دانلود از توییتر: همه راه‌های ساده، سریع و ارزان دانلود ویدیو و گیف از Twitter

دانلود از توییتر: همه راه‌های ساده، سریع و ارزان دانلود ویدیو و گیف از Twitter


منبع: نت نوشت

306

1398/8/1

23:12


دانلود از توییتر: همه راه‌های ساده، سریع و ارزان دانلود ویدیو و گیف از Twitter

دانلود از توییتر برای بسیاری از کاربران مشکل است. اکثر افرادی که از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، در دانلود فیلم از توییتر مشکل دارند. چرا را که دانلود فیلم از توییتر به این سادگی‌ها نیست و باید از ابزار‌های جانبی جهت دانلود ویدیو از توییتر استفاده کنید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه با استفاده از برخی روش‌های غیر مستقیم، به آسانی هر ویدئویی که در توییتر توییت شده را در سیستم عامل ویندوز، مک و اندروید خود دانلود کرده و ذخیره کنید. با نت نوشت همراه باشید.

دانلود از توییتر

بسیاری از ما در طول روز زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر می‌گذرانیم. گاهی در زمان مرور کردن توییت‌ها در توییتر، ویدئو جالبی را مشاهده می‌کنیم، که دوست داریم، این ویدئو را در گوشی و یا سیستم خود داشته باشیم. اما وقتی می‌خواهیم، آن را دانلود کنیم، متوجه می‌شویم، که توییتر گزینه‌ای به نام دانلود ندارد. از این رو، نمی‌توانیم به صورت مستقیم ویدئو را از توییتر دانلود کنیم. اما جای نگرانی ندارد، چرا که بارگیری و دانلود فیلم‌ها از توییتر کار بسیار ساده‌ای است.

البته به شرطی که شما ابزار مناسبی برای دانلود و بارگیری آن در اختیار داشته باشید. اگر شما یک کاربر توییتر در ویندوز، macOS و Linux هستید، در این صورت می‌توانید با استفاده از برخی روش‌های غیر مستقیم ویدئو مورد نظر را از توییتر دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: دانلود از اینستاگرام / دانلود از یوتیوب

استفاده از وب سایت ها

سایت twittervideodownloader.com

وب سایت twittervideodownloader.com یک سرویس رایگان برای دانلود ویدئوهای توییتر است، که کار کردن با آن بسیار راحت و آسان است. برای دانلود ویدئو با استفاده از این سرویس، کافیست، که تنها لینک توییت مورد نظر خود را در کادر مربوطه وارد کنید و بر روی دکمه دانلود کلیک نماید. با استفاده از این سرویس رایگان می‌توانید، افزون بر ویدئو، تصاویر GIF را هم دانلود کنید.

وبسایت twittervideodownloader.com روند دانلود از توییتر را برای شما آسان خواهد کرد

وبسایت twittervideodownloader.com روند دانلود از توییتر را برای شما آسان خواهد کرد

برای دانلود ویدئو و گیف‌ها با استفاده از این وب سایت به صورت زیر عمل کنید.

گام اول: به دست آوردن لینک ویدئو و یا گیف مورد نظر

برای دانلود ویدئو و گیف با استفاده از این وب سایت، باید آدرس اینترنتی ویدئو مورد نظر را داشته باشید. برای دریافت آدرس اینترنتی ویدئو به صفحه ویدئو توییتر رفته و آن را باز کنید. در گوشه سمت راست بالای صفحه سه تا نقطه وجود دارد، بر روی آن کلیک کنید تا منوی کشویی باز شود. (به محل اشاره شده توسط فلش در تصویر زیر دقت کنید)

روی گزینه Copy Link کلیک کنید

روی گزینه Copy Link کلیک کنید

شما در این منو عبارت کپی لینک توییت را مشاهده می‌کنید. برای کپی لینک ویدئو می‌توانید از کلیدهای ترکیبی (Ctrl+C) نیز استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی توییت و سپس کپی کردن نشانی اینترنتی از نوار آدرس مرورگر خود، آدرس اینترنتی توییت مورد نظر خود را به دست آورید.

خیلی ساده آدرس را از نوادر آدرس بردارید

خیلی ساده آدرس را از نوادر آدرس بردارید

لذا بر اساس سلیقه خود، می‌توانید یکی از این راه‌ها را برای کپی لینک توییت انتخاب کنید.

گام دوم: وارد کردن لینک به دست آمده را در فیلد مربوطه

حال می‌توانید لینکی که قبلا کپی کرده اید، را در کادر ورودی بالای صفحه پیست کنید. بعد از past کردن لینک در باکس مورد نظر، بر روی دکمه دانلود کلیک کنید. با کلیک کردن بر روی دکمه دانلود وارد صفحه بعدی می‌شوید.

لینک را در باکس مشخص شده جایگذاری کرده و روی گزینه دانلود کلیک کنید

لینک را در باکس مشخص شده جایگذاری کرده و روی گزینه دانلود کلیک کنید

گام سوم:  انتخاب نوع دانلود

بعد از این که بر روی دکمه دانلود کلیک کردید، وارد صفحه انتخاب فرمت ویدئو می‌شوید. این قدم، قدم آخر برای دانلود ویدئو است. در این صفحه شما نوع فرمتی که برای دانلود ویدئو نیاز است، را مشاهده می‌کنید. همه فرمت‌های موجود از ویدئو در این صفحه قابل مشاهده است. در این صفحه در کنار هر نوع از فرمت ویدئو، کادری وجود دارد، که برای دانلود می‌توانید بر روی آن کلیک کنید. با کلیک کردن بر روی فرمت مورد نظر، ویدئو را بر روی سیستم و یا تلفن خود ذخیره می‌کنید.

انتخاب فرمت جهت دانلود

انتخاب فرمت جهت دانلود

حال کار شما تمام شده است. به همین راحتی می‌توانید ویدئوهای مورد نظر خود را دانلود کنید. وب سایت‌هایی مانند این به شما امکان به اشتراک گذاری ویدئوهای دانلود شده با دوستانتان را نیز می‌دهد.

وب سایت downloadtwittervideo.com

همان طور که از نام این وب سایت پیداست، downloadtwittervideo.com نیز یک سرویس رایگان دانلود ویدئو از توییتر است. با استفاده از این وب سایت می‌توانید ویدئوهایی با فرمت Mp3، Mp4 و Mp3 HD را دانلود کنید. کار کردن با این سرویس رایگان دانلود ویدئو از توییتر بسیار آسان است. برای دانلود ویدئو تنها کافیست، که آدرس توییت مورد نظر خود را در کادر جستجوی این سایت وارد کنید. سپس فرمت مورد نظر خود را برای دانلود انتخاب نماید. بعد از کلیک کردن بر روی دکمه دانلود، چند دقیقه طول می‌کشید، تا این سایت شروع به دانلود ویدئو کند.

دانلود از توییتر با کمک downloadtwittervideo.com

دانلود از توییتر با کمک downloadtwittervideo.com

دانلود آنلاین با استفاده از Twitter Video Downloader

با استفاده از وب سایت Twitter video downloader می‌توانید به صورت آنلاین ویدئو و گیف را بر روی موبایل و یا کامپیوتر خود به صورت مستقیم دانلود کنید. برای این منظور شما تنها نیاز به کپی کردن لینک و یا URL توییت در کادر جستجوی این سایت دارید.

با استفاده از این وب سایت می‌توانید لینک‌های Mp4 را بارگیری کنید و آنها را بر روی سیستم و یا موبایل اندرویدی و آیفون خود ذخیره کنید. برای دانلود ویدئو با فرمت Mp4 از توییتر به صورت زیر عمل کنید.

وارد وب سایت Twittervideodownloader.com شوید. دقت داشته باشید، که این وب سایت از فایل‌ها و ویدئوهای غیر مجاز پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین همه فایل‌های به صورت مستقیم در CDN توییتر ذخیره می‌شوند.

با استفاده از Twitter video downloader به راحتی می‌توانید فیلم‌های خود را دانلود کنید. همچنین دیگر لازم نیست که نگران چگونگی ذخیره ویدئوها از توییتر باشید. چرا که این وب سایت، فیلم‌ها را بلافاصله بعد از دانلود ذخیره می‌کند. با انجام چند مرحله ساده می‌توانید به دانلود فیلم‌ها از توییتر بپردازید.

  1. توییتر را باز کنید و به توییتی که حاوی فیلم و ویدئو مورد نظر شما است، بروید.
  2. به آدرس اینترنتی URL و یا لینک توییت مورد نظر خود بروید.
  3. سپس با انتخاب یکی از دو روش زیر لینک ویدئو مورد نظر خود را کپی کنید.

روش اول: بر روی توئیت مورد نظر خود کلیک کنید و آدرس آن را در URL وب سایت کپی کنید.

بر روی توئیت مورد نظر خود کلیک کنید و آدرس آن را در URL وب سایت کپی کنید.

بر روی توئیت مورد نظر خود کلیک کنید و آدرس آن را در URL وب سایت کپی کنید.

روش دوم: بر روی سه نقطه … که در پایین ویدئو قرار دارد، کلیک کنید و سپس بر روی کپی لینک توییتر (Copy link to Tweet) را انتخاب کنید.

بر روی سه نقطه ... که در پایین ویدئو قرار دارد، کلیک کنید و سپس بر روی کپی لینک توییتر (Copy link to Tweet) را انتخاب کنید.

بر روی سه نقطه … که در پایین ویدئو قرار دارد، کلیک کنید و سپس بر روی کپی لینک توییتر (Copy link to Tweet) را انتخاب کنید.

حالا می‌توانید بر روی گزینه کپی لینک آدرس (Copy link address) کلیک کنید.

حالا می‌توانید بر روی گزینه کپی لینک آدرس (Copy link address) کلیک کنید.

حالا می‌توانید بر روی گزینه کپی لینک آدرس (Copy link address) کلیک کنید.

۴- لینک توییت را در کادر URL بالای صفحه Past کنید و سپس بر روی دکمه دانلود (Download) کلیک نماید.

استفاده از سایت twdownloader.net

با استفاده از سایت twdownloader.net می‌توان به صورت آنلاین و رایگان ویدئو و گیف‌ها را دانلود کنید. برای دانلود ویدئو مورد نظر از توییتر تنها کافیست، که URL توییت خود را در کادر جستجوی این سایت وارد کنید و سپس بر روی دکمه دانلود که در مقابل کادر قرار دارد، کلیک کنید. این وب سایت، این امکان را به شما می‌دهد، که بتوانید ویدئوهای مورد نظر خود را از توییتر بر روی کامپیوتر و یا گوشی خود دانلود و ذخیره کنید.

استفاده از SaveTweetVid

SaveTweetVid یک وب سایت آنلاین برای بارگیری ویدئو و گیف و همچنین فایل‌های صوتی از توییتر است. برای دانلود ویدئو از توییتر باید، نشانی توییت مورد نظر را در URL این سایت کپی کنید.

ممکن است، ویدئویی را به صورت تایم لاین و بدون کلیک بر روی آن در توییتر مشاهده کنید. بنابراین می‌توانید با کلیک کردن بر روی متن توییت و یا نشانگر زمانی آن به این ویدئو دسترسی داشته باشید. برای دانلود ویدئو و یا گیف‌ها باید آدرس اینترنتی آن را با راست کلیک کردن و یا فشردن دکمه‌های ترکیبی Ctrl + C کپی کنید.

بعد از انجام این کار، به سایت SaveTweetVid بروید و نشانی آدرس توییت مورد نظر خود را در کادر جستجوی این سایت وارد کنید. برای این کار می‌توانید در این قسمت راست کلیک کرده و گزینه Past را انتخاب کنید. یا این که همزمان بر روی دکمه ترکیبی Ctrl + V فشار دهید. سپس لیستی از بارگیری‌های ویدئویی را مشاهده خواهید کرد. که به شما امکان دانلود ویدئو با فرمت‌های ۴۸۰، ۷۲۰ و ۳۲۰ را امکان پذیر می‌کند. با کلیک کردن بر روی فرمت مورد نظر دانلود ویدئو شروع می‌شود.

در گوشه سمت راست پایین پنجره ویدئو، سه نقطه وجود دارد. بر روی این سه نقطه کلیک کنید و سپس بر روی دکمه دانلود کلیک نماید و محل مورد نظر برای ذخیره ویدئو را انتخاب و ویدئو را ذخیره کنید.

در نهایت باید، گفت که شما می‌توانید با استفاده از این سایت نسخه‌ها و فرمت‌های مختلف ویدئو را دانلود کنید. همچنین این سایت دارای قابلیت خواندن بارکد QR است که شما می‌توانید به وسیله اسمارت فون ویدئو مورد نظر را به راحتی با خواندن بارکد دانلود کنید.

استفاده از اپ برای دانلود از توییتر

از دیگر روش‌هایی که می‌توان با استفاده از آن‌ها به دانلود از توییتر اقدام کرد، استفاده از انواع اپ‌ها می‌باشد. بر اساس سیستم عاملی که استفاده می‌کنید، می‌توانید از اپ‌های مختلف استفاده کنید.

سیستم عامل اندروید

اپ twitter video & GIF downloader

اگر سیستم عامل مورد استفاده شما اندروید است. در این صورت می‌توانید با استفاده از برنامه (twitter video & GIF downloader) ویدئو مورد نظر خود را دانلود کنید. برای دانلود این اپ می‌توانید به گوگل پلی مراجعه کنید و این اپ را دانلود کنید و بر روی اسمارت فون خود نصب نماید. بعد از این که، این اپ را دانلود و نصب کردید. برای دانلود ویدئو توییت شده مورد نظر باید به آدرس توییتر و یا اپ توییتر مراجعه کنید و ویدئو مورد نظر خود را برای دانلود کردن پیدا کنید.

پس از یافتن ویدئو مورد نظر بر روی فلش کشویی کلیک کنید تا گزینه‌های مختلف برای دانلود را مشاهده کنید. سپس گزینه کپی لینک توییت (Copy link to Tweet) را انتخاب نماید.

پس از یافتن ویدئو مورد نظر بر روی فلش کشویی کلیک کنید تا گزینه‌های مختلف برای دانلود را مشاهده کنید. سپس گزینه کپی لینک توییت (Copy link to Tweet) را انتخاب نماید.

پس از یافتن ویدئو مورد نظر بر روی فلش کشویی کلیک کنید تا گزینه‌های مختلف برای دانلود را مشاهده کنید. سپس گزینه کپی لینک توییت (Copy link to Tweet) را انتخاب نماید.

با انتخاب این گزینه شما URL توییت را دارید. بنابراین برای دانلود ویدئو تنها کافیست، به اپ مورد نظر مراجعه کنید و URL را در دورن کادر جستجوی اپ وارد کرده و سپس بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

با انتخاب این گزینه شما URL توییت را دارید. بنابراین برای دانلود ویدئو تنها کافیست، به اپ مورد نظر مراجعه کنید و URL را در دورن کادر جستجوی اپ وارد کرده و سپس بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

با انتخاب این گزینه شما URL توییت را دارید. بنابراین برای دانلود ویدئو تنها کافیست، به اپ مورد نظر مراجعه کنید و URL را در دورن کادر جستجوی اپ وارد کرده و سپس بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

بعد از کلیک کردن بر روی دانلود، اپ شروع به بارگیری و دانلود ویدئو شما می‌کند.

Mizan Apps

از دیگر برنامه‌ها و اپ‌ها برای دانلود ویدئو از توییتر استفاده از Mizan Apps است. با استفاده از این اپ می‌توانید تصویر، ویدئو و گیف‌ها را از توییتر دانلود کنید. دانلود از توییتر با استفاده از این اپ بسیار راحت و آسان است و تنها با چند کلیک می‌توان آن‌ها را دانلود نمود.

اپ Download Twitter Videos

برای افرادی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. استفاده از Download Twitter Videos می‌تواند مناسب باشد. کار کردن با این برنامه برای دانلود ویدئو بسیار آسان و راحت است. برای دانلود ویدئو با استفاده از این برنامه تنها کافیست، که بعد از دیدن ویدئو مورد نظر بر روی علامت اشتراک گذاری کلیک کنید و گزینه دانلود را انتخاب نماید.

این برنامه به شما امکان دانلود کیفیت‌های مختلف ویدئو را می‌دهد. بعد از این که کیفیت مورد نظر خود را برای دانلود انتخاب کردید، روند دانلود ویدئو شروع می‌شود و شما می‌توانید ویدئو مورد نظر را در سیستم خود دانلود و ذخیره کنید.

دانلود با نرم افزار Tweet Downloader

با نرم افزار Tweet Downloader می‌توان به راحتی ویدئوها و GIF‌ها را برای سیستم عامل اندروید دانلود نمود. این نرم افزار، از جمله نرم افزارهای قدرتمند و قوی برای دانلود گیف و فیلم از توییتر است. برای استفاده از این برنامه نیازی به لاگین شدن در درون نرم افزار ندارید. بنابراین برای افرادی که دوست ندارند، اطلاعاتشان جایی درز پیدا کند، نرم افزار بسیار خوبیست. برای استفاده از این نرم افزار و دانلود ویدئو از توییتر با استفاده از این نرم افزار، کافیست، که نرم افزار را باز کنید و بر روی آیکون اشتراک گذاری (share icon) کلیک کنید.

بعد از کلیک کردن بر روی این آیکون، باقی کارها را خود نرم افزار انجام می‌دهد و ویدئوها و گیف‌هایی که شما می‌خواهید بر روی سیستم داشته باشید، تا به صورت آفلاین آنها را مشاهده کنید را دانلود می‌کند.

نسخه کنونی و جدید این نرم افزار از اندروید ۶ نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین استفاده از این اندروید مشکلی ایجاد نمی‌کند. استفاده از این نرم افزار بر روی اندروید ۴٫۱ به بالا قابل اجرا است. از جمله ویژگی‌هایی که این نرم افزار دارد، می‌توان به این موارد اشاره نمود.

  • در درجه اول، باید، گفت که این برنامه نیاز به ورد و لاگین کردن ندارد.
  • کار کردن با این نرم افزار بسیار راحت و آسان است.

  • همچنین این نرم افزار از انواع گیف‌ها و ویدئوهای توییتر پشتیبانی می‌کند.

بنابراین شما می‌توانید با استفاده از این نرم افزار انواع گیف‌ها و ویدئوها با فرمت‌های مختلف را دانلود کنید.

برای iOS

اپ Documents by Readdle

کاربران iOS می‌توانند با استفاده از برنامه Documents by Readdle ویدئو مورد نظر خود را از توییتر دانلود کنند. نصب این برنامه رایگان است. برای دانلود با استفاده از این برنامه به صورت زیر عمل کنید.

توییتر را باز کنید و به صفحه ویدئو مورد نظر خود بروید. سپس بر روی دکمه اشتراک گذاری (پیکان بالای پنجره) که در زیر توییت قرار دارد، کلیک کنید. بعد بر روی گزینه اشتراک گذاری توییت (Share Tweet via) کلیک کرده و این گزینه را انتخاب کنید. سپس بر روی دکمه کپی لینک (Copy link) کلیک کنید. تا آدرس اینترنتی ویدئو (URL) را دریافت کنید.

حالا می‌توانید به Documents by Readdle رفته و بر روی آیکون compress کلیک کنید. تا مرورگر به صورت یکپارچه راه اندازی شود. سپس به بخش Twitter Video Downloader Online رفته و نشانی اینترنتی خود در URL برنامه کپی کنید تا دانلود شروع شود. بعد به شما فرصتی برای انتخاب نوع فرمت دانلودی داده می‌شود و شما بعد از انتخاب ویدئو به دانلود آن می‌پردازید.

اپ Twitter Video Downloader V2.6

این برنامه یک برنامه میانبر یعنی Shortcut است. بعد از باز کردن آن باید لینک توییت مورد نظر خود را در آن وارد کنید و با استفاده از مرورگر گوشی گزینه get Shortcut را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این گزینه روند دانلود شروع می‌شود. بعد از تمام شدن دانلود، فایل دانلود شده را مجدد باز کرده و بر روی get Shortcut را کلیک کنید.

به این صورت شما فایل مورد نظر خود را به کتابخانه نرم افزار ایمپورت می‌کنید. بنابراین باید وارد وب سایت توییتر شده و به دنبال ویدئو مورد نظر خود باشید. سپس بر روی دکمه اشتراک گذاری کلیک کرده و گزینه (Share Tweet via) را انتخاب کنید. در داخل صفحه اشتراک گذاری به دنبال گزینه Shortcuts باشید و بر روی آن کلیک کنید تا در صفحه باز شده گزینه Twitter Video Downloader را انتخاب کنید.

در منوی کشویی که باز می‌شود، شما می‌توانید کیفیت ویدئو مورد نظر خود را از میان گزینه‌های پایین، متوسط و بالا انتخاب کنید. بعد از این که روند دانلود ویدئو به پایان رسید، پیام تاییدیه دانلود را مشاهده خواهید دید. شما می‌توانید ویدئو مورد نظر را در قسمت Camera Roll تصاویر مشاهده کنید.

 

 

اپ Save Twitter Videos

برای این که بتوانید ویدئو و GIF را از توییتر دانلود کنید و آن‌ها را بر روی گوشی خود ذخیره نماید. می‌توانید از این برنامه هم استفاده کنید. این برنامه برای دریافت سریع و اشتراک گذاری ویدئوها و GIF‌ها با دوستان بسیار مناسب است. دانلود فیلم و ویدئو با استفاده از این برنامه بسیار کار راحتی است.

ابتدا به توییتر رفته و صفحه ویدئو مورد نظر خود را باز کنید و بر روی ویدئو آن کلیک کنید. سپس در صفحه‌ای که باز می‌شود، بر روی گزینه اشتراک گذاری ویدئو کلیک نماید. با کلیک کردن بر روی این گزینه لیستی از برنامه‌ها برای اشتراک گذاری با آن ظاهر می‌شود.

بعد از مشاهده لیست می‌توانید برنامه خود را در لیست انتخاب کنید. بعد از انتخاب ویدئو مورد نظر، فورا برنامه شروع به آنالیز ویدئو درخواستی شما می‌کند و فرمت‌های مختلف ویدئو را نشان می‌دهد. سپس بر روی گزینه دانلود کلیک کنید، تا روند دانلود شروع شود.

استفاده از ربات توییتر Twitter_Farsi_bot@

یکی دیگر از روش‌های دانلود ویدئو از توییتر استفاده از ربات توییتر است. از جمله ربات‌های دانلود ویدئو از توییتر می‌توان به ربات (Twitter_Farsi_bot@) اشاره کرد. این ربات کاربردهای زیادی دارد و از جذابیت زیادی در بین کاربران برخوردار است.

با اضافه کردن ربات تلگرام به توییتر فارسی می‌توانید محبوب ترین توییت‌ها را دانلود کنید. همچنین این ربات امکان دیدن توییت‌های داغ روز و دنبال کردن یک موضوع را به شما می‌دهد. علاوه بر این ها، با استفاده از این ربات می‌توانید یک کاربر را سرچ کرده و توییت‌ها وی را دنبال کنید.

برای استفاده از این ربات، باید ابتدا این ربات را به توییتر فارسی خود اضافه کنید. پس از اضافه کردن این ربات، بر روی دکمه استارت (Start) کلیک کنید. بعد از این که، بر روی دکمه شروع کلیک کردید، وارد صفحه ربات توییتر فارسی می‌شوید و در بالای سمت راست صفحه برای دیدن محبوب ترین توییت‌ها بر روی گزینه تاپ‌ها (Tops) کلیک کنید.

در این بخش شما می‌توانید توییت‌های ترند و پر بازدید را مشاهده کنید. علاوه بر این می‌توانید به جستجوی توییت مورد نظر خود از طریق (search_tweets/) بپردازید. در نهایت باید گفت که برای مشاهده همه امکانات و خصوصیات این ربات تلگرامی کلمه ربات (bot/) را تایپ کرده و منتظر بمانید تا همه ویژگی‌های این ربات را مشاهده کنید.

جمع بندی

توییتر از جمله شبکه‌های اجتماعی محبوب در بین مردم است. در این شبکه اجتماعی انواع ویدئوها و تصاویر توییت می‌شود. برخی مواقع نیاز است، که برخی از ویدئوها را دانلود کرد. با این حال، دانلود ویدئو و گیف از توییتر به صورت مستقیم امکان پذیر نیست. ولی می‌توان با استفاده از برخی نرم افزارها، برنامه‌ها و غیره به دانلود ویدئو از توییتر اقدام کرد. از جمله راه‌هایی که برای دانلود فیلم و ویدئو از توییتر وجود دارد، راه‌هایی هستند که در این مطلب معرفی شوند. اگر چه برای دانلود ویدئو و گیف‌ها از توییتر راه‌های دیگری هم وجود دارد. ولی روش‌هایی که در اینجا معرفی شد، از جمله راحت ترین و آسان ترین روش‌ها برای دانلود ویدئو و گیف از توییتر هستند.

منابع: + + +

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو