پیمانکار تغذیه دانشگاه علم‌ و صنعت تغییر کرد

منبع: برترین ها

94

1398/7/29

01:42


معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر پیمانکار تغذیه این دانشگاه خبر داد.

ایسنا: دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در رابطه با نقصان خدمات تغذیه‌ای دانشجویان، دانشگاه نظر به اهمیت سلامت دانشجویان و در ادامه عزم راسخ برای ارایه خدمات بهینه، اقدامات متعددی را انجام و تمهیدات لازم را تا حصول نتیجه مطمئن ادامه خواهد داد. امید است با همفکری و همدلی و همراهی همه اقشار دانشگاهی به ویژه دانشجویان دانشگاه، از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری به عمل آید.

در این اطلاعیه آمده است: از آنجا که حوزه معاونت دانشجویی، متولی ارایه خدمات به دانشجویان دانشگاه بوده و در جهت تامین رفاه حال آنان فعالیت می کند، حسب وظایف خود در رابطه با موضوع پیش آمده، اقدامات و تصمیماتی را انجام و اتخاذ نموده است.

تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان دانشجویی و همکاران معاونت دانشجویی، جهت بررسی همه جانبه موضوع پیش آمده، دعوت از تیم دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی (با توجه به مسئولیت تخصصی آن در بررسی سلامت مواد غذایی)، در تاریخ ۲۴ مهر ۹۸ برای بررسی جامع و نمونه برداری دقیق، در خصوص تهیه مواد، نگهداری، طبخ و فرآیند توزیع غذای دانشگاه از جمله اقدامات دانشگاه جهت پیشگیری از بروز این وقایع است.

دانشگاه علم و صنعت تاکید کرده است که همه هزینه های درمانی دانشجویان مبتلا را جبران کند ضمن این که دانشگاه مصمم است برای پیشگیری از پیشامدهای مشابه، هرگونه اقدام لازم را به انجام رساند.

لذا در پی مسایل اخیر و با توجه به اهمیت حفظ سلامت دانشجویان، دانشگاه تغییر پیمانکار تغذیه را در دستور کار خود قرار داده است. امید که با مسئولیت پذیری، همکاری و وفاق، شاهد تکرار این گونه نواقص نباشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو