عکس های نگار جوکار بازیگر جوان نقش لیلا در سریال ستایش

عکس های نگار جوکار بازیگر جوان نقش لیلا در سریال ستایش


منبع: نیک صالحی

515

1398/8/2

12:18


نگار جوکار متولد ۲۷ مهر سال ۷۷ در تهران می باشد و در نقش لیلا فردوس در سریال ستایش به شهرت دست یافت و آینده ای روشن برای بازیگری این چهره جوان وجود دارد.

نگار جوکار لیلا فردوس سریال ستایش دانش آموخته رشته تئاتر از داشنگاه سوره می باشد و زمانی که فقط ۱۹ سال داشت وارد عرصه سینما و تلویزیون شده است. اولین حضور وی در تلویزیون به سریال در جستجوی ارامش بر می گردد و با سریال ستایش به شهرت رسید. در ادامه عکس های نگار جوکار بازیگر سریال ستایش را در نیک صالحی مشاهده کنید

عکس های نگار جوکار بازیگر ایرانی

نگار جوکار بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و متولد ۲۷ مهر ۱۳۷۳ در تهران است. این بازیگر جوان تاکنون در فیلم غیرمجاز و مجموعه تلویزیونی در سریال جستجوی آرامش در کنار بازیگرانی چون مهدی هاشمی و کمند امیر سلیمانی هنرنمای کرد و سپس در سریال ستایش ۳ ایفای نقش کرده است. وی یک خواهر بنام نگین و یک برادر بنام آرین دارد.

نگار جوکار

نگار جوکار و خواهرش نگین

آرین برادر نگار جوکار

نگار جوگار از سال ۱۳۹۳ تاکنون مشغول به فعالیت است. او سینما را به کمک حسن یکتا پناه تجربه کرد؛ حسن یکتا پناه برای فیلم سینمایی غیرمجاز سعی کرد تا از توانایی بازیگران تازه کار و با استعدادی مانند وی استفاده کند.

عکس های جدید نگار جوکار

نگار جوکار بازیگر جوان

عکس های نگار جوکار بازیگر سریال ستایش

یکی دیگر از بازیگران جوان سریال ستایش ۳، نگار است که در کنار بازیگرانی مانند کیهان ملکی، مریم خدا رحمی، محمد رضا داوود نژاد، اسد الله یکتا، کمند امیر سلیمانی، مهتاج نجومی، بهزاد خداویسی، اکرم محمدی، رسول نجفیان، لاله مرزبان و … در نقش لیلا، فعالیت کرده است. گفتنی است که ستایش مجموعه‌ ای تلویزیونی در سه فصل به کارگردانی سعید سلطانی و به قلم سعید مطلبی است.

بازیگران سریال ستایش

نگار جوکار

نگار جوکار بازیگر جوان با حضور در فیلم سینمایی غیرمجاز، حضور در سینما را تجربه کرد و در این فیلم در نقش شادی در کنار بازیگرانی مانند میلاد کی مرام، لیلا زارع و … ایفای نقش کرد.

نگار جوکار بازیگر

عکس های نگار جوکار بازیگر ایرانی

نگار جوکار بازیگر نقش لیلا در ستایش

گردآوری گروه سینما نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو