برای ابراهیم آبادی دعا کنید

منبع: ستاره

74

1398/8/1

15:40


چند روزی است که رسانه‌ها در فضای مجازی از حال نامساعد ابراهیم آبادی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران خبر می‌دهند. به تازگی نیز خبر به کما رفتن این بازیگر خوب کشورمان منتشر شده است.

ستاره | سرویس چهره‌ها - ابراهیم آبادی متولد مردادماه سال ۱۳۱۳، از بازیگران خوب و باسابقه ایران است. او تا به امروز در بیش از ۱۰۰ اثر سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده است. از خداوند منان برای این هنرمند خوب کشورمان شفای عاجل مسئلت می‌کنیم. 

برای ابراهیم آبادی دعا کنید


سینما نوین:

«ابراهیم آبادی به کُما رفت

ابراهیم آبادی؛ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری شد و به کما رفت

همسر ابراهیم آبادی با اشاره به وخامت حال این هنرمند به ایلنا گفت: وی از حدود ۱۲ روز بیش به دلیل مشکلات قلبی و ریوی در بیمارستانی در تهران بستری و تحت درمان بود و روز گذشته به تشخیص پزشکان از ریه او نمونه‌برداری شد

متأسفانه به رغم تلاش تیم پزشکی حال ایشان بسیار وخیم شده است و به دلیل عوارض ناشی از بیماری ابتدا بیهوش و بعد به کما رفته‌اند و هم اکنون در سی سی یو بستری و در کما قرار دارد

وی با گلایه از کم‌توجهی مسئولان گفت: پیش از این ابراهیم آبادی حدود چهار ماه پیش نیز به دلیل بیماری ۱۵ روز بستری بود و بعد از ترخیص از بیمارستان ادامه درمان را در منزل انجام می‌داد، اما متاسفانه هیچکدام از مسئولان وزارت ارشاد و خانه سینما در طی این مدت به عیادت وی نیامدند و فقط دو نفر از خانه سینما به دیدنش آمدند»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو