حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندرعباس  با اشاره به دستگیری روح‌الله زم توسط سپاه پاسداران گفت: وی در فرانسه موردحمایت سرویس‌های اطلاعاتی بود و دستگیری او به معنای متلاشی کردن یک سرویس و شبکه به‌هم‌پیوسته است و این کار بسیار ارزشمندی است.

حجت‌الاسلام عبادی زاده عنوان کرد: ما امروز متأسفانه علی‌رغم اینکه همه جریانات سیاسی کشور از این حرکت سپاه پاسداران استقبال کرده‌اند اما عده‌ای ناراحت شده‌اند؛ آن‌ها از چه می‌ترسند؟ چه کسانی به آمد نیوز در کشور سرویس می‌دادند؟ ما ضمن تشکر از سپاه پاسداران این را باید عرض کنیم که قطعاً در آینده‌ای نزدیک که حواشی این حرکت روشن شود آن موقع خواهیم دید که این کار چقدر بزرگ بوده است.

بنابر گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به گرفتار شدن جامعه در استحاله گفتاری، رفتاری و محتوایی هشدار دادند؛ برخی‌ها دلشان می‌خواهد از انقلاب اسلامی عبور کنند و ورد زبانشان شود جمهوری اسلامی همان‌طور که رسانه‌های معاند حرفی از انقلاب نمی‌زنند و می‌خواهند انقلاب اسلامی فراموش شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: ماهیتی که جمهوری اسلامی را از سایر جمهوریت‌ها متمایز می‌کند انقلاب اسلامی است و نباید اجازه دهیم این انقلاب به فراموشی سپرده شود و امروز آن اصلی که همه ما باید از آن صیانت کنیم بعد انقلابی، انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: برخی از کوته‌فکران فکر می‌کنند انقلابی گری دیگر سودی ندارد و برخی می‌گویند این انقلابی گری باعث مشکلات اقتصادی می‌شود؛ این‌ها می‌خواهند دوگانگی ایجاد کنند بین انقلابی گری و عقلانیت و بگویند انقلابی گری در دایره عقلانیت قرار نمی‌گیرد.

آمریکا برای ایجاد اختلاف تلاش همه جانبه می‌کند

حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور هم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با اشاره به دستگیری سرشبکه آمدنیوز گفت: این عنصر فاسد به دنبال ایجاد اختلاف در جامعه بوده است که با هوشیاری فرزندان این مرز و بوم به صورت بسیار ماهرانه دستگیر شده است.

بنابر گزارش فارس، امام جمعه موقت ساری گفت: در حال حاضر که آمریکا برای ایجاد اختلاف تلاش همه جانبه می‌کند، دلسوزان انقلاب باید به دنبال تقویت وحدت باشند، در طول ۴۰ سال همه نقشه‌های دشمنان اسلام با مدیریت امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی خنثی شده اما هوشیاری مردم باید تداوم داشته باشد.

 کار پنتاگون و سازمان سیاه هیچ ارزشی ندارد

آیت الله لطف الله دژکام نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه شیراز با اشاره به دستگیری روح الله زم توسط سپاه پاسداران گفت: در بعد اطلاعاتی و امنیتی یک شبکه ضد انقلابی به نام آمد نیوز که رئیسش مورد حمایت سرویس های اطلاعاتی چند کشور بود دستگیر شد که این قدرتمندی عزیزان اطلاعات و مجموعه سپاه پاسداران بود که قدرت خودشان را نشان  دادند و ضربه محکمی به دستگاه های اطلاعاتی دنیا یز بود.  این بچه های سپاه و اطلاعات هستند که دارند فعالیت می کنند نه پنتاگون و سازمان سیاه  که کارشان هیچ ارزشی ندارد.

بر اساس آنچه مهر نوشته است، آیت الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام مهدی ترابی نیز گفت: در عین حال این نگاهی که این جوان ارزشمند فوتبالیست انجام داد، زبان گویایی بود. ما نیز به همه این عزیزانی که می خواهد مشکلات را رفع کنند می گوییم که به چارچوب هایی که رهبر معظم انقلاب تعیین می کنند نگاه کنند. هیج راهی برای نجات کشور به جز مسیری که رهبری جلوی پای مسئولان گذاشته اند وجود ندارد.

به نوع زندگی و میزان دارایی در انتخابات نمایندگان مجلس باید توجه شود

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عالی امام جمعه موقت تبریز ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز که در مصلی اعظم امام خمینی این شهر برگزار شد، گفت:  جایگاه مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از قوای سه گانه مهم است لذا باید افراد مناسب و شایسته با شفافیت مالی انتخاب شوند.

امام جمعه موقت تبریز افزود: در انتخاب نمایندگان مجلس باید به نوع زندگی، ساده زیستی و میزان دارایی و شفافیت آنها توجه شود، دقت شود تا افراد با پول های کلان رأی نیاورند.  شفافیت مالی و سوال اینکه این همه ثروت را از کجا آورده‌اید یک وظیفه و حق مردم است چراکه این اعتماد می‌آورد.