عرضه‌ی فورد فلِکس 2019 با پیشنهادات استثنایی!

عرضه‌ی فورد فلِکس 2019 با پیشنهادات استثنایی!


منبع: فوت و فن

252

1398/8/2

10:31


عرضه‌ی فورد فلِکس 2019 با پیشنهادات استثنایی!

به احتمال زیاد سال 2019 آخرین سال برای مدل پا به سن گذاشته‌ی فورد فلِکس خواهد بود، هر چند این خودرو ساز هنوز به طور رسمی به این موضوع اشاره نداشته است.

این کراس اور فول سایز سه ردیفه در سال 2009 عرضه شد و از آن زمان تا به امروز شاهد تغییرات نسبتاً کمی بوده است.

این خودرو دهه‌ی خوبی را پشت سر گذاشته است. طراحی بدنه‌ی این خودرو در آغاز شروع کار آن بحث برانگیز بود اما در عین حال فضای داخلی و حمل بار آن به یک مینی ون شباهت داشت.

به گفته‌ی وبسایت Ford Authority حتی با وجود ارائه‌ی یک تخفیف جذاب 4,500 دلاری در ماه سپتامبر نیز فروش مدل فلکس در ربع سوم سال 2019 شاهد کاهشی هفت درصدی بود.

نکته‌ی جالب توجه اینجاست که در واقع فروش مدل فلکس در شش ماهه‌ی اول سال شاهد افزایش بوده‌ است.

و اکنون به نظر می‌رسد که این خودرو ساز آمریکایی برای محقق ساختن پایانی خوش برای این کراس اور به دنبال دست یابی مجدد به جهشی مشابه در فروش این خودرو می‌باشد.

کمپانی فورد تا پایان ماه جاری تخفیف‌هایی تا سقف پنج هزار دلار را به این خودرو اختصاص داده است. این پیشنهاد تنها مختص منطقه‌ی خاصی نبوده و سراسر کشور را شامل می‌شود.

واجد شرایطین تخفیفی به ارزش 2,500 دلار را به اضافه‌ی 500 دلار تخفیف در زمینه‌ی Select Inventory Costumer Cash دریافت می‌کنند.

علاوه بر این یک جایزه‌ی 2,000 دلاری نیز در انتظار مشتریان این خودرو خواهد بود. مجموع همه‌ی این موارد به مبلغ 5,000 دلار می‌رسد.

با این حال این پیشنهاد تنها مربوط به مدل‌های AWD Limited می‌شود. احتمالاً‌ علت این موضوع تعداد بالای مدل‌های Limited انبار شده در نمایندگی‌های فروش می‌باشد.

علاوه بر این، یک آفر مالی به ارزش 2,000 دلار و همچنین نرخ درصد سالانه تامین مالی 1.9 درصدی به مدت 60 ماه نیز به مشتریان این خودرو ارائه می‌شود، هرچند این پیشنهاد نیازمند استفاده از روش تامین مالی Ford Credit می‌باشد.

در آخر یک آفر 3,500 دلاری خرده فروشی برای ورژن Limited این خودرو نیز وجود دارد اگرچه همانند پیشنهاد قبلی این آفر نیز به استفاده از روش تامین مالی Ford Credit نیازمند خواهد بود.

تاریخ انقضاء این پیشنهادات نیمه شب سی و یکم ماه اکتبر تعیین شده، هرچند ارائه‌ی پیشنهادی مشابه و یا حتی بهتر در ماه بعد چندان غافلگیر کننده نخواهد بود.

با این حال اختصاص تخفیف 5,000 دلاری به ورژن برتر این کراس اور یعنی فلکس Limited‌ به همراه سیستم سواری دو دیفرانسیل برای اتومبیلی که عموماً‌ با قیمت خرده فروشی 33,790 دلار به فروش می‌رسد پیشنهادی بسیار خوب تلقی می‌شود.

ارزان قیمت‌ترین مدل فلکس ورژن SE آن با قیمت 30,575 دلار به شمار می‌رود.

با توجه به خروج احتمالی این کراس اور از صحنه، کمپانی فورد در عوض مشتریان را به سمت مدل جدید اِکسپلورِر سوق خواهد داد.

همچنین طبق شایعات، این خودرو ساز آمریکایی در حال توسعه‌ی یک کراس اور کاملاً جدید است که در جایگاهی بالاتر از مدل اِسکِیپ قرار می‌گیرد، هرچند مشخص نیست که این خودرو جدید از ردیف سوم صندلی برخوردار خواهد بود یا خیر.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو