ایزابلا مرسد در فیلم Sweet Girl نقش دختر جیسون موموآ را بازی خواهد کرد

منبع: گیمفا

345

1398/7/30

17:00


ایزابلا مرسد در فیلم Sweet Girl نقش دختر جیسون موموآ را بازی خواهد کرد

ایزابلا مرسد (Isabela Merced) که قبلا با نام خانوادگی مونر شناخته می‌شد پس از بازی در نقش دورا در فیلم لایو اکشن این شخصیت، حالا در فیلم انتقامی Sweet Girl نقش دختر جیسون موموآ (Jason Momoa) را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم اکشن داستان مردی بیچاره (با بازی موموآ) را دنبال می‌کند که قسم خورده از کسانی که باعث مرگ همسرش شدند انتقام بگیرد، در حالی که باید از تنها کسی که برایش باقی مانده یعنی دخترش (با بازی مرسد) هم محافظت کند. البته قبلا شاهد چنین داستانی بوده‌ایم، اما همبازی شدن موموآ و مرسد نکته جالب این فیلم است که قطعا رابطه پدر و دختری خوبی با یکدیگر برقرار خواهند کرد.

برایان اندرو مندوزا (Brian Andrew Mendoza) اولین کارگردانی خودش را با Sweet Girl تجربه خواهد کرد. او قبلا در فیلم Braven «دلیر» و سریال Frontier به عنوان فیلمبردار با موموآ همکاری داشته است. گرگ هرویتز (Gregg Hurwitz)، فیلیپ آیزنر (Philip Eisner) و ویل استیپلز (Will Staples) نویسندگی فیلمنامه را برعهده داشته‌اند.

مرسد بازیگر جوان هالیوودی برای همبازی شدن با مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در فیلم Transformers: The Last Knight «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» خودش را به همگان معرفی کرد. او در فیلم Sicario: Day of the Soldado «سیکاریو: روز سرباز» همبازی بنیسیو دل تورو (Benicio del Toro) شد و پس از آن دوباره با مارک والبرگ در فیلم Instant Family «خانواده فوری» همبازی شد. مرسد به تازگی بازی در نقش اصلی فیلم لایو اکشن Dora and the Lost City of Gold «دورا و شهر گمشده طلایی» را برعهده داشته که به فروش کلی ۱۱۳ میلیون دلاری رسید. او به زودی در کمدی رمانتیک Let It Snow «بگذار برف ببارد» براساس رمانی به همین نام حضور خواهد داشت.

این بازیگر ۱۸ ساله به یادبود مادربزرگ اهل پروی خودش نامش را از مونر به مرسد تغییر داده است.

منبع: Collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو