نائومی اسکات، از دختری معمولی تا ابرقهرمان شدن

510

1398/7/30

14:06


نائومی اسکات، بازیگری که هیچ وقت به کلاس بازیگری نرفته/ از پرنسس جاسمین علاالدین تا النای فرشتگان چارلی

نائومی اسکات، از دختری معمولی تا ابرقهرمان شدن

۳۷ دقیقه پیش
نائومی اسکات، بازیگری که هیچ وقت به کلاس بازیگری نرفته/ از پرنسس جاسمین علاالدین تا النای فرشتگان چارلی

نائومی اسکات، از دختری معمولی تا ابرقهرمان شدن

اختصاصی سلام سینما-امسال در ویترین مغازه های اسباب بازی فروشی، در کنار عروسک های «باربی» و «آریل»، عروسکِ نائومی (پرنسس جاسمین) هم وجود دارد که به لطف نقش آفرینی اش در نسخه جدید والت دیزنی از علاالدین است.


بیوگرافی، تصاویر و فیلم‌شناسی نائومی اسکات


او حالا پرنسس جدید والت دیزنی است و با خوش رویی با نشریه ها مصاحبه می کند. او هیچ وقت به کلاس بازیگری نرفته و تجربه بازی نداشته-البته اگر تئاترهای مدرسه را حساب نکنیم-و حالا در هالیوود برای خودش جا باز کرده است.

این بازیگر 26 ساله، بازیگری را از نوجوانی شروع کرد اما آنچه باعث شد عکس او روی بیلبورد خیابان سانست برود، ایفای نقش در «علاالدین» است. در این ورژن از فیلم، «نائومی» نقش پرنسسی را بازی می کند که بزرگ شده و بیشتر از علاقه به پیدا کردن همسر آینده اش در پی این است که خودی نشان دهد و قدرت نمایی کند. البته وقتی به میلیون های دختر و پسری که مخاطب دیزنی هستند فکر کنید متوجه خواهید شد که پیام این فیلم چیزی بیش از ازدواج با یک شاهزاده، سوار شدن بر قالیچه پرنده و سلطان شدن است و این دستاورد بزرگی است.

نائومی اسکات بازیگر فیلم

سال 2017 بیشتر شخصیت اصلی فیلم ها سفیدپوست بودند اما امسال بازیگران رنگین پوست را بیشتر می بینیم. خودِ «نائومی» در این باره می گوید: «شاید خنده دار به نظر برسد اما من در بازسازی فیلم های بسیاری بازی کرده ام و انگار اینطور است که سازنده ها می گویند می خواهیم یک بازسازی فیلم با بازیگر رنگین پوست بسازیم، وقت آزاد داری نِی؟»

بعد از «علاالدین» او در یک بازسازی دیگر به نام « فرشته های چارلی/ Charlie’s Angels» بازی کرده است. در این فیلم او در کنار بازیگرانی مثل «کریستن استوارت» و «الیزابت بنکس» بازی کرده است. او در باره ایفای نقش در این فیلم گفت: «وقتی بچه بودم هم در این نقش بازی می کردم. با دوستانم جاسوس بازی می کردیم اما حالا زنانی را می بینم که خودشان از عهده مشکلات بر می آیند و سرسخت هستند و یا ابرقهرمان اند؛ چیزی که در آن زمان نادر بود. وقتی رابین رایت و گل گدوت را در فیلم زن شگفت انگیز می بینم واقعا احساساتی می شوم. کاری به نوع فیلم ندارم؛ این قوت قلب است.»

 

منبع: anothermag

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو