دنیل وو به فیلم علمی تخیلی Reminiscence از سازندگان Westworld پیوست

منبع: گیمفا

174

1398/8/1

01:01


دنیل وو به فیلم علمی تخیلی Reminiscence از سازندگان Westworld پیوست

اگر دنیل وو (Daniel Wu) را نمی‌شناسید به زودی او را خواهید شناخت. او طی چند سال گذشته در فیلم‌های Geostorm «طوفان جهانی»، Tomb Raider «مهاجم مقبره» و سریال اکشن Into the Badlands «در بدلندز» حضور داشته است. حالا وو به فیلم Reminiscence «یادآوری» ساخته تیم سازنده Westworld «وست‌ورلد» پیوسته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این فیلم به کارگردانی لیزا جوی (Lisa Joy) یکی از سازندگان سریال Westworld هیو جکمن (Hugh Jackman) و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) حضور دارند. جکسون در این فیلم نقش یک کارآگاه خصوصی را بازی می‌کند که به خاطرات مشتریان خودش سفر می‌کند تا پرونده‌های مختلف را حل کند. فرگوسن یکی از مشتریان اوست که چیزی را از شخصیت جکمن پنهان می‌کند. وو نقش شخصیت منفی اصلی فیلم را بازی خواهد کرد، کسی که زندگی شخصیت جکمن را تهدید کرده و مثل او عاشق شخصیت فرگوسن است.

این فیلم به نظر ترکیب جذابی از Blade Runner «بلید رانر»، Total Recall «یادآوری کامل»، Insomnia «بی‌خوابی»، Inception «تلقین» و Eternal Sunshine of the Spotless Mind «درخشش ابدی یک ذهن پاک» باشد.

وو علاوه بر حضور در هالیوود، جزو بازیگران سرشناس هنگ‌کنگ به حساب می‌آید. او چندین بار نامزد جوایز مختلف در جشنواره‌های فیلم هنگ‌کنگ شده و برای ساخت مستند هجوآمیز The Heavenly Kings برنده جایزه بهترین کارگردان شده است.

فیلمنامه جوی برای Reminiscence مدت‌ها در لیست سیاه فیلم‌های ساخته نشده قرار داشت تا اینکه خودش تصمیم گرفت آن را بسازد. او در این باره گفته است:

من میدونم این فیلم قراره چطور باشه، از تمام سکانس‌ها گرفته تا تبدیل میامی به یک دنیای غرق شده زیر آب. کار کردن در Westworld تجربه خیلی خوبی برای من بود تا اثری با مقیاس سینمایی رو برای تلویزیون بسازم.

منبع: Collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو