیک از برند PLEASE DO NOT  BUY را بر تن داشت که و در مراسم اکران فیلم داستان ازدواج رونمایی کرد. بانو آپتون، مدل و هنرپیشه آمریکایی است. متولد ۱۹۹۲  در میشیگان و با ۱۷۸ سانتی متر قد، همسر جاستین ورلاندر محسوب می شود. رنگ چشم آبی و سبز وقد بلندش، او را به یکی از مطرح  ترین  مدل های لباس شنا بانوان در سال های اخیر تبدیل کرد. اینساگرام کیت آپتون را در این  لینک دنبال کنید)

مد و لباس کریستن استورات در جشنواره ونیز

(در این عکس، مد و لباس کریستن استورات  (KRISTEN STEWART) را مشاهده می کنید که لباسی از برند CHANEL را بر تن دارد و در مراسم اکران فیلم SEBERY  حاضر شده است. خانم استورات، مدل و هنرپیشه آمریکایی است و ۲۹ سال  سن دارد. با ۱۶۵  سانتی متر قد، یکی از گران ترین هنرپیشه های زن جهان در دومین دهه قرن بیست و یکم بود. بانو استورات هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارد)

 تیپ LAURA DERN که محصولی از گوچی ایتالیا را بر تن کرده است

(در این عکس، شاهد تیپ LAURA DERN هستیم که محصولی از گوچی ایتالیا را بر تن کرده است و در مراسم اکران فیلم داستان ازدواج در فرش  قرمز جشنواره فیلم  ونیز ۲۰۱۹ میلادی حاضر شد.  وی هنرپیشه ۵۲ ساله  آمریکایی است که ۱۸۰ سانتی متر قد داشته و در سال ۲۰۱۳ از BEN HARPER جدا شد)

لباس خانم گابریل کانسیل در جشنواره ونیز

(خانم گابریل کانسیل  (GABRIELLE  CAUNESIL) محصولی از برند RAMI KADI را به نمایش گذاشته است. )

لباس LIV TYLER را مشاهده می کنیم که محصولی از برند ژیوانشی را بر تن داشته

(لباس LIV TYLER را مشاهده می کنیم که محصولی از برند ژیوانشی را بر تن داشته و در مراسم اکران فیلم AD ASTRA در هفتاد و ششمین دوره مراسم فیلم ونیز ظاهر شد. او، مدل و هنرپیشه آمریکایی بوده و ۴۲سال سن دارد. ۱۷۸ سانتی متر قد داشته و در سریال های  تلویزیونی حاضر شده است.  )

مد و لباس مشکیرنگ و شیک کیت بلانشت

(عکس بالا، مد و لباس مشکیرنگ و شیک  کیت بلانشت همیشه خوش تیپ و خوش پوش و خوش سلیقه را نشان می دهد که این بار، وی از برند محبوب آرمانی که گویا اسپانسر مراسم امسال بوده، ‌استفاده کرد. او در مراسم اکران فیلم پر فروش JOKER حاضر شد. خانم بلانشت، مدل  آمریکایی و استرالیایی بوده و با ۱۷۴ سانتی متر قد، همسر ANDREW UPTON به  شمار می رود. وی برند ۲ جایزه اسکار و ۳ جایزه گلدن گلوب است)

باس MARGARET QUALLEY که محصولی از برند GUCCI را بر تن دارد

(در این عکس،‌لباس MARGARET QUALLEY را مشاهده می کنیم که محصولی از برند GUCCI را بر تن دارد و در مراسم  اکران فیلم  SEBERY حاضر  شده است. خانم  مارگارت، مدل آمریکایی بوده که با ۱۷۳ سانتی متر قد، رقاص و هنرپیشه اهل مونتانا است. اینستاگرامش را در این لینک دنبال کنید)

مد و لباس ZAZIE BEETZ که محصولی از برند MIU MIU را بر تن کرده

(در این عکس، مد و لباس ZAZIE BEETZ را مشاهده می کنید که محصولی از برند MIU MIU را بر تن کرده و در اکران فیلم SEBERY به نمایش گذاشت. او، مدل آلمانی-آمریکایی بوده  و متولد برلین است. )

از چهره های مطرح فرش قرمز ونیز، پنه لوپه کروز است

(از  چهره های مطرح  فرش قرمز ونیز، پنه لوپه کروز است که محصولی اوت کوتور ، با دامن پفی تور دار  سفید رنگ  و شیک از برند RALPH & RUSSO را بر تن داشت. پنه لوپه کروز، مدل  و هنرپیشه اسپانیایی بوده و همسر  خاویر باردم است و در فیلم همه می دانند اصغر فرهادی نیز نقش آفرینی کرد)

استایل سارا سامپایو در جشنواره ونیز

(سارا سامپایو، مدل معروف سال های اخیر، از دیگر  چهره های حاضر شده  در فرش  قرمز طوفانی  ونیز ۲۰۱۹ بود که محصولی از برند ARMANI PRIVE را به نمایش گذاشت و در  اکران فیلم JOKER حاضر  شد. این مدل  خوش تیپ و خوش استایل فرشتگان ویکتوریا سکرت، ۱۷۲ سانتی متر قد داشته و متولد پرتغال است و با OLIVER RIPLEY در سال ۲۰۱۵ میلادی ازدواج کرد)

 LILY-ROSE DEPP در لباسی صورتی رنگ از برند CHANEL

(خانم LILY-ROSE  DEPP در این عکس، لباسی صورتی  رنگ از برند CHANEL را بر تن دارد. ایشان، مدل و هنرپیشه فرانسوی و آمریکایی بوده  و دختر جانی دپ است. ۲۰  سال  سن داشته و ۱۶۰ سانتی متر قد. )

 مد و لباس SIENNA MILLER در جشنواره ونیز

(در این عکس، شاهد تصویری  از مد و لباس SIENNA MILLER هستیم  که محصولی از گوچی  را بر تن دارد. هنرپیشه آمریکایی-بریتانیایی که متولد نیویورک و بزرگ شده لندن بوده و ۱۶۵ سانتی متر قد دارد. )

 لباس های زیبا مراسم فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز

(یکی از لباس های  زیبا مراسم  فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز امسال را ELSA HOSK بر  تن کرد که محصولی از برند ETRO بود. السا هوسک، مدل  فرشتگان ویکتوریا  سکرت و متولد استکهلم سوئد است و ۱۷۷ سانتی متر قد دارد. در این عکس اینستاگرامی، ۲۸۰ هزار لایک دریافت کرد)

خانم ROONEY MARA در این عکس، لباسی از برند ژیوانشی را بر تن کرده است

(خانم  ROONEY MARA در این عکس، لباسی از برند ژیوانشی را بر تن کرده است و در نمایش فیلم JOEKER حاضر شد. وی، مدل  آمریکایی بوده و۱۶۰ سانتی متر قد داشته و همسر JOAQUIN PHOENIX محسوب می شود)

مد و لباس مریل استریپ در جشنواره ونیز

(در این عکس، مد و لباس مریل استریپ را مشاهده می کنید که محصولی از برند ژیوانسی را بر تن دارد و در مراسم اکران فیلم  THE LAUNDROMAT حاضرشد. )

مد و لباس MOLLY SIMS در جشنواره ونیز

(در این عکس، مد و لباس MOLLY SIMS را مشاهده می کنید که محصولی از برند ZUHAIR MURAD را بر تن داشته و در اکران فیلم MARRIAGE  STORY حضور یافت)

حتما ببینید: جذاب ترین لباس های گلدن گلوب ۲۰۱۹

همراه گرامی

اگر شما هم  نظر و دیدگاهی درباره طرح و رنگ و برند و استایل سلبریتی های این گفتار دارید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید. برای دریافت ویزای شنگن ایتالیا به منظور شرکت در مراسم هنری و فستیوال ها، صرفا بایستی از طریق کارگزاری رسمی سفارت ایتالیا مستقر در مرکز خرید لاکچری گالریا ولنجک تهران اقدام کنید. تحصیل مد در ایتالیا، بهترین گزینه برای ارتباط با بزرگان صنعت فشن اروپا است.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو