همه چیز درباره فصل سوم سریال«یلو استون»

منبع: برترین ها

118

1398/8/3

04:16


یک درام فوق العاده زیبا در مورد تشدید تنش های اطراف یک خانواده قدرتمند دامدار در قلب مونتانا. جایی که دامداران غربی، بومیان آمریکا و زمین خواران با یکدیگر درگیرند.

انتخاب: ممکن است عصر طلایی فیلم های کلاسیک غربی به پایان رسیده باشد ، اما نوع جدیدی از سریال غربی جایگاه خود را در دنیای امروزی باز کرده است. یک درام فوق العاده زیبا در مورد تشدید تنش های اطراف یک خانواده قدرتمند دامدار در قلب مونتانا. جایی که دامداران غربی، بومیان آمریکا و زمین خواران با یکدیگر درگیرند.

اگر بیننده فصلهای نخست و دوم سریال یلو استون بوده اید، احتمالا به خوبی از ماجرای این سریال با خبرید و با مشکل افشای داستان رو به رو نمی شوید، اما اگر هنوز فصل های یک و دو را ندیده اید، شاید بهتر باشد از مطالعه ادامه این متن صرف نظر کنید.

 

فصل اول با شوکی سنگین شروع شد. سکانسی که دامدار سرشناس یلو استون با بازی کوین کاستنر در تصادفی زخمی شده بود اما این همه ماجرا نبود ما به سرعت با دیگر اعضای خانواده او شامل دختر لجباز و باهوش، پسر ارشد و دامدار، پسر میانی و وکیل باتجربه و پسر کوچک و سرکش وی آشنا شدیم. هنوز در حال هضم روابط این افراد بودیم که ناگهان با مرگ پسر ارشد کاستنر رو به رو شدیم و پس از آن نیز با دشمنان قسم خورده خانواده این دامدار سرشناس آشنا شدیم.

در فصل دوم نیز کماکان مشکلات ادامه داشت اما این بار با فصلی خشن تر و در عین حال احساسی تر رو به رو بودیم. پایان فصل دوم بسیار درام و شوک آور بود. جایی که کاستنر به علت خطر از دست دادن مزرعه خود در برابر نجات جان نوه اش، گریه می کند. اکنون همه منتظر تماشای فصل سوم این سریال هستند. سریالی پر طرفدار که رکورددار دیده شدن توسط مخاطبان تلویزیون کابلی شده است.

 

هنوز مشخص نیست که تاریخ رسمی انتشار فصل سوم یلو استون چه زمانی است اما می توانیم با اطمینان بگوییم که فصل سوم در اواسط ژوئن سال 2020 رونمایی خواهد شد. به نظر می رسد در فصل سوم شاهد افرایش صمیمیت بین بث و ریپ خواهیم بود و البته امیدوارم بدانیم چرا بث و برادرش جیمی تا این حد نسبت به یکدیگر تنفر دارند. اگر نگران هستید که برخی کاراکترها از فصل سوم حذف شوند بهتر است بدانید که همه بازیگران فصل پیشین به این سریال باز گشته اند.

 

یک شایعه دیگر این است که شاید کوین کاستنر خود بخواهد برخی از قسمتهای سریال یلو استون را کارگردانی کند. یک خبر داغ دیگر این است که احتمالا جاش هالووی به جمع بازیگران سریال یلو استون می پیوندد. او بازیگری پر طرفدار است که برخی گمانه می زنند قرار است به نوعی با بازیگر نقش بث در ارتباط باشد.

 

ادن برولین نیز دیگر بازیگری است که احتمالا در فصل جدید شاهد حضور وی در سریال خواهیم بود. ادن برولین بازیگری است که تجربه بالایی ندارد اما احتمالا قرار است در یک نقش جانبی ولی تاثیرگذار بازی کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو