جنیفر آنیستون و رژیم ۱۶ ساعت گرسنگی

منبع: برترین ها

91

1398/8/3

05:08


جنیفر آنیستون بازیگر سرشناس هالیوود که این روزها به علت حضور در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام به شدت مورد توجه واقع شده است، اعلام کرده که برای لاغری از یک رژیم عجیب تبعیت می کند که 16 ساعت پیاپی گرسنگی در پی دارد.

انتخاب: جنیفر آنیستون بازیگر سرشناس هالیوود که این روزها به علت حضور در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام به شدت مورد توجه واقع شده است، اعلام کرده که برای لاغری از یک رژیم عجیب تبعیت می کند که 16 ساعت پیاپی گرسنگی در پی دارد.

جنیفر انیستون همیشه به علت رژیم های غذایی و تلاش خود برای حفظ وزن ایده آل مشهور است اما به نظر می رسد او از روشی بسیار طاقت فرسا برای رسیدن به این وزن و اندام ایده آل استفاده می کند.

این بازیگر 50 ساله به رادیو تایمز گفت: "من روزه های متناوبی دارم. برای مثال 16 ساعت کامل هیچ چیز نمی خورم یا ساعت ها غذای جامد نمیخورم. این رژیمهای عادی من است که باعث می شوند سالم و سلامت باشم. روش دیگر من استفاده متناوب از ورزش دوچرخه سواری است. من همواره در تلاشم با دوچرخه سواری وزن خود را کاهش دهم و این روش را هرگز ترک نمیکنم. روش دیگر محبوب انیستون رژیم های چند روز پشت سر هم است."

آنیستون ادامه می دهد: "من پس از وعده صبحانه تا شب هیچ چیز نمیخورم." از آنجایی که آنیستون معمولاً تا ساعت 8:30 یا 9 صبح از خواب بیدار نمی شود گاهی حتی صبحانه هم نمی خورد. روزه های متناوب طی چند سال گذشته روندی فزاینده ای داشته و بسیاری از افراد برای کاهش وزن یا افزایش سطح سلامتی خود از این روش استفاده می کنند. مطالعات نشان داده اند که روزه ها می توانند به کاهش وزن کمک کند، همچنین باعث بهبود متابولیسم، افزایش سطح حافظه و حتی بهبود خلق و خو شود."

البته سبک تغذیه جنیفر آنیستون نمی تواند برای همه افراد مناسب باشد چرا که بسیاری از افراد با این رژیم دچار ضعف شدید می شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو