بازیگران سریال به رنگ خاک + بیوگرافی و زمان پخش سریال و عکس های سریال

بازیگران سریال به رنگ خاک + بیوگرافی و زمان پخش سریال و عکس های سریال


منبع: تاپ ناز

479

1398/7/29

18:53


سریال به رنگ خاک

سریال به رنگ خاک یکی از سریال های جدید است که از شبکه اول سیما پخش می شود. نام قبلی این سریال دردانه های خلیج فارس بود که به به رنگ خاک تغییر کرده است. در این بخش اسامی بازیگران سریال، زمان پخش سریال، بیوگرافی بازیگران این مجموعه و عکس های سریال به رنگ خاک را آماده کرده ایم.

سریال به رنگ خاک

سریال به رنگ خاک به کارگردانی حسن لفافیان و محسن یوسفی از تاریخ 10 آبان از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

این سریال به کارگردانی مشترک حسن لفافیان و محسن یوسفی ساخته شده است. بخش هایی که در جزیره هرمز، لارک، قشم و ابوموسی ضبط می شوند کارگردانی آن برعهده حسن لفافیان است و بخش هایی که در جزیره هنگام فیلمبرداری می شود بر عهده محسن یوسفی است.

سریال به رنگ خاک

سریال چند قسمت است؟

این سریال دارای 4 اپیزود است و در جزایر ایرانی فیلمبرداری شده است. در سریال فقط دو بازیگر ثابت نقش آفرینی کرده اند و در هر اپیزود بازیگران و قصه ها تفاوت دارند.

اما ویژگی اصلی این سریال 35 قسمتی روابط انسانی و فعالیت اجتماعی ساکنان جزایر خلیج فارس در کنار هم می باشد.

 

داستان سریال به رنگ خاک

داستان سریال در مورد مهرداد و اتفاقاتی است که برای او پیش می آید. مهرداد در جزیره هرمز آموزش غواصی می دهد و عاشق دختر ناخدا جمات می شود ولی ناخدا اصلا با ازدواج دخترش با مهرداد موافق نیست. از سوی دیگر تیمی خلافکار به دنبال همکاری با مهرداد است و پس از آن هر روز به زیر آب می رود و غواصی می کند تا اشیاء گرانبها را از زیر آب خارج کند و  …

سریال به رنگ خاک

بازیگران سریال

بازیگران برجسته و معروفی در این سریال ایفای نقش می کنند که عبارتند از: پوریا پورسرخ، محمود پاک نیت، برزو ارجمند، سیاوش طهمورث، بیتا سحرخیز، فرشته سرابندی، مجید سعیدی، امیر کاظمی، هستی فرحی، مهدی صبایی، عزت الله رمضانی فر، علیرضا جعفری، کیوان ساکت اف، اتابک نادری، زهرا سعیدی، شهروز ابراهیمی و….

سریال به رنگ خاک

زمان پخش و ساعت تکرار

این سریال از شبکه اول سیما پخش می شود. اولین قسمت این مجموعه جمعه 10 آبان ساعت 22:15 دقیقه پخش می شود. تکرار آن ساعت یک و نیم بامداد، نه و نیم صبح و پانزده روز بعد است. این سریال از شبکه تماشا هم پخش می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال به رنگ خاک

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال را آماده کرده ایم.

سریال به رنگ خاک

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ بایگر سینما و تلوزیون ایرانی و متولد 4 تیر 1356 شهر تهران است. او ورزشکار است و در رشته رزمی تکواندو کمربند مشکی دارد. مدرک تحصیلی پوریا پورسرخ دکترای فیزیولوژی گیاهی است. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

سریال به رنگ خاک

بیوگرافی محمود پاک نیت

محمود پاک نیت بازیگر ایرانی متولد 10 دی ماه سال 1331 در شهر کازرون استان فارس است. او از سال 1348 از تئاتر شروع کرد و در 52 نمایش حاضر شد. از سال 1352 در اداره کل فرهنگ و هنر استخدام شد و مشغول کار شد. او از سال 1367 فعالیتش را از سینما و تلویزیون شروع کرد و توانست مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بگیرد.

سریال به رنگ خاک

بیوگرافی برزو ارجمند

برزو ارجمند متولد سال 1354 در شهر مشهد است و بازیگر سینما و تلویزیون است. پدرش انوشیروان ارجمند یکی از بازیگران شناخته شده است.

او مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران گرفته است.

سریال به رنگ خاک

بیوگرافی بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد 21 آذر سال 1361 در تهران است.او مدرک کارشناسی دبیری از دانشگاه تاکستان دارد. بیتا سحرخیز در کلاس های تحت مدیریت امین تارخ شرکت کرد و بازیگری را آموخت. بیتا سحرخیز فعالیت بایگری را از سال 1385 با بازی در فیلم نسکافه داغ داغ شروع کرد. او در سریال های موفقی همچون راه بی پایان، ترانه مادری و نون و ریحون هم ایفای نقش کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو