عکس های آرام جعفری بازیگر کشورمان در سفر به آفریقا

عکس های آرام جعفری بازیگر کشورمان در سفر به آفریقا


منبع: نیک صالحی

521

1398/7/30

13:34


آرام جعفری بازیگر مشهور کشورمان عکس های از سفرش به آفریقا و حضور در نایروبی کنیا را در صحفه شخصی اش منتشر کرده و برای همه مردم آرزوی صلح و دوستی کرده است

آرام جعفری بازیگر سریال راه و بیراه  که آخرین کاری وی این سریال بوده است هم اکنون در کشور آفریقا در سفر به سر می برد. این بازیگر جوان و کم حاشیه عکس های از حضورش در نایروبی کنیا را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. وی ازدواج کرده و یک برادر بزرگتر از خود دارد. در ادامه عکس های آرام جعفری بازیگر مشهور کشورمان را در نیک صالحی مشاهده کنید

عکس های آرام جعفری در کشور آفریقا

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون می باشد. این بازیگر معروف مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است. وی عکس های از سفر خود به کشور آفریقا را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

آرام جعفری در کنیا

آرام جعفری در نایروبی کنیا

سفر آرام جعفری به کنیا

اولین کارش به عنوان بازیگر در ۱۶ سالگی و اجرای یک نمایش تئاتر بوده‌ است. آرام جعفری با مجموعه تلویزیونی خارج از حصار برای اولین بار جلوی دوربین رفت و پس از آن در مجموعه های میگی نه نگاه کن، زیر آسمان شهر و دختران به ایفای نقش پرداخت.

آرام جعفری در آفریقا

عکس های آرام جعفری بازیگر مشهور ایرانی

استعداد بازیگری او در مجموعه زیر آسمان شهر در سال ۸۰ وقتی ۲۱ ساله بود شکوفا شد و چهره او را مطرح شد و سپس با کاترین قهوه تلخ هم در خاطره ها ماندگار شد.

آرام جعفری

آرام جعفری در کیش

آرام جعفری و همسرش

آرام جعفری با بازی در سریال معمای شاه یکی از نقش های ماندگار خود را در کارنامه کاری اش رقم زد، او در این سریال نقش پروین غفاری را بازی کرد. او در آخرین فعالیت سینمایی اش برای بازی در فیلم بازنشسته ها انتخاب شد و در کنار فتحعلی اویسی و مریم امیر جلالی به ایفای نقش پرداخت.

عکس های اینستاگرام آرام جعفری

آرام جعفری

آرام جعفری بازیگر زن

گردآوری گروه سینما نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو