امیر تتلو از گذشته تا به امروز

امیر تتلو از گذشته تا به امروز


منبع: زیبامون

855

1398/8/1

18:22


در این پست از زیبامون بیوگرافی امیر تتلو خواننده ی جوان حاشیه ساز را از گذشته تا امروز را ببنید.

امیر تتلو از گذشته تا به امروز

امیر حسین مقصود لو ملقب به امیر تتلو متولد 30 شهریور 1366 در شهر تهران است. که در زمینه ی خوانندگی مشغول فعالیت است. او در رشته ی ریاضی تحصیل کرده است و تا دیپلم بیشتر درس اش را ادامه نداده است. او در یک خانواده ی 5 نفری در محله ی مجیدیه به دنیا آمد. دو خواهر بزرگ تر از خودش دارد. پدرش خیاط بود و به علت مشکلات مالی مدتی در رشت زندگی کردند و او مجبور بود از نوجوانی کار کند. او در یکی از مصاحبه هایش به این موضوع اشاره کرد که مادر و خواهر بزرگش به خوانندگی و پدرش به فوتبال علاقه ی زیادی داشتند به همین دلیل او به این دو حرفه علاقه مند می شود. در ادامه بیشتر به زندگی شخصی و حرفه ای این خواننده ی جوان و حاشیه ساز می پردازیم با زیبامون در ادامه همراه باشید.

 

امیر تتلو و مادرش

 

شروع فعالیت هنری امیر تتلو

تتلو از 17 سالگی کار پاپ را شروع کرد و سه سال بعد یعنی سال 1379  با شناختن و علاقه مند شدن به سبک رپ کار خود را آغاز کرد. در سال 1380 به دبی سفر کرد و زیر نظر شاهرخ سالار سبک R&B (ریتم و بلوز) را فرا گرفت و به ایران بازگشت.

گروه  TNT

در سال 1383 با حسین تهی گروهی به اسم TNT را تشکیل دادند و بعد از همکاری در چند آهنگ از هم جدا شدند و مستقل از هم به فعالیتشان ادامه دادند.

در سال 1389 امیر تتلو دوباره به دبی رفت و زیر نظر شاهرخ سالار چند آهنگ ارائه داد. در آن زمان تتلو از شهرت بیشتری نسبت به قبل برخوردار شده بود. بعد از مدتی فعالیت در دبی دوباره به دلایل شخصی به ایران بازگشت.

 

امیر تتلو

 

اولین آلبوم و دستگیری 

در سال 1390 اولین آلبوم خود را به نام زیر همکف را منتشر کرد و دو سال بعد برای مدتی توسط پلیس امنیت به جرم فعالیت غیر مجاز بازداشت شد که بعد از خروجش از بازداشت در صفحه ی فیسبوک خود از همه عذر خواهی کرد و نوشت تلاشش را برای گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می کند.

 

امیر مقصودلو

 

آلبو های امیر تتلو

• آلبوم زیر همکف در سال 1390 منتشر شد.

• آلبوم تتلیتی در سال 1392 منتشر شد.

• آلبوم من در سال 1393 منتشر شد.

• آلبوم شماره ی 6 در سال 1394 منتشر شد.

• آلبوم ممنوع در سال 1394 منتشر شد.

• آلبوم شماره ی 7 در سال 1395 منتشر شد.

• آلبوم قهرمان در سال 1396 منتشر شد.

• آلبوم امیر در سال 1396 منتشر شد.

• آلبوم  سایه در سال 1397 منتشر شد.

• آلبوم جهنم در سال 1397 منتشر شد.

• آلبوم برزخ در سال 1398 منتشر شد.

 

تتلو

 

امیر تتلو و فوتبال حرفه ای

امیر تتلو همیشه به صورت حرفه ای ورزش بدنسازی را انجام می داد ولی به فوتبال علاقه ی خاصی نشان می داد و همیشه اعلام می کرد می خواهد فوتبالیست بزرگی شود و از بعد از آهنگ مردمان بی عشق خوانندگی را کنار می گذارد و وارد فوتبال حرفه ای می شود. برای جام جهانی 2014 آهنگ منم یکی از اون یازده تام را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران را منتشر کرد. در مهر سال 1393 به صورت سر زده وارد تمرین تیم پرسپولیس شد و اعلام می کند که می خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد، که همان روز توسط حمید درخشان سرپرست تیم اخراج شد. بعد از انتشار این خبر حمید درخشان اعلام کرد از اون محترمانه درخواست کرده است که از زمین خارج شود. بعد از این اتفاق امیر تتلو در صفحه ی فیسبوک خود نوشت: من نمی خواهم برای تیم پرسپولیس حاشیه درست کنم و می خواهم فوتبال را از تیم راه آهن شروع کنم. چند روز بعد امید گلمکانی معاون رسانه ای باشگاه راه آهن اعلام کرد که از آن جایی که در ابتدای لیگ چهاردم مبنای باشگاه راه آهن بر این است که تمرینات به دور از هر گونه حاشیه انجام شود، از ورود افراد متفرقه به تمرینات جلوگیری می شود. او برای مدتی زیر نظر وحید شمسایی فوتسال را ادامه داد و  مصدومیتش مانع حضور جدی تر او در این مسیر شد.

 

امیر تتلو و وحید شمسایی

 

آهنگ انرژی هسته ای امیر تتلو و اجرای آن بر روی ناو

در زمان مذاکرات 5+1 که در سال 2015 در وین انجام شد. امیر تتلو آهنگی به نام انرژی هسته ای منتشر کرد. در موزیک ویدئوی این آهنگ امیر تتلو بر روی عرشه ی یک ناو نظامی می خواند که انرژی هسته ای حق مسلم ماست. این موزیک ویدئو در زمان انتشارش رتبه ی اول سرچ گوگل را به خودش اختصاص داد و در رسانه های ایرانی و هم در رسانه های خارجی بازتاب داشت.

 

امیر تتلو بر روی ناو

 

سفیر صلح موزه ی تهران

تتلو در سال 94 در موزه ی صلح تهران از طرف جانبازان شیمیایی و قطع نخاع به خاطر موزیک ویدئو شهدا مورد تجلیل قرار گرفت و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد.

 

امیر مقصودلو سفیر صلح

 

امیر تتلو در زندان

در شهریور سال 95 دستگیر شد و پس از 62 روز حبس، به قید وثیقه آزاد شد.  دادگاه او را به جرم تشویق جوانان به فساد و فحشا به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم کرد که با رضایت یکی از شاکیان نصف مجازات او بخشیده شد.

 

امیر تتلو

 

تتلو و دیدار جنجالی اش با آقای رئیسی

در انتخابات سال 96 امیر تتلو ابتدا از محمد باقر قالیباف حمایت کرد و با انصراف قالیباف به نفع رئیسی، حمایتش را از رئیسی آغاز کرد که به دیداری پر حاشیه ختم شد. تتلو در پیامی به حسن روحانی از او خواست از رقابت با رئیسی خودداری کرده و کناره گیری کند.

 

دیدار تتلو و رئیسی

 

امیر تتلو و همسرش

تا به حال عکس های زیادی از تتلو با طرفدارن یا دختر های مختلفی منتشر شده است و به عنوان همسر تتلو معرفی شده اند در  حالی که هیچ کدام صحت ندارد. حتی اخباری از ازدواج تتلو با ملیکا جواهریان مدتی شایعه شد که این خبر هم صحت نداشت. تتلو همچنان در سن 36 سالگی ازدواج رسمی نداشته و مجرد است.

 

تتلو

 

تتلو و صدا و سیما

ویدئوی صاحب اثری ارزشی و مناسبتی بود که برای شب های قدر ساخته شد. تتلو در ایام ماه مبارک رمضان عکس هایی از خودش در ساختمان صدا و سیما منتشر کرد و اعلام کرد به زودی کلیپی از او در تلویزیون و یکی از شبکه های صدا و سیما پخش می شود. تتلو همچنین از برخورد عالی و محترمانه ی پرسنل صدا و سیما تعریف کرد. ولی با گذشت زمان این کلیپ پخش نشد و سر از شبکه های اجتماعی در آورد. چند هفته بعد زمانی که تلویزیون تصویر تتلو را در بخش خارج از گود اخبار 20:30 شطرنجی پخش کرد، او اعصبانی شد و در پیج اینستاگرامش واکنش نشان داد و نوشت اگر بار دیگر تصویر من را شطرنجی کنند از صدا وسیما شکایت می کنم. او در ادامه نوشت اگر نمی خواهید نشان ندهید. من قاتل و یا متجاوز نیستم که شطرنجی نشان می دهید.

 

تتلو و کلیپ صاحب

 

از مجوز تا کنسرت های خارج از کشور

تتلو به دفعات اعلام کرده بود که دنبال مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی است اما با خروجش از ایران در تیر ماه 97 ثابت کرد حرف های او صحت نداشته است. او هم اکنون به دنبال برگزاری کنسرتی با چند هزار نفر شرکت کننده، در ترکیه است.

 

امیر تتلو در کنسرت

 

تتلیتی ها

تتلیتی نام یکی از آلبوم های امیر تتلو است و همچنین طرفداران پر و پا قرص تتلو به این نام شناخته می شوند. بعد از بازداشت امیر تتلو ده ها تتلیتی در برابر دادگاه خواستار آزادی او شدند همچنین در فضای مجازی هشتگ های # تتلو_را_آزاد_کنید و # جای_هنرمند_در_زندان_نیست در رسانه ی های اینستاگرام و توییتر سر صدای زیادی به پا کرد.

 

تتلیتی ها

 

اینستاگرام امیر تتلو

تتلو جزو اولین سلبریتی هایی به شمار می رفت که فالوور های میلیونی داشت. در آبان سال 1397 مطابق با نوامبر 2018 اینستاگرام اعلام کرد صفحه ی امیر تتلو را مسدود کرده است. امیر تتلو جملات توهین آمیزی در مورد زنان در صفحه ی خود منتشر کرد. بعد از این اتفاق مردم متحد شدن و پیج تتلو را ریپورت کردند. بعد از گذشت مدتی تتلو دوباره پیج جدیدی ساخت.

 

امیر تتلو

 

رکورد کامنت در پیج اینستاگرام امیر تتلو

در شهریور سال 1398 تتلو از هوادارنش خواست برای این که آهنگ کی فکرش رو می کرد را منتشر کند باید ده میلیون کامنت زیر پستش بگذارند. و با شکستن رکورد 16 میلیون کامنت توانست رکورد جدید بزند.

 

امیر تتلو و رضا رشید پور

 

کنسرت گرجستان تتلو و حواشی آن

در چهارم فروردین سال 1398 تتلو بعد از 16 سال به آرزوی خودش رسید و برای هوادارانش کنسرت برگذار کرد. اولین کنسرتش را با حمایت کمپانی آونگ در تفلیس گرجستان برگذار کرد که حواشی زیادی در پی داشت. این کنسرت حدود 3 ساعت و نیم طول کشید و مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفت. از حواشی این کنسرت می توان به الفاظ نادرست و رکیک و استفاده از مواد مخدر اشاره کرد. او به دلیل توهینی که قبل تر به خانم ها کرده بود، تمامی اعضای گروه اجرا به جز رهبر گروه را خانم انتخاب کرد.

 

کنسرت گرجستان تتلو

 

مطالب پیشنهادی:

بیوگرافی نیکی میناژ  +عکس

بیوگرافی هری استایلز + عکس

بیوگرافی صدف بیوتی، تاثیر گذار ترین اینفلوئنسر جهان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو