مهارت های دلبری که هر خانمی برای به دست آوردن دل شوهرش باید بداند

مهارت های دلبری که هر خانمی برای به دست آوردن دل شوهرش باید بداند


منبع: آرگا

58

1398/7/30

21:44


مهارت های دلبری کردن یکی از ویژگی های عمده در خانم ها است که از همان ابتدا در ذات و تربیت او نهفته بوده است و با تکیه بر آن روابط عاطفی زناشویی خود را پر رنگ تر می کند و این روزها شاهد تاثیرات شگرف آن می باشیم.

در اینجا خانم های عزیز قرار است با شیوه های دلبری کردن برای همسرشان آشنا شوند و با تقویت مهارت دلبری کردن بیشتر خود را در دل همسر جای کنند. نکات طلایی که در این مقاله به آن ها اشاره می شود می تواند تغییر و تحولی را در زندگیتان ایجاد کند و زندگی شما را از این یکنواختی دور می کند. همانطور که می دانیم یکنواختی در هر رابطه ای برای دو طرف می تواند تاثیرگذار باشد زیرا همانطور که هسمرتان از رفتارهای یکنواخت شما خسته می شود شما نیز فکر می کنید که زندگیتان به یک شکل می گذرد و این ممکن است لذت زندگی زناشویی را برای شما کم رنگ تر کند. اما این موضوع جای نگرانی ندارد و با توجه به اینکه در جامعه کنونی روانشناسان سعی دارند تا با مسائل روز پیش بروند سعی ب رآن بوده که به اهمیت دلبری کردن و روش های آن نیز اشاره شود.

چگونه دلبری کنیم

مهارت های دلبری را بیشتر بدانید!

دلبری کردن برای هر فرد تعاریف مختلفی دارد و شاید خیلی از ما با شنیدن این واژه چندان روی خوش نشان ندهیم اما این به همان تعریفی باز می گردد که هر فرد متناسب با فرهنگ، شیوه زندگی و نوع نگاه خود از واژه ها خواهد داشت. اما ما در اینجا به مهارت های دلبری کردن از نوع مثبت و سازنده آن اشاره خواهیم کرد دلبری کردنی که در آن یک زن سعی دارد همسر خود و شریک زندگی چند ساله خود را بیشتر مجذوب خود کند و روابط عاطفی را در زندگی خود منجسم تر و پر رنگ تر کند. حال می بینید که این تعریف چگونه ذهن شما را به خود مشغول کرده و دید شما را نسبت به خود عوض می کند زیرا قرار است این واژه در چارچوب فرهنگ ایرانی اسلامی مورد بررسی قرار بگیرد و به زوایای مثبت آن اشاره شود  که در ادامه مطالعه می کنید.

شیوه یک: نوشتن نامه عاشقانه و محبت آمیز.

این روش برای اغلب خانم ها آسان ترین شیوه است زیرا راحت تر می توانند حرف های عاشقانه، رمانتیک و جذب کننده را بر روی کاغذ پیاده کنند و آن را به همسرشان تقدیم کنند. برای نوشتن یک نامه عاشقانه می توانید از وب سایت های مختلف استفاده کنید هر چند که این روزها متن های مختلف و به روزی در فضای مجازی منتشر می شود و به خوبی احساسات درونی را منتقل می کند.

مهارت دلبری کردن

تزینن کردن نامه به سلیقه شحصی و یا با ایده گرفتن از اینترنت می تواند نامه شما را جذاب تر کند قرار دادن یک شاخه گل نیز می تواند ایده ای جذاب باشد و یکی از مهارت های دلبری کردن برای همسرتان است. توجه به دو نکته مهم این است که این نامه را می توانید در روزهای خاص و ویژه برای همسرتان بنویسید و هم اینکه بی بهانه و بدون تاریخ مشخص این نامه را بنویسید که در هر دو صورت تاثیرگذار خواهد بود. همچنین باید توجه داشته باشید که نامه شما نباید خیلی متعارف و دور از شخصیت واقعی شما باشد زیرا در این صورت ممکن است از تاثیرگذاری آن کم شود.

شیوه دوم: انجام کارهای تاثیرگذار اما کوچک!

هسر خود را با کارهای کوچک و تاثیرگذار سورپرایز کنید! توجه داشته باشید که یکنواختی در زندگی می تواند روح زن و شوهر را آزرده کند بنابراین می توانید با انجام کارهای کوچک فضای جدیدی را ایجاد کنید. خرید وسیله مورد علاقه همسر، خریدن کتاب، گل و کارهای کوچکی که به نظر خودتان می تواند همسرتان را خوشحال کند یکی از مهارت های دلبری کردن است.

مهارت های دلبری کردن

شیوه سوم: فرستادن هدیه به محل کار.

اگر همسر شما در محلی کار می کند که این امکان وجود دارد برای او هدیه ای ارسال کنید می توانید از طریق پست این کار را انجام دهید و او را غافلگیر کنید. خرید گل و گرفتن جشن تولد در میان همکاران نیز می تواند ایده ای جدید و متنوع باشد.

شیوه چهارم: لمس کردن.

لمس همسر می تواند احساس خوبی را به دو طرف منتقل کند این کار را بعد از یک روز کاری پر مشغله یا شب در هنگام خواب می توانید انجام دهید. دستان همسرتان را بگیرید و با احساسات عاشقانه دورنی خود را در میان بگذارید به او بفهمانید که او را عاشقانه دوست دارید و او را در تمام مسیر همراهی و هدایت می کنید این کار موجب می شود تا فشارهای روانی و استرس کمتر شود و شما یک همسر فوق العاده خواهید بود.

– راهکارهای طلایی دیگر:

زن ها عواطف و احساسات سرشاری دارند و همین موجب می شود تا دست به کارهای احساسی فوق العاده بزنند شما نیز به عنوان یک زن می توانید از احساسان درونی خودتان استفاده کنید به دنبال ایده های جدید باشید و آنچه که فکر می کنید تا کنون با همسرتان تجربه نکرده اید را تجربه کنید. خوردن قهوه، کتاب خواندن، رفتن به سینما، شهربازی، رفتن به ورزش و … ایده های مناسبی به عنوان یکی از مهارت های دلبری کردن است.

  • قرار دادن عکس همسرتان بر روی کامپیوتر یا هر وسیله شخصی
  • با استفاده از بادکنک پیام های عاشقانه ارسال کنید
  • درست کردن غذای مورد علاقه همسر
  • قدم زدن در باران با همسر
  • شعر خواندن
  • تزئین رخت خواب

راه های دلبری کردن

همانطور که دیدید این ایده های کوچک و جذاب می تواند در زندگی روزمره شما جای بگیرند و با با این وجود می تواند زندگی شما را پر رنگ و لعاب کند. یکی دیگر از مهارت های دلبری کردن پوشیدن لباس های مورد علاقه همسر است که موجب می شود تا شما در نظر او همیشه بهترین باشید داشتن یک آرایش ملایم نیز می تواند به جذابیت شما بیشتر کمک کند.

داشتن یک زندگی مشترک پایدار و مستحکم نیازمند رسیدگی زیاد است در حقیقت زن و شوهر در زندگی مشترک باید مدام خواسته های یکدیگر را برآورده کنند و سعی کنند تا در ارصای این نیازها متفاوت باشند. احتران متقابل، عشق متقابل، درک متقابل و خیلی از موارد دیگر است که موجب می شود شما در جوامع امروزی یک زوج موفق و باتجربه باشید که زندگی خود را با تلاش و آگاهی حفظ خواهد کرد. بنابراین باید اطلاعات و آگاهی خود را در زمینه همسرداری افزایش دهید.

نظرات


تصویری


ویدئو