پیشنهاد برای برگزاری تولد کودکان به همراه برنامه ریزی جشن

منبع: نمکستان

96

1398/7/28

22:14


پیشنهاد برای برگزاری تولد کودکان به همراه برنامه ریزی جشن

اگر تصمیم گرفتید برای فرزند خود تولدی به یاد ماندنی بگیرید و از ایده‌های جدید استفاده کنید در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله سعی کردیم پیشنهادات مختلفی در مورد مکان برگزاری تولد، انواع سورپرایزها، بهترین خوراکی‌ها و جزئیات برگزاری جشن ارائه دهیم.

سورپرایز تولد کودک

  • بادکنک‌های پر از آب

اگر قرار است در فصای باز تولد بگیرید یا خانه‌ی شما حیاط دارد این سورپرایر می‌تواند برای فرزندتان جالب باشد. تعدادی بادکنک و دو عدد سبد تهیه کنید. بادکنک‌ها را پر از آب کنید و گره بزنید. آن‌ها را در سبدها قرار دهید و به محض ورود کودک سبدی را به دستش بدهید و جنگ بادکنکی را شروع کنید. می‌توانید روی سبد کاغذی بچسبانید و تولدش را تبریک بگویید.

  • اتاق پر از بادکنک

ابتدا باید یکی از اعضای خانواده کودک را برای مدتی از خانه بیرون ببرد. شما در این زمان فرصت دارید که تعداد زیادی بادکنک تهیه کنید و آن‌ها را باد کنید. بادکنک‌ها را داخل اتاق کودک بریزید. مطمئن باشید با دیدن این صحنه بسیار هیجان‌زده می‌شود. دقت داشته باشید که ترکیب رنگی بادکنک‌ها جلوه‌ی خوبی داشته باشد. می‌توانید همه‌ی بادکنک‌ها را یک رنگ انتخاب کنید یا دو رنگی که همخوانی دارند را تهیه کنید. مثلا رنگ صورتی و سفید یا رنگ زرد و طوسی.

  • سفارش کیک با طرح مورد علاقه

بدون شک هر کودکی به طرحی علاقه دارد. ممکن است یک شخصیت کارتونی را خیلی دوست داشته باشد یا به یک حیوان خاص علاقه داشته باشد و یا این‌که طرفدار یک رشته‌ی ورزشی باشد. از هر کدام می‌توانید ایده بگیرید تا کیک مورد علاقه او را سفارش دهید. بچه‌ها به کیک تولد بیشتر از هر چیزی توجه نشان می‌دهند پس سورپرایز آن‌ها با کیک می‌تواند روش خوبی باشد.

  • استفاده از بادکنک جلوی درب اتاق

این ایده مناسب سورپرایز برای صبح زود است. تعدادی بادکنک را با استفاده از روبان یا نوار پهن به در بچسبانید. برای چسباندن بادکنک‌ها از چسب نواری استفاده نکنید. بعد از وصل کردن بادکنک‌ها منتظر باشید تا از خواب بیدار شود و در اتاق را باز کند. به‌محض باز کردن در, بادکنک‌ها پخش می‌شوند و در همین زمان می‌توانید تولد او را تبریک بگویید

تزئین میز تولد

بهتر است برای تولد میز نسبتا بزرگی تهیه کنید تا تمام تزئینات و خوراکی‌ها روی آن قرار بگیرند. اگر خودتان چنین میزی ندارید از دوستان و آشنایان خود بخواهید اگر میز مناسبی دارند برای یک روز آن را قرض دهند. برای تزئین بهتر است پارچه‌ی بزرگی که طرح‌دار نباشد روی میز بیاندازید و وسایل را روی آن قرار دهید. اما اگر ظاهر میز کاملا مناسب است و نمی‌خواهید روی آن پوشیده شود پارچه‌ی رومیزی باریکی برای آن انتخاب کنید. اطراف میز را می‌توانید با توجه به تم مورد نظرتان تزئین کنید. مثلا دور آن بادکنک‌های رنگی در سایزهای مختلف بچسبانید. یا با گل تزئین کنید. اگر می‌خواهید تم مشخصی داشته باشید مثلا تم یک شخصیت کارتونی در این صورت باید دنبال پوسترها و عروسک‌های آن شخصیت باشید که به میز و پشت جایگاه وصل کنید. اگر نمیخواهید هزینه‌ی شما زیاد شود به جای پوستر و عروسک از تصویر آن شخصیت پرینت رنگی تهیه کنید و دور آن را ببرید.

ایده بازی برای کودکان

ایده بازی برای کودکان

۱. بازی پانتومیم

با این بازی اکثراً آشنایی دارید و هرکسی حداقل یک بار این کار را انجام داده است. برای جذابیت بیشتر بازی می‌توانید به دو گروه تقسیم شوید و با ایجاد یک رقابت سالم هیجان مهمانی را بیشتر کنید.

۲. بازی پرتاب توپ

برای انجام این بازی چند نفر چشمانشان را میبندند و روی صندلی مینشینند. ظرفی را روی پای خود قرار میدهند و ظرف دیگری را روی سر نگه میدارند و سعی میکنند تعدادی توپ را از ظرف پایین به بالا پرتاب کنند و امتیاز بگیرند. در حین انجام این بازی نباید دست افراد از سینه بالاتر برود.

۳. پلی استیشن یا بازی های ویدئویی

یکی از بازی هایی که بچه ها دوست دارند با دوستانشان انجام دهند بازی های ویدئویی یا پلی استیشن هست .اگر فرزند شما در خانه این وسیله را داشته باشد میتوانید با وصل کردن آن به تلویزیون خانه و گذاشتن صندلی روبروی تلویزیون برای جشن تولد یک بازی هیجان انگیز ایجاد نمایید همچنین مراقب باشید که به نوبت بازی کنند تا مشکلی پیش نیاید

۴. ترکیدن بادکنک

تعدادی بادکنک تهیه کنید و درون آن‌ها شکلات یا هر خوراکی کوچیکی که بسته بندی دارد قرار دهید و بادکنک‌ها را باد کنید. سپس آن‌ها را آویزان کنید. هر کدام از بچه‌ها که بتواند بادکنکی را بگیرد باید روی آن بنشیند تا بترکد و شکلات داخل آن را بردارد

کجا تولد بگیریم؟

جشن در سالن اجتماعات

امروزه در برخی از ساختمان‌های بزرگ و برج‌ها به جای پارکینگ یا سالن بیلیارد و باشگاه یک سالن اجتماعات بزرگ درست کرده‌اند که با رضایت ساکنان اجاره داده می‌شود. شما می توانید به جای خانه از این سالن‌ها برای برگزاری تولد استفاده کنید. در انتخاب سالن مناسب حتما به سیستم سرمایش و گرمایش همچنین سرویس بهداشتی توجه کنید تا در آن روز مشکلی پیش نیاید. یکی از معایب این سالن‌ها این است که صفر تا صد وسایل را خودتان باید تهیه کنید. مواردی مانند اجاره میز و صندلی، سیستم صوتی و اجاره رقص نور را نیز باید در چک لیست خود قرار دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو