ماجرای فروش عطر مرگبار و فلج کننده از شایعه تا واقعیت +عکس

47

1398/7/30

17:53


از روز گذشته تاکنون نامه ای در فضای مجازی درباره فروش عطر مرگبار و فلج کننده در اطراف مدارس و دانشگاه ها درباره اقدام خصمانه عربستان و امارات علیه ایران منتشر شده است.

ماجرای فروش عطر مرگبار و فلج کننده از شایعه تا واقعیت +عکس

به گزارش بهداشت نیوز:  از روز گذشته تاکنون نامه ای در فضای مجازی درباره فروش عطر مرگبار و فلج کننده در اطراف مدارس و دانشگاه ها منصوب به سپاه پاسداران درباره  اقدام خصمانه عربستان و امارات علیه ایران منتشر شده است.

شرح نامه بدین صورت است:

عنوان نامه: ناکارآمدسازی اقدامات فدای دشمن در سپاه با شناخته پیش بینی، مقابله و پیش دنیا

به ریاست محترم بیمارستان مسلمین ف.بهی ندما

موضوع: اقدام خصمانه عربستان و امارات علبه ایران

 

ماجرای فروش عطر مرگبار و فلج کننده از شایعه تا واقعیت +عکس

 

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام، با استناد به گزارشات واصله به استحضار می رساند، عربستان سعودی و امارات متحده عربی برای ایجاد فضای ناامنی در ایران اقدام به تهیه یک نوع عطر بسیار خوش ہو، اما سمی به نام RASHA نموده اند،  این عطر  از کشور افغانستان منتقل گردیده و در نظر است از طریق مرزهای شرقی وارد کشور ایران گردد.

در این راستا عنوان شده هر نفری که از این عطر چند مرتبه استفاده نماید، احتمال اینکه فلج با کشته شود خیلی زیاد است. پخش این عطر توسط دست فروشان افغانی با شکل جعبه ای که  به پیوست می باشد، صورت می گیرد به گونه ای که در جلوی مدارس، دانشگاه‌ها، پادگان‌ها و محل های پرتردد با قیمت مناسبی عرضه می گردد.

به نظر می رسد در ایام بعد از حمله یمن به آرامکو عربستان، این اقدام تلافی جویانه ای علیه کشور می باشد و این موضوع نیز فرصت مناسبی برای آنها تلقی می گردد. لذا شایسته است ضمن تقویت هوشیاری و اطلاع رسانی تا پایین ترین سطح به منظور پیشگیری از بروز هرگونه آسیب پذیری، مقرر فرمایید، اخبار و گزارشات در این خصوص به این حفاظت اطلاعات اطلاع رسانی گردد.

ناوسالار دوم پاسدار مهدی سلیمان زاده

مسئول حفاظت اطلاعات  بیمارستان مسلیمن ندسا

 

پیرو انتشار گسترده این نامه درباره مرگبار بودن عطر RASHA  یک منبع آگاه در سازمان غذا و دارو از جعلی بودن نامه خبر داد.

 

نظرات


تصویری


ویدئو