دندانپزشکی خوب در غرب تهران

دندانپزشکی خوب در غرب تهران


منبع: فرزند

264

1398/7/29

11:39


دندانپزشکی خوب در غرب تهران

از کجا می توان دندانپزشکی خوب در غرب تهران پیدا کرد؟ امروزه کلینیک های خوب، انواع کارها و خدمات دندانپزشکی را به طور تخصصی انجام می دهند. این نوع کلینیک ها می توانند گزینه ی عالی باشند. کلینیک تخصصی دندانپزشکی مهراد با انجام انواع لمینت ها، ارتدونسی، سفید کردن، ترمیم، ایمپلنت و غیره آماده ی خدمت دهی به تمام شما عزیزان است.

امروزه پیدا کردن یک دندانپزشکی خوب در غرب تهران برای همه دغدغه است. آیا موافق هستید که هر چقدر برای دندان مایه بگذاری، کم گذاشته ای؟ برای همین در این کلینیک بالاترین کیفیت خدمات دندانپزشکی به مشتری ها عرضه می شود. یک تیم تخصصی که کارهای مختلف دندانپزشکی از ترمیم، درمان تا جراحی و زیبایی انجام می دهند. برای همین در این مرکز دیگر نیازی به رفتن به جاهای مختلف نخواهید داشت.

بهترین متخصص ایمپلنت

ایمپلنت را شگفت آورترین معجزه در دندانپزشکی می دانند که دندان های از دست رفته را به شما برمی گرداند. اما بسیار باید در انتخاب دندانپزشک خود محتاط باشید. این کار را بهتر است به بهترین متخصص ایمپلنت بسپارید، کسی که به بهترین و علمی ترین شیوه ایمپلنت دندان شما را انجام می دهد.

هزینه ایمپلنت دندان

گاهی از دست دادن یک دندان تاثیرات زیادی بر روی روحیه و اعتماد به نفس افراد می گذارد. برای همین بحث هزینه ایمپلنت دندان برای خیلی ها قابل تحمل است. البته در کلینیک ما هدف نهایی، رضایت مراجعه کنندگان و بالا بردن سطح علم دندانپزشکی کشور است. برای همین نگران هزینه ایمپلنت دندان خود نباشید.

قیمت لمینت دندان

قیمت لمینت دندان به نوع لمینت برمی گردد. امروزه انواع سرامیکی، کامپوزیت، فلدسپایتیک و غیره انجام می شوند. در این میان لمینت سرامیکی ظاهری زیباتر، مقاوم تر و جمع و جور تر دارد برای همین گران تر از بقیه است. هزینه لمینت دندان از جنس کامپوزیت، از ۷۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان هزینه خواهد داشت. این در حالی است که همین قیمت برای لمینت سرامیکی به سه میلیون تومان برای هر دندان می رسد. البته این هزینه ها با توجه به کار و میزان تخصصی بودن و ظرافت کار مقداری بالا و پایین خواهد شد.

قیمت کامپوزیت ونیر

قیمت کامپوزیت ونیر از روش های دیگر کمتر است. این در حالی است که متخصصان دندانپزشکی قادر هستند زیبایی فوق العاده ای را با همین روش به شما ببخشند. کامپوزیت ونیر در واقع روشی است که دندان های سفید و یکدستی را برای شما به ارمغان می آورد و دیگر دندان های شما زرد و لکه دار به نظر نمی رسند. نسبت به روش های دیگر همچون لمینت  و ارتودنسی، قیمت کامپوزیت ونیر، پایین تر است. این مقدار از ۴۰۰ هزار تومان تا ۱٫۵ میلیون تومان را در برمی گیرد. این کار را کافیست به پزشکان با سابقه ی کلینیک تخصصی دندانپزشکی مهراد بسپارید، تا نتیجه ای فوق العاده را شاهد باشید.

سفید کردن دندان

شمار کسانی که برای سفید کردن دندان به دندانپزشکی می روند، روز به روز افزایش می یابد. دندان ها در اولین برخوردهای خودشان را نشان می دهند. پس شما هم می توانید برای بالا بردن پرستیژ کاری و اعتماد به نفس خود، این کار را تحت نظر بهترین های دندانپزشکی با مناسب ترین هزینه ها انجام دهید.

متخصص دندانپزشکی اطفال

البته که برای کودکان می بایست حتما به متخصص دندانپزشکی کودکان مراجعه کرد. کودکان در سن حساسی هستند و هر نوع درمان و کار بر روی دندان آنها را بهتر است یک متخصص کودکان انجام دهد. در کلینیک تخصصی دندانپزشکی مهراد، متخصصان دندانپزشکی کودکان نیز حضور موثر دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو