دانلود بازی Demons Never Lie برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Demons Never Lie برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

135

1398/8/2

00:56


داستان بازی Demons Never Lie توسط یک گرافیک پیکسلی رده بالا دنبال می شود و شخصیت اصلی بازی کسی است که روحش بعد از یک زندگی اصف بار آماده خداحافظی کردن از این دنیا است و در این لحظه دیو اوکاسو کل زندگی وی را دچار تغییر می کند. موجودی مرموز به این دنیا قدم می گذارد و قصد تصاحب زندگی ای را دارد که همیشه در آرزویش بوده است. او حال به جان فرصتی دوباره می دهد تا جوان شود و زندگی را دوباره و آنطور که می خواهد تجربه کند. او در عوض روح وی را بعد از مرگ طلب می کند و باید دید که جان چه سرنوشتی را برای خودش رقم خواهد زد. شما در نقش جان باید زندگی اش را درست کنید و اشتباهات گذشته را دیگر تکرار نکنید. کار برای جان راحت تر است چرا که یکبار چنین زندگی را تجربه کرده است و تنها باید اشتباهات و مسیرهایی که دوست نداشته را انجام دهید و نرود. ماجراجویی بازی در یک گرافیک ساده پیکسلی سه بعدی جریان دارد و شما می توانید عناصر کلاسیکی را در بازی تجربه کنید.

Demons Never Lie PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Demons-Never-Lie

بازی Demons Never Lie شامل داستان پردازی عاطفی و بسیار جذابی است و گاهی اوقات هم روح تاریک آن پدیدار می شود. دقیقا مثل یک زندگی واقعی باید با شیطان درون خود مبارزه کنید و نگذارید که شما را از راه به در کند. شما یک بار اشتباهات زیادی را مرتکب شده اید و الان نباید آنها را دوباره به زندگی خود راه بدهید. بازی مناظر زیبایی مشابه با ماینکرفت دارد و علاقه مندان به این سری می توانند با اثر جدیدی شاد شوند. داستانی مطابق با بهترین رمان ها برای شما تعریف می شود و می توانید شخصیت های کاریزماتیک دنیای بازی را هم یک جا داشته باشید و یک اثر ایندی ناب را تجربه کنید.

info

After an awful life, John’s soul is ready to say goodbye to this cruel world. In that moment, a demon called Ocaso, appears in front of him. The mysterious creature offers John the opportunity of being young again, having the life he’s always dreamed of. In exchange of his soul, of course. Will John accept his offer? And, if so, what will be the consequences?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 7+

Processor: 1.7 GHz Dual Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 260, ATI Radeon 4870 HD, or equivalent card with at least 512 MB VRAM

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Demons Never Lie-HOODLUM با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو