جوکر در راه تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم دارای درجه‌ی R قرار دارد

منبع: گیمفا

122

1398/7/30

10:30


جوکر در راه تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم دارای درجه‌ی R قرار دارد

فیلم Joker به کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) در حال تبدیل‌شدن به پرفروش‌ترین فیلم ساخته‌شده با درجه‌ی R است و پتانسیل رسیدن به فروش جهانی ۹۰۰ میلیون دلاری را دارد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در سومین آخرین هفته‌ی پس از اکران این فیلم ساخته‌شده توسط Warner Bros./Village Roadshow/Bron Studios، فروش ۱۰۷ میلیون دلاری این فیلم در سراسر جهان فروش کلی آن را به رقم ۷۳۷/۵ میلیون دلار رساند. این فیلم که برای واکین فینکس (Joaquin Phoenix) در نقش دلقک شرور معروف ستایش‌های بسیاری را به ارمغان آورده است، تنها به ۷۸۳ میلیون دلار نیاز دارد تا Deadpool را پشت سر گذاشته و رکورد پرفروش‌ترین فیلم با درجه‌ی R را از آن خود کند. Deadpool 2 با احتساب فروش ۴۷ میلیون دلاری نسخه‌ی PG-13 مناسب تعطیلات خود بود که توانست ۷۸۵ میلیون دلار به‌صورت جهانی به‌دست آورد. Joker هم‌اکنون از فروش جهانی ۷۰۰/۳ میلیون دلاری It ساخته‌ی New Line عبور کرده است و به‌زودی نیز از The Matrix Reloaded ساخته‌ی کمپانی Warner با فروش جهانی ۷۴۲/۱ میلیون دلار پیشی خواهد گرفت. تنها مکانی که پای جوکر هنوز به آنجا نرسیده، چین است.

نگرانی‌های شدیدی از جانب FBI، ارتش آمریکا، پلیس لس‌آنجلس، پلیس نیویورک و سایر ارگان‌های مجری قانون در کل آمریکا در رابطه با فیلم Joker وجود داشت. اما مردم به‌راحتی توانستند بروند و این فیلم را مشاهده کنند. این عنوان به‌زودی به رقم ۳۰۰ میلیون دلار در داخل و ۵۰۰ میلیون دلار فروش خارجی دست خواهد یافت.

منبع: Deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو